Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Indekken bij Unibet, wie kan mij dit uitleggen?

Hallo Iedereen,
Hopelijk post ik dit niet in de verkeerde sectie, indien wel .. mijn excuses alvast.
Ik zat namelijk met een intressant vraagje ..
Na het forum al eens vlug overlopen te hebben vind ik vooral strategieen terug over het 'indekken' via Betfair?
Met name door gebruik te maken via 'Layen'. Hopelijk heb ik er niet overheen gelezen, maar vind niet onmiddellijk een topic over Unibet hierover.
Ikzelf heb nameijk een account op Unibet en zie dat ze daar niet over deze optie beschikken als ik goed voorheb.
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn deze strategie via unibet uit te leggen?!
Het is eigenlijk voornamelijk de bedoeling bij Combo-weddenschappen te gebruiken, bijvoorbeeld als je al 4 van de 5 weddenschappen juist hebt om je bij de laatste weddenschap in te kunnen dekken tegen verlies.
Alvast Bedankt!
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagbrugse-libero
27-03-2014 12:11 in Bookmakers
4 reacties
brugse-libero:
Hallo Iedereen,
Hopelijk post ik dit niet in de verkeerde sectie, indien wel .. mijn excuses alvast.
Ik zat namelijk met een intressant vraagje ..
Na het forum al eens vlug overlopen te hebben vind ik vooral strategieen terug over het 'indekken' via Betfair?
Met name door gebruik te maken via 'Layen'. Hopelijk heb ik er niet overheen gelezen, maar vind niet onmiddellijk een topic over Unibet hierover.
Ikzelf heb nameijk een account op Unibet en zie dat ze daar niet over deze optie beschikken als ik goed voorheb.
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn deze strategie via unibet uit te leggen?!
Het is eigenlijk voornamelijk de bedoeling bij Combo-weddenschappen te gebruiken, bijvoorbeeld als je al 4 van de 5 weddenschappen juist hebt om je bij de laatste weddenschap in te kunnen dekken tegen verlies.
Alvast Bedankt!

toch niet zo heel moeilijk
als je bijv in combo 4 vd 5 al juist heb en je moet ploeg A juist hebben om 5 op 5 te hebben , dan kan je je indekken door een bedrag op ploeg B te zetten als winnaar , of een bedrag op gelijkspel , of op beide ( alles is afhankelijk van hoeveel je kan winnen met je combo als je alle 5 juist heb , en dan kan je bijv via een "surebetcalculator" zien hoeveel je kan winnen als je dan een bedrag inzet op gelijkspel of winst ploeg B )
Stel dat je bijv 500 € kan winnen met je combo 5/5 , dan kan je bijv 100 € inzetten ( via een "surebetcalculator" ) op gelijkspel of winst ploeg B . Als je dan 100 € inzet op draw of winst ploeg B , en je hebt bij beide daar bijv 50 € winst , dan ben je zowiezo al zeker van winst
Wint ploeg A dan heb je combo 5/5 juist en heb je 500 € , is het een draw of gelijkspel dan heb je nog altijd 50 € winst ( wil je hier meer winst indekken dan moet je meer inzetten tuurlijk )
http://uk.wettportal.com/surebetcalculator/
Dat is de manier waarop in mijzelf indek bij Unibet op grote combo's waar ik bijv nog 1 wedstrijd juist moet hebben
0
0
0 likes
Bedankt voor je reactie!
Ik heb je uitleg even gelezen , maar het is me nog niet geheel duidelijk hoe je dit precies bedoelt.
Stel je hebt een combo-bet lopen van 5 weddenschappen waarvan er al 4 gewonnen zijn zoals hierboven vermeld, en ik deze laatste weddenschap ook veilig wil stellen.
Voorbeeld:
Inzet van de combo 5€
Mogelijke Winst 50€
Laatste weddenschap loopt dus nog , hierop is ingezet: 1x, maar hier wil ik me 'Indekken'.
Ik neem dus aan dat je dan gewoonweg op 2 kunt inzetten, of zelfs x2 om eventueel verlies in te dekken, dat bedoel je toch?!
Vraag is dan, welk bedrag?! Jij geeft aan dat ik dat kan berekenen via de calculator op de gegeven site .. ik ben er echter nog niet achter hoe deze precies werkt, de uitleg is namelijk in het Duits.
Ik hou in mijn achterhoofd ook dat je dus 2 inzetten doet en je er hooguit 1 zult willen, je uitbetaling van één van de 2 inzetten mag dus zeker niet lager liggen als de som van je 2 inzetten.
Alvast hartelijk dank voor je aangeboden hulp.
0
0
0 likes
Stel dat je combo bij totale winst 50 € is ; en dat je laatste weddenschap een winst is op ploeg A
Dan kan je indekken door te spelen op gelijkspel of winst ploeg B
Gelijkspel staat bijv aan odd 2.7 en winst ploeg B staat bijv aan odd 4
Als je nu via je surebetcalculator 10 € zou verdelen over deze 2 odds , dan doe je dit op volgende manier
Je neemt de mogelijkheid "2 way" ( onderste blok )
Bij stakes zet je het bedrag in dat je wilt spelen ( = 10 € )
Bij betting odds zet je dan de odds zoals ze staan bij de bookie , dus 2.7 ( = gelijkspel ) en 4 ( winst ploeg B )
Dan druk je op "calculate" en zal je zien dat je op odd 2.7 ( = gelijkspel ) 6.15 € moet inzetten , en op odd 4 ( = winst ploeg B ) 3.85 €
En als resultaat ( = Profit ) zal je dan merken dat je 53,85% winst maakt of een zuivere winst van 5.38 €
Dus concreet in jouw geval
Bij winst van je combo heb je 50 €
Bij verlies van je combo , maar toch ingedekt op gelijkspel of winst ploeg B , heb je met een inzet van 10 € nog extra winst van 5,38 €
Zet je bijv 15 € in , dan is je winst 8.08 €
Je hoeft dus enkel maar de "stakes" ( = bedrag dat je wilt spelen ) en "betting odds" ( = odds van de weddenschap waarmee je je wilt indekken ) in te geven en dan klikken op "calculate" en heb je je profit in % en in €
Beste moment om deze tool te gebruiken is wanneer de match live word getoond bij Unibet en bijv op moment dat er een goal valt ( liefst goal van ploeg A , want dan zal automatisch gelijkspel en winst ploeg B hogere odd's krijgen dan bij aanvang match )
0
0
0 likes
Bedankt voor je goed geformuleerde uitleg, indien de mogelijkheid zich voordoet zal ik het eens uittesten! (y)
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal