Wat houd total odds/combinations in bij Unibet?
Hallo,
Ik ben redelijk nieuw in de wereld van het "wedden" ik speel nu altijd bij toto( :-$) maar wil nu naar Unibet overstappen.
Ik ben een beetje aan het rond snuffelen om te kijken hoe alles werkt etc.
Nu zie ik dat je kunt wedden of een uit/thuis club scoort uit een penalty, nu wed ik hierop (voorbeeld):

Vervolgens is er een scherm met total odds/compinations en opties als doubles etc. waar ik niks van snap:

Ik neem aan dat je daar je inzet moet invullen, alleen wat houd dat fivefolds etc. in? En total stakes? en waarom staat er kr voor het bedrag bij potential pay out? Waar staat die kr voor?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden (y)
Ik ben redelijk nieuw in de wereld van het "wedden" ik speel nu altijd bij toto( :-$) maar wil nu naar Unibet overstappen.
Ik ben een beetje aan het rond snuffelen om te kijken hoe alles werkt etc.
Nu zie ik dat je kunt wedden of een uit/thuis club scoort uit een penalty, nu wed ik hierop (voorbeeld):

Vervolgens is er een scherm met total odds/compinations en opties als doubles etc. waar ik niks van snap:

Ik neem aan dat je daar je inzet moet invullen, alleen wat houd dat fivefolds etc. in? En total stakes? en waarom staat er kr voor het bedrag bij potential pay out? Waar staat die kr voor?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden (y)
0
0
24-03-2013 17:30 in Bookmakers
Dat is een redelijk oude lay-out van Unibet maar ik denk dat je bij Systembets zit. Dat betekent dat je systemen gaat spelen, bijvoorbeeld systemen van vijf. Je speelt dan alle mogelijke 5 combi's die je kan maken met dat lijstje (dat zijn er dus 16). Zo kun je dus een beetje op safe spelen als je niet met zekerheid kan zeggen dat ze allemaal goed zijn.
Je kan 'm bovenaan dit lijstje hoogstwaarschijnlijk op single, combi en system zetten. Zet 'm op combi als je zeker bent van je zaak en dus op ze allemaal in één bet wil spelen.
Kr staat voor kronen, ik denk dat je 'm verkeerd hebt ingesteld bij je landsinstellingen.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat je zo'n oude lay-out hebt.
Je kan 'm bovenaan dit lijstje hoogstwaarschijnlijk op single, combi en system zetten. Zet 'm op combi als je zeker bent van je zaak en dus op ze allemaal in één bet wil spelen.
Kr staat voor kronen, ik denk dat je 'm verkeerd hebt ingesteld bij je landsinstellingen.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat je zo'n oude lay-out hebt.
0
0
Thanks Erik voor je antwoord, als ik nu unibet bezoek is de layout inderdaad compleet anders en ziet het er veel duidelijker uit en snap ik het ook.
Problem solved (y)
Problem solved (y)
0
0
Beste keuze!
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen