Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: 100% bonus tot maximaal 50 euro

Via 'Letssee' werden we op de hoogte gebracht van een nieuwe bookmaker: TonyBet. Deze bookmaker is uniek in zijn soort en geeft aan nieuwe klanten 25 euro weg, zonder storting!! Hieronder geven we informatie over deze bookmaker, de unieke bonus, hoe je deze kunt bemachtigen én wat de voorwaarden zijn.

Let op: Gebruik de bonuscode VW25GRATIS nadat je account is goedgekeurd!

Deze 25 euro bonus is NIET meer geldig. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Lees onze review voor meer informatie over de huidige bonus.

Link: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Klanten die via voetbalwedden.net vóór woensdag 5 september 2012 bij Tonybet zijn aangemeld kunnen tevens van deze bonus gebruik maken en hebben dus dubbel geluk!

Hoe kom je in aanmerking voor deze bonus? [update 5/9/2012]

1. Ga naar de website van Tonybet (via deze link)

2. Maak een account aan (geef je échte gegevens op!)

3. Je ontvangt een email ter bevestiging

4. In deze email staat een link waarmee je je nieuwe account moet bevestigen. Doe dat.

5. Je ontvangt wederom een email waarin TonyBet aangeeft je account eerst te keuren

6. Binnen 24 uur (gaat vaak veel sneller) zal je een goedkeuring ontvangen per email

7. Login bij Tonybet --> ga naar 'storten' --> stort 50 euro --> voer de de bonuscode VW50BONUS in om zonder wachttijd de 50 euro bonus in je acount te ontvangen.

Voorwaarden voor het vrijspelen van de 50 euro bonus

1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85 (geldt vanaf 05/09/2012)

2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

3. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten

4. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan

Onze review

Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.

- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Vragen over deze bonus?

Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar letssee
Country flagletssee in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sundayem:
wedden:
sundayem:
Ik heb geen flauw idee of ik daar een account heb gemaakt via VW( waarschijnlijk niet). Is er een manier om hier achter te komen of moet ik die mensen mailen?

Ik zal dit spoedig even navragen voor jou of het mogelijk is om te achterhalen of jij via voetbalwedden een account bij Tonybet hebt aangemaakt.

En wat is daarop uw antwoord?

Dat is lastig, kost een behoorlijk lange tijd om dat uit te zoeken. Zoek even contact op met tonybet en stel hun de vraag via welke actie jij bij hun bent terecht gekomen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vette actie mensen van #tonybet!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=453962877987133&set=a.166848413365249.44274.162185887164835&type=1&theater
Klik op de link en geef je voorspelling door voor vanavond 19:49!
Fijne zondag
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
thijspronk:
03060:
Wat is dat met die limiet waar sommigen het over hebben dan??
Ik heb trouwens gister 50 euro teruggestort. stond vandaag al op m'n bank. Top dus!
Wel jammer dat ze weinig sidebets hebben. Bij de eredivisie tot nu toe maar een enkele bij iedere wedstrijd... Zonde

Een limiet is een maximale inzet die je mag doen, of winst die je mag behalen.
Dit wordt door de bookies gedaan, omdat ze vinden dat je te veel winst behaald, of dat je een sure-/valuebetter bent. De bookies verwachten op de lange termijn geen winst op je te behalen, dus trekken ze aan de noodrem. Ik zal hier binnenkort meer over vertellen.. ;-)

Dank voor je reactie! Als er op mijn bets zo'n limiet zou komen zou ik wel gelijk klaar zijn met de betreffende bookie :)
0 Vind ik leuk's
Kan iemand confirmen dat deze actie nog up is? Bij promoties staat namelijks niets hierover ..
0 Vind ik leuk's
sokzel:
Kan iemand confirmen dat deze actie nog up is? Bij promoties staat namelijks niets hierover ..

Ja...
Voer de volgende bonuscode in na je eerste storting om een bonus van maximaal 50 euro te claimen (100%): VW50BONUS
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
en klanten die in juni zijn geregistreerd? kunnen die ook gebruik maken van dat bonus 50 euro ?
0 Vind ik leuk's
Dus als ik het goed begrijp en je betaald met ideal ( Zoals ik gedaan heb € 50,00 ) heb je nog een mooi gezeik om het uit te laten betalen?
0 Vind ik leuk's
Dus als ik het goed begrijp en je betaald met ideal ( Zoals ik gedaan heb € 50,00 ) heb je nog een mooi gezeik om het uit te laten betalen?
0 Vind ik leuk's
pradamii:
Dus als ik het goed begrijp en je betaald met ideal ( Zoals ik gedaan heb € 50,00 ) heb je nog een mooi gezeik om het uit te laten betalen?

Nee, je moet waarschijnlijk alleen je rekening laten controleren en wat identiteitspapieren toesturen als je wilt gaan uitbetalen. Dit is echter bij alle bookmakers het geval. Kortom, niet zoveel aan de hand.
namka:
en klanten die in juni zijn geregistreerd? kunnen die ook gebruik maken van dat bonus 50 euro ?

Nee, maar.... hou onze site goed in de gaten. Er komt een nieuwe actie aan waar je vast blij van gaat worden ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:

Nee, maar.... hou onze site goed in de gaten. Er komt een nieuwe actie aan waar je vast blij van gaat worden ;-)

Nice (y)
Hopelijk nu ook een aktie waarbij leden die "NIET" via de site hier account aanmaakten ook kunnen van profiteren en deelnemen ;-) (dus aktie voor "ALLE" leden van Tonybet)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.