Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: Uitbetalen weekprijs op Unibet account

Hallo,
ik ben afgelopen weekend gedeeld 1e geworden bij het VW10 spel (palo-123). Ik heb echter mijn prijs nog niet ontvangen. weet iemand wanneer ik deze krijg ?
Het zou ook kunnen zijn dat ik mijn unibet naam evt verkeerd heb doorgegeven wat ik niet hoop :p maar ik kan iig niet vinden waar de door mij doorgegeven naam staat.
Alvast bedankt,
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagpalo-123
26-11-2013 17:38 in Algemeen
39 reacties
palo-123:
Hallo,
ik ben afgelopen weekend gedeeld 1e geworden bij het VW10 spel (palo-123).
Ik heb echter mijn prijs nog niet ontvangen. weet iemand wanneer ik deze krijg ?
Het zou ook kunnen zijn dat ik mijn unibet naam evt verkeerd heb doorgegeven wat ik niet hoop :p maar ik kan iig niet vinden waar de door mij doorgegeven naam staat.
Alvast bedankt,

Je zal geen prijs ontvangen je moet er 10 juist hebben anders heb je niks van prijs
0
0
0 likes
Jawel want ik had er 9 goed, stond in de mail dat ik samen met nog 9 (?) de 2e prijs van 50 euro mocht delen dus 7,15 (:
0
0
0 likes
Ik zal maar zeggen, geduld is een schone zaak. (y) (y) (y) (y) (y)
0
0
0 likes
Volgens mij was dit al reeds doorgegeven echter kan het zijn dat ik dit verwar met een andere actie/prijsvraag. Morgen zal ik even vragen hoe dit zit en ook even kijken of het mogelijk is om jouw doorgegeven naam snel te achterhalen. Het zal vroeg of laat in ieder geval helemaal goed komen!
0
0
0 likes
Toto Sigarenboer
[quote] Je zal geen prijs ontvangen je moet er 10 juist hebben anders heb je niks van prijs
Het klopt dat de jackpot er niet uit is, echter voor de deelnemer/s die het meeste goed hebben is er een weekprijs van 50 euro te verdelen.
Wat zijn de prijzen van de VW10?
Iedere week wint de gebruiker die de meeste wedstrijden goed heeft voorspelt een weekprijs van 50 euro (eventueel gedeeld indien er meerdere winnaars zijn). Indien er een gebruiker is die alle 10 de wedstrijden goed weet te voorspellen ontvangt hij/zij de waarde van de jackpot. De jackpot zal iedere speelronde oplopen met 25 euro zolang er geen winnaar is.
0
0
0 likes
Toto Sigarenboer
haha oke is goed, dankjewel! :)
0
0
0 likes
palo-123:
haha oke is goed, dankjewel! :)

En alleen je aan ons doorgegeven Unibet gebruikersnaam telt. Mocht je Unibet account niet meer open zijn of je gebruikersnaam ongeldig dan heb je helaas pech. Je Unibet gebruikersnaam is reeds doorgegeven dus je zit in de koker. Geduld is een ......
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
@palo , je bedoelt zeker ; samen met nog 6 anderen ipv met 9 anderen ...anders klopt t bedrag niet! :p
0
0
0 likes
Als het goed is zijn alle gebruikers betaald
0
0
0 likes
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
klopt, ik heb het ontvangen!
Bedankt VW
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal