Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet bonus voorwaarden: wie kan mij uitleg geven?

Dag leden van voetbalwedden,

Ik heb een vraag in verband met het wedden met bookie Unibet, namelijk over de stortingsbonus die ze geven en de voorwaarden om deze vrij te spelen die erbij horen. Er staat dat je 100% bonus krijgt vij je eerste storting. Ik hou voetbal al heel mijn leven bij en sinds een paar weken ook het wedden en dit forum. Ik wil graag beginnen wedden en hou nu een week een fictieve bankroll bij in excel (odd overnemen van unibet, odd invullen enz...) en sta op een fictieve roi van 103%. Ik wil nu voor echt geld verdergaan en daarbij stel ik volgende hypothetische situatie:

Ik maak een account aan bij Unibet en stort €60, waarbij ik 100% bonus krijg, hou ik €120 over. Op de website staat het volgende vermeld ivm het vrijspelen van de bonus:

100% stortingsbonus tot €60
Krijg je stortingsbedrag nogmaals in bonusgeld, met een maximum van €60
Bijvoorbeeld
Stort €40 en krijg €40 in bonusgeld
Stort €60 en krijg €60 in bonusgeld
Hoe bonusgeld vrijspelen?
3x Sport
Minimum odds : 1.4
Het bonusgeld dient binnen de 60 dagen vrijgespeeld te worden. Na 60 dagen zal het bonusgeld en de eventuele winsten die zijn voortgekomen uit het bonusgeld vervallen.

Hierbij heb ik volgende vragen:

- Bedoelen ze hier dat ik de €60 bonus 3x moet rondspelen aan odds van 1.4, of het totale bedrag van €120?

- Als ik over 60 dagen elke dag voor €6 (of €3 als ik enkel de letterlijke 'bonus van €60 moet rondspelen) inzet en een roi heb van 100%, heb ik dus 360 euro (of 180) ingezet en de bonus vrijgespeeld (zodat deze terug naar mijn bankrekening kan)?

- Wat bedoelen ze bij Unibet met: Na 60 dagen zal het bonusgeld en de eventuele winsten die zijn voortgekomen uit het bonusgeld vervallen. ?

Alvast bedankt voor de hulp!

Ludo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagludom in 19-06-2016 18:16 Bookmakers
in 19-06-2016 18:16 Bookmakers
2 reacties
- Alleen de bonus, dus je 60 euro moet rondgespeeld worden.

- Klopt helemaal, alleen bedoel je waarschijnlijk ROI van 0% ipv 100%.

- Ze bedoelen dat je de bonus wel in 60 dagen moet rondspelen, anders verdwijnt die 60 euro bonus + alle winsten uit je weddenschappen die je met dat bonusgeld hebt behaald.
0 Vind ik leuk's
Dus ik moet in 60 dagen 180 euro ingezet hebben a 1.4 en dan is alles wat op mijn rekening staat 'echt' geld? :) bedankt!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.
Zet €10 in & ontvang €50 aan wedkredieten - voor nieuwe klanten bij bet365. Meld je aan en stort tussen de €5 en €10 om vijf keer dat bedrag aan wedkredieten te ontvangen. Wedkredieten worden
Plaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 5 x €10 free bets te krijgen. Er zijn geen minimale odds vereist voor het verkijgen van de free bets.
24+. Nieuwe leden. Wed minimaal €10 & ontvang een Free Bet gelijk aan je inzet tot €250. Minimale odds 1.50. Geplaatst en afgehandeld binnen 14 dagen na registratie. Alleen winsten van de Fre