Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW-Tientje Jackpot!



Beste leden,


2024 trappen we af met een knaller! Na 20 weken VW-Tientje zien we dat het spel enorm populair is en vaak wordt gespeeld. Daarom gaan we naar de volgende fase: de introductie van de VW-Tientje JACKPOT!


Wat houdt het in?

Voor de nieuwkomers: VW-Tientje is het spel waarbij je elke week 10 voetbalwedstrijden voorgeschoteld krijgt, hoofdzakelijk uit de grote Europese competities en gespeeld op zaterdag en zondag. Jouw missie? Voorspel ze allemaal correct!


Wat gaat er veranderen?

We voegen prijzen toe aan het VW-Tientje spel. Vanaf nu kun je altijd gratis meedoen voor die prijzen. Het enige wat je hoeft te doen, is wekelijks meespelen met VW-Tientje.


De prijzenpot ziet er zo uit:

  • Minimale prijzenpot: €50. Raad jij alle 10 wedstrijden goed? Dan is de prijzenpot van jou. Als meerdere spelers alle 10 goed hebben, delen jullie de buit.
  • Niemand raadt alle 10 wedstrijden? Dan groeit de prijzenpot met €10 per week dat VW-Tientje niet wordt gewonnen. Dat betekent dat de pot na een paar weken flink kan oplopen. Bijvoorbeeld: Ben jij in week 14 de enige met alles goed? Dan pak je maar liefst €180 aan prijzen!


Mis deze kans niet en speel elke week mee met VW-Tientje. De JACKPOT wacht op jou!


Naar VW-Tientje

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 2-01-2024 15:08 Acties en spellen
in 2-01-2024 15:08 Acties en spellen
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hatsa! Laat die Jackpot maar oplopen dan pak ik hem wel over een paar weken

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.