Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Livescorebet houdt zich niet aan HUN voorwaarden

Ik had meegedaan aan de 15.000€ prijzenpot van US open bij livescorebet.


In hun voorwaarden staat: promotie loopt van 4/9/2023 tot 10/23.


Ik stond 10/9/23 op de 19e plaats. Waarbij ik 250€ freebet zou krijgen.


Vervolgens krijg ik een 100€ freebet.


Meerdere kleren geklaagd. screenshots laten zien. Vervolgens krijg je te horen. Ja het was de bedoeling dat de 10e ook mee zou doen.

Dus ik reageer: maar er staat TOT de 10e.


Ze willen mij daar niet helpen. KSA is ingelicht. Iemand andere tips?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Mulder
Country flagMulder in 13-09-2023 15:23 Bookmakers
in 13-09-2023 15:23 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ha Mulder,


Dat is inderdaad wel slecht omschreven. Ze bedoelden dus eigenlijk t/m 10 september, wat op zich wel logisch is omdat de mannenfinale natuurlijk nog gespeeld moest worden. Zo staat het er echter inderdaad niet: 'tot 10 september' is eigenlijk t/m 9 september 23.59 uur.


De klantenservice virtueel de huid vol schelden gaat je waarschijnlijk niets opleveren. Ik zou nog één keer de chat in gaan - of misschien nog beter: even bellen - en hen als advies meegeven dat als LS in het vervolg ook het tijdstip bij al zijn promoties zet, dat dit een stuk duidelijker zou zijn voor alle spelers. Of dat kan worden doorgegeven aan de promotie-afdeling. En dan daarna nog even aanstippen dat jou dat tijdens de US Open-promo geld heeft gekost. Misschien dat je op die manier toch nog op een extraatje kan rekenen, als dank voorde goede tip.


Ik denk dat je met deze aanpak de meeste kans van slagen hebt. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de KSA hierin zal duiken en je woede afreageren op de klantenservice werkt alleen maar averechts. Succes!

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.