Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: 100% bonus tot maximaal 50 euro

Via 'Letssee' werden we op de hoogte gebracht van een nieuwe bookmaker: TonyBet. Deze bookmaker is uniek in zijn soort en geeft aan nieuwe klanten 25 euro weg, zonder storting!! Hieronder geven we informatie over deze bookmaker, de unieke bonus, hoe je deze kunt bemachtigen én wat de voorwaarden zijn.

Let op: Gebruik de bonuscode VW25GRATIS nadat je account is goedgekeurd!

Deze 25 euro bonus is NIET meer geldig. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Lees onze review voor meer informatie over de huidige bonus.

Link: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Klanten die via voetbalwedden.net vóór woensdag 5 september 2012 bij Tonybet zijn aangemeld kunnen tevens van deze bonus gebruik maken en hebben dus dubbel geluk!

Hoe kom je in aanmerking voor deze bonus? [update 5/9/2012]

1. Ga naar de website van Tonybet (via deze link)

2. Maak een account aan (geef je échte gegevens op!)

3. Je ontvangt een email ter bevestiging

4. In deze email staat een link waarmee je je nieuwe account moet bevestigen. Doe dat.

5. Je ontvangt wederom een email waarin TonyBet aangeeft je account eerst te keuren

6. Binnen 24 uur (gaat vaak veel sneller) zal je een goedkeuring ontvangen per email

7. Login bij Tonybet --> ga naar 'storten' --> stort 50 euro --> voer de de bonuscode VW50BONUS in om zonder wachttijd de 50 euro bonus in je acount te ontvangen.

Voorwaarden voor het vrijspelen van de 50 euro bonus

1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85 (geldt vanaf 05/09/2012)

2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

3. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten

4. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan

Onze review

Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.

- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Vragen over deze bonus?

Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar letssee
Country flagletssee in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sapstaaf:
Geld is hier ook binnen (€25). Je maakt eerst een account aan --> activeren --> ga naar --> stort --> BONUS --> VW25GRATIS invoeren en klaar! Dank VW (y)

Na het aanmaken van mij account en een paar uur wachten kreeg ik het geld al meteen ook zonder bonuscode. Misschien dat het met bonuscode nog sneller gaat, maar wachten werkte ook prima.
Erg leuke actie van Tonybet!
0 Vind ik leuk's
nividoko:
sapstaaf:
Geld is hier ook binnen (€25). Je maakt eerst een account aan --> activeren --> ga naar --> stort --> BONUS --> VW25GRATIS invoeren en klaar! Dank VW (y)

Na het aanmaken van mij account en een paar uur wachten kreeg ik het geld al meteen ook zonder bonuscode. Misschien dat het met bonuscode nog sneller gaat, maar wachten werkte ook prima.
Erg leuke actie van Tonybet!

Dit kan inderdaad ook NIVIDOKO, echter was bij mij alles binnen 20 minuten klaar dat is het verschil idd ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
sapstaaf:
nividoko:
sapstaaf:
Geld is hier ook binnen (€25). Je maakt eerst een account aan --> activeren --> ga naar --> stort --> BONUS --> VW25GRATIS invoeren en klaar! Dank VW (y)

Na het aanmaken van mij account en een paar uur wachten kreeg ik het geld al meteen ook zonder bonuscode. Misschien dat het met bonuscode nog sneller gaat, maar wachten werkte ook prima.
Erg leuke actie van Tonybet!

Dit kan inderdaad ook NIVIDOKO, echter was bij mij alles binnen 20 minuten klaar dat is het verschil idd ;)

Dan is het inderdaad verstandig voor nieuwe leden om de bonuscode te gebruiken! Kan je meteen beginnen:D
0 Vind ik leuk's
Ik speel nog met die 25 euro en inmiddels heb ik het wel vrij gespeeld maar er zit tot nu toe wel een stijgende lijn in, stond gisteravond op 72 euro en heb nu alles weer lopen op vooral tennis. Ik wed wel verspreid dus niet all in op 1 ding. :)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voetbalwedden voor deze tip! Heb me net aangemeld! :)
0 Vind ik leuk's
Voor iedereen die bezig is met het vrijspelen van de bonus (of een nieuwe klant is): de minimale odds voor het vrijspelen zijn momenteel 1,75 en zijn dus met 0.25 euro omhoog gegaan. Morgen zullen alle klanten hiervan op de hoogte worden gebracht.
Wat de exacte reden van deze verhoging is weten we niet. Morgen weten we meer...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Voor iedereen die bezig is met het vrijspelen van de bonus (of een nieuwe klant is): de minimale odds voor het vrijspelen zijn momenteel 1,75 en zijn dus met 0.25 euro omhoog gegaan. Morgen zullen alle klanten hiervan op de hoogte worden gebracht.
Wat de exacte reden van deze verhoging is weten we niet. Morgen weten we meer...
vw-crew:
Voor iedereen die bezig is met het vrijspelen van de bonus (of een nieuwe klant is): de minimale odds voor het vrijspelen zijn momenteel 1,75 en zijn dus met 0.25 euro omhoog gegaan. Morgen zullen alle klanten hiervan op de hoogte worden gebracht.
Wat de exacte reden van deze verhoging is weten we niet. Morgen weten we meer...

Huh ? Hoort dit dan niet alleen geldig te zijn voor nieuwere leden en niet voor de leden die al bezig waren met het vrijspelen van die bonus ? De reden is denk ik wel duidelijk...ze willen het moeilijker maken om die bonus vrij te spelen. Maar als deze verhoging ook al geldig is voor de mensen die aanvankelijk de bonus mochten vrijspelen met een min. quote van 1.5 en nu ineens 1.75 is dat wel vreemd.
0 Vind ik leuk's
typhoon20:
Huh ? Hoort dit dan niet alleen geldig te zijn voor nieuwere leden en niet voor de leden die al bezig waren met het vrijspelen van die bonus ? De reden is denk ik wel duidelijk...ze willen het moeilijker maken om die bonus vrij te spelen. Maar als deze verhoging ook al geldig is voor de mensen die aanvankelijk de bonus mochten vrijspelen met een min. quote van 1.5 en nu ineens 1.75 is dat wel vreemd.

Ik ben het met je eens, echter kunnen zij de voorwaarden aanpassen wanneer ze willen. Daar zijn ze vrij in, hoe vreemd wij het allemaal ook zullen vinden. Onthoud echter goed: het is gratis geld!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bedankt, ook ik heb er hier gebruikt van gemaakt. (y)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
typhoon20:
Huh ? Hoort dit dan niet alleen geldig te zijn voor nieuwere leden en niet voor de leden die al bezig waren met het vrijspelen van die bonus ? De reden is denk ik wel duidelijk...ze willen het moeilijker maken om die bonus vrij te spelen. Maar als deze verhoging ook al geldig is voor de mensen die aanvankelijk de bonus mochten vrijspelen met een min. quote van 1.5 en nu ineens 1.75 is dat wel vreemd.

Ik ben het met je eens, echter kunnen zij de voorwaarden aanpassen wanneer ze willen. Daar zijn ze vrij in, hoe vreemd wij het allemaal ook zullen vinden. Onthoud echter goed: het is gratis geld!

Je hebt idd gelijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.