Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair in België

Hi
Weet iemand hoe de situatie van Betfair nu precies is? Stonden op een bepaald ogenblik op de zwarte lijst in België, maar ik vraag me af of ik problemen zou krijgen bij het uitbetalen? Ik kan alleszins perfect op de site surfen.
Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mattsoetaert
Country flagmattsoetaert in 26-03-2014 15:39 Bookmakers
in 26-03-2014 15:39 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
op de gewone website betfair.com kan ik als belg nog steeds niet normaal surfen ik krijg de stoppagina
op betfaironline.eu kun je wel surfen als belg, maar weet niet in hoeverre dit "zuiver" is
0 Vind ik leuk's
Raar, ik kan wel perfect op betfair.com
Nu ja, het feit dat de site dus officieel nog altijd geblokkeerd is doet wel vermoeden dat een uitbetaling ook niet zou lukken.
0 Vind ik leuk's
Ik kan ook niet op Betfair.com. Ik surf ook via betfaironline.eu maar momenteel is de site down. Ik zit al een heel lange tijd droog qua geld door deze fars van de regering en de kansspelcommisie. De bookmakers die ze dan wel toelaten trekken helemaal op niets omdat je nergens kan leyen :s Hopelijk word dit snel opgelost en inderdaad betfaironline.eu betrouw ik toch niet helemaal.
0 Vind ik leuk's
thejoery92:
De bookmakers die ze dan wel toelaten trekken helemaal op niets omdat je nergens kan leyen :s Hopelijk word dit snel opgelost en inderdaad betfaironline.eu betrouw ik toch niet helemaal.


Ik had een tijd terug ergens gelezen dat het verdienmodel van Betfair niet uit kan als regeringen in vergelijking tot een aantal jaren geleden extra kansspelbelasting heffen. Alle Europese landen zouden wat dat betreft een voorbeeld moeten nemen aan Engeland waar Betfair de 3de grootste bookmaker is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Het verdienmodel zit heel goed in elkaar bij Betfair. Je betaalt commisie aan de hand van hoeveel bets je plaatst. Verlies je een bet dan betaal je geen commisie. Vanaf het moment dat je veel begint te verdienen ( + 250k lifetime earnings + over 1000 bets geplaatst ) dan betaal je premium charches op elke winst die je maakt. De premium charges kunnen oplopen tot wel 60 van je winnings. Dit is net hetzelfde dat je een CEO bent van een bedrijf waar 500K verdien / jaar, die mogen ook veel belastingen ophoesten. Betfair wist vanaf het moment dat ze de in play functie gecombineerd met het layen en de in play cash out optie hebben geintroduceerd da ze minder geld gingen verdienen en daarmee dat ze dit hebben aangepast. Ik zou er geen probleem mee hebben als ik veel zou verdienen op Btefair om zo een hoge commisie te betalen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.