Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: 100% bonus tot maximaal 50 euro

Via 'Letssee' werden we op de hoogte gebracht van een nieuwe bookmaker: TonyBet. Deze bookmaker is uniek in zijn soort en geeft aan nieuwe klanten 25 euro weg, zonder storting!! Hieronder geven we informatie over deze bookmaker, de unieke bonus, hoe je deze kunt bemachtigen én wat de voorwaarden zijn.

Let op: Gebruik de bonuscode VW25GRATIS nadat je account is goedgekeurd!

Deze 25 euro bonus is NIET meer geldig. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Lees onze review voor meer informatie over de huidige bonus.

Link: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Klanten die via voetbalwedden.net vóór woensdag 5 september 2012 bij Tonybet zijn aangemeld kunnen tevens van deze bonus gebruik maken en hebben dus dubbel geluk!

Hoe kom je in aanmerking voor deze bonus? [update 5/9/2012]

1. Ga naar de website van Tonybet (via deze link)

2. Maak een account aan (geef je échte gegevens op!)

3. Je ontvangt een email ter bevestiging

4. In deze email staat een link waarmee je je nieuwe account moet bevestigen. Doe dat.

5. Je ontvangt wederom een email waarin TonyBet aangeeft je account eerst te keuren

6. Binnen 24 uur (gaat vaak veel sneller) zal je een goedkeuring ontvangen per email

7. Login bij Tonybet --> ga naar 'storten' --> stort 50 euro --> voer de de bonuscode VW50BONUS in om zonder wachttijd de 50 euro bonus in je acount te ontvangen.

Voorwaarden voor het vrijspelen van de 50 euro bonus

1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85 (geldt vanaf 05/09/2012)

2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

3. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten

4. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan

Onze review

Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.

- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Vragen over deze bonus?

Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar letssee
Country flagletssee in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Betekend dit dat je de 25 euro 10x moet rondspelen dus in totaal 250 euro moet hebben rondgespeeld?
0 Vind ik leuk's
lwvfl8:
Betekend dit dat je de 25 euro 10x moet rondspelen dus in totaal 250 euro moet hebben rondgespeeld?

Jawel , en met minimum odd van 1,50
Deze twee simpele stappen zorgen ervoor dat je binnen de kortste keren aan de slag kan met je gratis €25. Direct uitcashen kan natuurlijk niet, je moet wel eerst spelen met het gratis verkregen geld. Je loopt echter geen enkel risico, je speelt een ware freeroll. Begin rustig met kleine inzetten om je bedrag geleidelijk te laten groeien. Uitcashen kan zodra je een storting hebt gedaan en in totaal tien keer het bedrag hebt ingezet bij weddenschappen met odds van 1,5 of hoger.
Lees meer: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/
0 Vind ik leuk's
Odds van 1.5 zit nog een aardig risico in, hoe dekken jullie dit risico het meest in, oftewel: op welke bets spelen jullie je bonus veilig
0 Vind ik leuk's
Draco, ik heb van de 25euro bonus nu 130 gemaakt. Kan ik die (130-25) 95 euro wel laten uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
Dacht dat je die eerst moet rondspelen volledig , en dan moet je zelf eerst geld storten en dan kan je incashen
Maar let op, manier waarop je geld stort is ook de manier waarop zij terugstorten
0 Vind ik leuk's
Gister ook een account aan gemaakt en heb de bonus binnen.
Inmiddels de bonus verdubbeld door Frankrijk.
Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Van de week ook aangemeld en toch een fraaie bookmaker. Ben benieuwd of dat ik iets over houdt van mijn 25 euro :P
0 Vind ik leuk's
Bookmaker op zich is best oke..
Ik vind wel jammer dat je nooit echt hoge bedragen kunt inzetten, dan krijg je de melding dat de potentiële winstkansen te hoog liggen
Ondertussen heb ik toch al een mooie 295 euro op tonybet staan (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb een aantal uren geleden geld gestort op Tonybet. Het geld is van mijn rekening af, maar mijn saldo blijft op 0 staan.
Schandlige bookmaker, ik hoor mijn geld toch direct in te kunnen zetten of niet dan?
0 Vind ik leuk's
marcel100:
Ik heb een aantal uren geleden geld gestort op Tonybet. Het geld is van mijn rekening af, maar mijn saldo blijft op 0 staan.
Schandlige bookmaker, ik hoor mijn geld toch direct in te kunnen zetten of niet dan?

hangt ervan af op welke manier je hebt gestort?
Soms kan het wat langer duren...
Hoe heb je geld gestort?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.