Combi uitbetaling unibet na geschorste wedstrijd
Hallo
Ik heb vandaag een briefje gemaakt bij unibet 5 wedst ik heb alles goed
behalve italie servie maar die is niet gespeeld hoe gaat het te werk.
Heeft iemand enig idee
Heeft iemand enig idee
0
0
13-10-2010 01:10 in Bookmakers
De notering zal 1,00 worden voor dit duel, je krijgt gewoon je geld maar zonder de wedstrijd van Italie-Servie erbij gerekend.
0
0
[quote]De notering zal 1,00 worden voor dit duel, je krijgt gewoon je geld maar zonder de wedstrijd van Italie-Servie erbij gerekend.
Kan ik alleen maar beamen. Neem anders voor de zekerheid even contact met Unibet op. Welke wedstrijden had je gespeeld?
Kan ik alleen maar beamen. Neem anders voor de zekerheid even contact met Unibet op. Welke wedstrijden had je gespeeld?
0
0
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]Hallo
Heeft iemand enig idee
Ook welkom hier op voetbalwedden Memoso. Zoals Visser al aangaf de wedstrijd komt gewoon te vervallen die 1.0 is je inzet dus je krijgt gewoon je inzet terug.
Heeft iemand enig idee
Ook welkom hier op voetbalwedden Memoso. Zoals Visser al aangaf de wedstrijd komt gewoon te vervallen die 1.0 is je inzet dus je krijgt gewoon je inzet terug.
0
0
Unibet
[quote] Ook welkom hier op voetbalwedden Memoso. Zoals Visser al aangaf de wedstrijd komt gewoon te vervallen die 1.0 is je inzet dus je krijgt gewoon je inzet terug.
Bij de meeste bookmakers komt de weddenschap dan te vervallen als de wedstrijd niet binnen 24 uur over gespeeld wordt.
Bij de meeste bookmakers komt de weddenschap dan te vervallen als de wedstrijd niet binnen 24 uur over gespeeld wordt.
0
0
Toto Sigarenboer
Beste keuze!
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen