Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Backen, layen en matchen bij Betfair

Wie probeert het mij uit te leggen. Stel u voor dat je het aan een klein kind moet uitleggen :d
hoop dat ik het na jullie uitleg wel snap. Het schijnt dat als je er goed mee om kan gaan , je er leuk aan kan verdienen. iemand?
greetz
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar interzeno
Country flaginterzeno in 29-12-2011 16:34 Bookmakers
in 29-12-2011 16:34 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zit je überhaupt wel bij Betfair?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
ja ik heb daar een account gemaakt, maar ga nog niet spelen voor ik snap hoe dat werkt ;)
0 Vind ik leuk's

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/surebet

https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/vraag-over-laybetting-wat-is-het-precies

https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/betfair-beginners-vragen

Lees dit eerst maar eens door vriend ;)

En als je nog een bonus wilt: Vriendenbonus voor BETFAIR, gebruik code: K4K4FRHPK dan krijgen we een beiden een extra bonus van 35 euro als je dit eenmaal rond speelt op een quote van min. 1,20

Bericht gewijzigd door wedden op zo 11 apr. 2021, 09:00
0 Vind ik leuk's

Je moet gewoon aan de slag gaan, zo moeilijk is het echt niet.

Backen = wedden dat een team/uitslag wint

Layen = wedden dat een team/uitslag niet wint

Of gebruik gewoon die tutorials van Betfair: https://learning.betfair.com/en/

Of zie hier: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/betfair-beginners-vragen


Bericht gewijzigd door wedden op zo 11 apr. 2021, 09:01
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
backen is gewoon standaard wedden ...
layen is het omgekeerde ervan ...dan bied jij odds aan tegen een ploeg!
Stel je hebt de wedstrijd tussen Barcelona - Real Madrid
odds op betfair zijn als volgt:
Barca: back 1,65 / lay 1,66
Real: back: 3,2 / Lay 3,3
Draw: back 2,98 / Lay 3,05
Als jij denkt dat Real wint kun jij natuurlijk Real backen voor een notering van 3,20 ...simpel zat!
Maar denk jij dat Real sowieso niet verliest, met andere woorden dat Barca sowieso niet wint? Dan zou je Barca kunnen layen tegen een notering van 1,66!
Stel dat jij 10 euro wilt inzetten op Barca dat NIET wint ...dus dan lay je barca tegen een notering van 1,66 ...
Van jou account gaat er dan 6,60 van af ...dat is het bedrag dat jij verliest als Barca wel wint...maar als Barca daadwerkelijk NIET wint dan krijg jij een bedrag van 10 euro uitgekeerd ...het bedrag dat jij had gelayed ...(dus je bent eigenlijk de bookmaker bij het layen)
Hoop dat je het nu een beetje snapt!
Succes!
0 Vind ik leuk's
bij layen, zie ik quoteringen staan. Kan ik die aannemen? of niet?
0 Vind ik leuk's
interzeno:
bij layen, zie ik quoteringen staan. Kan ik die aannemen? of niet?


Als je bedoelt of je kan backen aan de lay-odd zogezegd, is het antwoord neen :)

Een odd van 2 om te layen betekent eigenlijk dat er mensen aan een odd van 2 willen backen maar dat die odd nog niet gematched is, van zo gauw mensen aan die 2 layen wordt die odd dan aangenomen en gematched voor diegene :-)

Op 2 manieren kan een odd veranderen:

1: Matchgebeurtenis (al is het maar het verstrijken van tijd)

2: Spel van vraag en aanbod op bepaalde odds (zo zie je dat de odds kunnen schommelen VOOR de wedstrijd maar al begonnen is of tijdens de rust)

Mensen die veel gebruik maken van de verandering van de odds door te backen en te layen kun je omschrijven als 'traders', in theorie is het hetzelfde principe als spelen op de beurs.

De meesten weten wel dat ik geen onzin verkoop en niet zomaar een strategie ga promoten :-)

Als trouwens vanaf januari blijkt dat betfair nog beschikbaar is ga ik een topic maken van die strategie, heb het al bij een paar wedstrijden uitgeprobeerd en het is winstgevend :-)

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 apr. 2021, 08:34
0 Vind ik leuk's
interzeno:
Als trouwens vanaf januari blijkt dat betfair nog beschikbaar is ga ik een topic maken van die strategie, heb het al bij een paar wedstrijden uitgeprobeerd en het is winstgevend :-)

Is er onzekerheid over het voortbestaan van Betfair dan?
Ik heb net de strategie gelezen van het traden, en ik snap alles met uitzondering van 1 puntje. Wat is verstandig om als verhouding te nemen van bankroll/inzet van eerste back?
Ik zou graag 100 euro opzij zetten om deze strategie te gaan spelen, kan ik dan aanvangen met het backen van de draw met 25 euro? of liever 10? Share your opinion please!
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
topics.replies.old_quote_title
Als trouwens vanaf januari blijkt dat betfair nog beschikbaar is ga ik een topic maken van die strategie, heb het al bij een paar wedstrijden uitgeprobeerd en het is winstgevend :-)
Is er onzekerheid over het voortbestaan van Betfair dan? Ik heb net de strategie gelezen van het traden, en ik snap alles met uitzondering van 1 puntje. Wat is verstandig om als verhouding te nemen van bankroll/inzet van eerste back? Ik zou graag 100 euro opzij zetten om deze strategie te gaan spelen, kan ik dan aanvangen met het backen van de draw met 25 euro? of liever 10? Share your opinion please!
Hey rbmoors, Ik heb het vooral over de voorlopig nog onzekerheid van het online gambling gebeuren vanaf januari 2012. Over de inzet heb ik al meermaals over nagedacht en ik vermoed dat het al 'velig' genoemd kan worden als je TELKENS de helft van je roll als liability gebruikt, zo lang je layt aan een veilige odd (dan denk ik aan <3.6) Waarom zou dit veilig zijn? 1: Merk op dat in de strategie duidelijk staat dat je op tijd moet kunnen uitcashen, als we een maximumlay-odd nemen van pakweg 3.50 zien we dat onze liability (om het gemakkelijk te maken) bij een backers stake van 10 euro 25 euro is. ALS we dit met verlies moeten uitcashen backen we (25+10)/2=17.50 euro op de draw. => Resultaat: A: het wordt een X => 35- (25+17.50) = -7.50 B: 1 of 2: => 10 - 17.50 = -7.50 Wat zien we: onze liability was wel 1/2e van onze BR maar ons uiteindelijk verlies (in het slechtste geval) is 3/20e van onze roll. Steeds een bepaald percentage van de roll nemen lijkt me ook een goed idee om exponentieel te groeien dan. PS: misschien is 1/2e van de roll wat TE risky, maar 1/4e van de roll zou in dit systeem perfect veilig zijn, want we letten dan ook op dat na een verlies de liability op de volgende bet lager is. Als jij dus met 100 euro het zou willen proberen, zou je om het veilig te doen een liability van 25 euro nemen (naar mijn mening) Je Backers Stake voor een liability van 25 euro bereken je zo: 25/(lay-odd-1) Ik hoop dat ik je een beetje kan inspireren hiermee? het is een idee hoe ik het zou toepassen, en niet zoals de maker ervan het toepast (hij deed vast een backers stake van 100£ per lay en deed maximum lay tot 4.50, maar je kan het een beetje 'aanpassen' naar je eigen gevoel uiteindelijk
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.