Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ideeën voor de site: leuk!

Update:

Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.


Hey allemaal,


Misschien is er al zo'n soort topic, maar ik kon het zo snel even niet vinden.. Maar ik dacht dat het voor de beheerders van de site misschien een leuk ideetje was om een topic met tips en ideeën voor de site te hebben..


Ik vroeg me zelf namelijk af of het misschien niet leuk is om je ROI ook per dag te kunnen bekijken? Ik weet dat wedden langetermijn werk is, maar ik vind t ook wel leuk om zo per dag te kunnen zien hoe ik gepresteerd heb zeg maar...

Dat je een dag kan selecteren en dan je stats te zien krijgt..


Misschien een ideetje?!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daydream
Country flagdaydream in 16-11-2014 09:57 Algemeen
in 16-11-2014 09:57 Algemeen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja en dan heb ik ook een aanvulling. Je maakt mij niet wijs dat iedereen hier alleen de tips speelt, die te plaatsen zijn. Het is dus op papier mogelijk dat iemand hier een goede ROI heeft door de geplaatste tips, maar in de praktijk nog meer winst maakt of juist verlies omdat de tips die niet geplaatst worden verliesgevend of winstgevend zijn. We plaatsen toch allemaal weleens een stake op Madrid omdat de winstkans groot is ondanks dat de winst laag is en niet veel toevoegt aan de tips?
0 Vind ik leuk's
daydream:
Hey allemaal,

Misschien is er al zo'n soort topic, maar ik kon het zo snel even niet vinden.. Maar ik dacht dat het voor de beheerders van de site misschien een leuk ideetje was om een topic met tips en ideeën voor de site te hebben..

Ik vroeg me zelf namelijk af of het misschien niet leuk is om je ROI ook per dag te kunnen bekijken? Ik weet dat wedden langetermijn werk is, maar ik vind t ook wel leuk om zo per dag te kunnen zien hoe ik gepresteerd heb zeg maar...
Dat je een dag kan selecteren en dan je stats te zien krijgt..

Misschien een ideetje?!


Als je wilt zien hoe goed je het hebt gedaan.....tel dan gewoon je geld...haha dan zie je meteen hoe goed of slecht je gepresteerd hebt! ;-)
0 Vind ik leuk's
Je kan bij je profiel op het tabje stats drukken en dan krijg je de meeste gedetaileerde zooi te zien over roi en geplaatste tips.

En aan je geld kun je idd zien hoe goed het gaat! :d
0 Vind ik leuk's
Haha, ja tuurlijk kun je aan je geld zien hoe goed/slecht het gaat of is gegaan, maar soms wil je wel eens wat anders proberen.. of een andere tipster volgen.. Of iets dergelijks.. En dan is het leuk als je bijvoorbeeld via VW kan papertraden en dan per dag of week ofzo zou kunnen zien hoe je het gedaan hebt.. Ik denk namelijk net als Glennosh dat niet perse alle tips die op VW gespeeld worden ook als real bet geplaatst worden..

Maar goed.. Tis maar een ideetje :)

Enne.. Thnx Onzemicheal.. Xal de volgende x in dat topic suggesties/tips plaatsen..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.