Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kansspelbelasting Unibet betalen in Nederland

Hoi ik had een vraag. Ik heb op unibet een geldbedrag van 2200 euro gewonnen . Mijn vraag was of ik hier nog kansspelbelasting moest afdragen? Ik woon in Nederland. Wie o wie kan mij aub helpen?

0
0
0 likes
Gestart doorCountry flagAnnemarietjee
23-03-2021 08:52 in Bookmakers
7 reacties

Ik vroeg me laatst hetzelfde af en na even googlen kwam ik op deze pagina van de belastingdienst terecht (zie link). Misschien helpt deze info je verder?

0
0
0 likes

Gebruik de zoekfunctie op het forum en je hebt je antwoord.....

0
0
0 likes

Kan het niet goed vinden

Ik zie 2 verschillende antwoorden.

0
0
0 likes

Nope hoeft niet, althans nu nog niet ;)

1
0
1 likes
Analyzedtipper

Er zijn iets van 30 topics hierover

0
0
0 likes

Je hoeft hiet geen ksb over te betalen, toen niet, nu niet, nooit niet. Als je het maar slim aanpakt.

1
0
1 likes
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
  • Op 3 Oct 2021, 22:52 schreef Country flagz3xtr4

Je hoeft hiet geen ksb over te betalen, toen niet, nu niet, nooit niet. Als je het maar slim aanpakt.

Amen. Maar we gaan ooit een keer wel écht belasting betalen door de helden die slapende honden (blijven) wakker maken. Niks lezen, alleen maar blind vragen/zenden en de BD gaan bellen enzo. Het is echt niet te geloven soms😂😂😂

1
0
1 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal