Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK voor vrouwen 2023

Over enkele dagen begint in Australië en Nieuw-Zeeland het WK voor vrouwen! Zo'n toernooi verdient natuurlijk zijn eigen topic. Ik zal aftrappen met onderstaande wedtip:


Nederland - Portugal: Lineth Beerensteyn scoort @2.30 (Bet365, low)


Nederland begint haar WK voor vrouwen met een groepswedstrijd tegen WK-debutant Portugal. De Leeuwinnen stapten zonder de geblesseerde Miedema en Eredivisie-topscorer Fenna Kalma op het vliegtuig, wat dus betekent dat Beerensteyn dit WK de diepe spits zal zijn. In de WK-voorbereiding wist de Juventus-aanvaller haar naam al op het scorebord te zetten in beide oefeninterlands tegen België (5-0) en Polen (4-1). De Portugese dames maken zoals gezegd voor het eerst hun opwachting op een WK-eindronde en zijn het op-een-na laagst gekwalificeerde land van de twaalf Europese afgevaardigden.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 18-07-2023 13:09 Voetbal
in 18-07-2023 13:09 Voetbal
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik moet zeggen dat de kwaliteit van bepaalde teams me erg tegenvalt. Noorwegen viel zwaar door de mand. Canada idem... ik had grote uitslagen verwacht maar tot nu toe is het nog heel matig.


Ik denk dat Spanje wel gaat doorpakken. Over 3.5 moet lukken.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.