Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK 2020 - 4 prijsvragen; Win €200! Prijsvraag 1 = de Groepsfase

Een jaar later dan gepland gaat het EK dan eindelijk beginnen. Door de corona pandemie werd het toernooi met een jaar uitgesteld. Dit jaar zullen 24 teams vanaf 11 juni spelen om de finale te behalen, die plaats zal vinden op 11 juli. Het Nederlands elftal van coach Frank de Boer is in Groep C ingedeeld, samen met Oekraïne, Oostenrijk en Noord-Macedonië. Op papier een gunstige loting, maar niks is op een EK makkelijk gegeven. Wie denk jij dat het EK gaat winnen? En hoe ver gaat het Nederlands elftal komen? Doe mee met ons EK prijsvragen toernooitje (4 verschillende prijsvragen in 1) en maak kans op mooie prijzen!


De winnaar van de Paysafekaart ter waarde van 25 euro is bekend en vind je in de laatste reactie van Support. Er zijn in totaal 10 deelnemers die het juiste antwoord (22 goals) hebben voorspeld en 3 punten krijgen. Alle andere deelnemers krijgen 1 punt voor het meedoen. Iedereen maakt nog steeds kans op die Paysafekaart ter waarde van 200 euro, dus vergeet niet ook aan de volgende EK prijsvraag over de 8e finales mee te doen!!


Voorspellingen & tips voor het EK 2020 bespreken? Dan kan in dit topic.


Wat moet je doen?

Zet vóór komende vrijdag (11 juni) 20:59 uur in een reactie hoeveel goals de 3 meest scorende elftallen scoren. Dit totaal van deze 3 ploegen geldt dus voor alle groepswedstrijden die zij spelen. 

 

Voorbeeld antwoord: 25 goals

 

Wie mag er meedoen?

Deze prijsvraag is voor alle leden van Voetbalwedden.net. Zorg wel dat je een afbeelding aan je profiel gekoppeld hebt. 

 

Wat kan je winnen?

Per prijsvraag die je goed hebt kun je 3 punten verdienen. Heb je de prijsvraag fout, dan krijg je 1 punt voor het meedoen. In totaal zijn er 4 prijsvragen, dus er zijn maximaal 12 punten te verdienen. De winnaar is de deelnemer die met alle 4 de prijsvragen de meeste punten heeft verzameld. Hij/zij wint een Paysafekaart ter waarde van €200. Zijn er meerdere deelnemers met hetzelfde aantal punten aan het eind van het EK, dan verloten we de Paysafekaart van €200 onder alle winnende deelnemers.


Per prijsvraag kan je een Paysafekaart ter waarde van €25 winnen. We verloten deze Paysafekaart onder alle deelnemers die het juiste antwoord hebben gegeven. Heeft niemand het goede antwoord voorspeld? Dan ontvangt niemand de prijs.  

  

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk vrijdag 11 juni 20:59 uur om je antwoord hieronder in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 11 juni 20:59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 7-06-2021 10:29 Acties en spellen
in 7-06-2021 10:29 Acties en spellen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik snap de prijsvraag niet. Is dit vraag 1 van de 4? er staat 4 prijsvragen in 1. Ik had een antwoord verwacht als (de drie landen met het aantal doelpunten en het totaal daarvan). Zoals Frankrijk 10, Belgie 8, Duitsland 7 is totaal 25 doelpunten.

0 Vind ik leuk's

16 doelpunten

0 Vind ik leuk's

24 doelpunten

0 Vind ik leuk's

19 doelpunten

0 Vind ik leuk's

19 doelpunten

0 Vind ik leuk's

12 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Ik snap je verwarring en heb het gewijzigd. Er zijn in totaal 4 prijsvragen en dit is prijsvraag nummer 1! De andere 3 prijsvragen komen online voor de volgende rondes van het EK. Als je de meeste punten verzameld hebt aan het eind van het EK, win je €200! Per prijsvraag kun je ook nog €25 winnen. Maar elke prijsvraag komt dus apart in het forum te staan.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.