Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcomp

Er gaat iets volledig mis in de tipcompetities, ik krijg steeds punten eraf voor wedstrijden die ik of niet gespeeld hebt of iets anders gezet heb maar steeds is het ...inzet 1 op gelijkspel en ook gewoon melding ervan en punt eraf in de stand , is al t hele weekend gaande , meerdere er last van ?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hooliesee
Country flaghooliesee in 20-08-2023 17:58 Voetbal
in 20-08-2023 17:58 Voetbal
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb je meegedaan aan VW tientje? Die wedstrijden tellen ook mee voor de tipcompetities.

Bericht gewijzigd door superwin op ma 21 aug. 2023, 09:07
0 Vind ik leuk's

Er zat inderdaad een foutje in het berekenen van de winst van de tipcompetities door VW-Tientje.


De antwoorden van het VW-Tientje tellen niet mee voor je bankroll en ook niet voor tipcompetities. Je kreeg wel nog mails van resulaten van wedstrijden uit VW-Tientje, wat niet de bedoeling was. Het probleem is inmiddels verholpen de de emails van deze wedstrijden zullen worden uitgezet!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Waarom worden mijn tips van goalscorer in de tipcompetie van Nederland november niet getoond bij mijn tips?

En gisteren kon ik op goalscorer tippen wat toegestaan is bij die Nederlandse trots comp., maar vandaag kan ik geen goalscorer tip plaatsen



Bericht gewijzigd door Nadine op za 25 nov. 2023, 17:25
0 Vind ik leuk's
Anderlechtchampion

Wat is er aan de hand? Het lukt maar sporadisch nog om een wedtip te plaatsen. Bij meerdere moet ik mijn wedtip motiveren, maar dan blijft het systeem hangen en wordt er toch geen wedtip aangemaakt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.