Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gelimiteerd door Unibet

Beste leden,

De afgelopen maanden ben ik best lekker gegaan op Unibet door voetbalwedstrijden goed te voorspellen.

Zo had ik een streak van duizenden euro's in een paar maanden tijd. Afgelopen weekend wilde ik weer inzetten, maar plots zag ik dat ik maar heel weinig kon inzetten. Zo kan ik met elke bet maximaal 30 euro winnen. Dan krijg ik een melding van: Your stake of €X needs approval. The highest pre-approved stake is €X

Ik vind het echt heel lelijk van hun, dat zij winstgevende klanten zo proberen weg te krijgen. Zo zie je maar weer, dit zijn mafia praktijken. Als je verliest, blijf je acties krijgen om je juist te lokken. Maar als je even in een winning streak bent, leggen ze je restricties op.

Ik dacht misschien is dit voor een paar dagen, zal wel vanzelf over gaan. Maar ik weet dus nu niet of ik Unibet moet contacteren.. Heeft iemand van jullie hiermee te maken gehad? En blijven deze limieten nu voor altijd bij mij op Unibet?

3
1
3 likes
Gestart door
Country flagfara
15-12-2020 11:14 in Hulp en advies
21 reacties

Het is een bookmaker hun goede recht om winstgevende spelers te weren, dit zijn absoluut geen maffiapraktijken. Het is vervelend wellicht, maar zo werkt het nou eenmaal. Het is een commerciële organisatie, geen goed doel.

Daarnaast is dit een soft bookmaker, wat inhoud dat de noteringen vaak te lang blijven staan in vergelijking met amdere bookmakers waar het allang gedaald is. Ze sluiten liever winstgevende spelers uit, dan dat ze hun noteringssysteem aanpassen

Gelukkig zijn er nog wel aardig wat andere vergelijkbare bookmakers.

Bericht gewijzigd door thijs92 op Tue 15 Dec 2020, 13:43.
2
0
2 likes
Retarded gambler

En toch is dat niet altijd het geval , ik speel er al erg lang en bijna nooit limieten gehad , speel toch grof en doordat ik ook genowg verlies op zijn tijd mss daarom , heb enkel eens gehad dat ik bv boven odd 2,0 geen groot geld mocht zetten maar was ook maar tijdelijk.....

1
0
1 likes

Thanks voor je info Jeronimo! Heb ze even doorgekeken.. Ben nog steeds benieuwd wat ik het beste kan doen nu.

Unibet contacten en ernaar vragen. Of is dat juist niet een goed idee

0
0
0 likes

Tuurlijk is het hun goed recht en zoals je zegt, is het winstgevend om klanten te weren, die structureel blijven winnen. Hebben ze een systeem, waar winstgevende spelers eruit geplukt worden? Want ik heb nu 4 maanden, structureel WWW, m'n bet history is echt bijna allemaal groen.

0
0
0 likes

Tijdelijk dus.. Oke, nou ik heb mijn account zo'n 4 jaar. Laatste maanden win ik structureel duizenden euro's, het is dus niet geheel toevallig, dat ik nu deze restricties opgelegd krijg.

0
0
0 likes

Ik zie dat 888sport precies hetzelfde als Unibet aanbiedt. Kan ik hier een account openen en doorgaan wat ik bij Unibet ook deed. Of zijn het dezelfde bedrijven en word ik meteen eruit gebonjourd?

0
0
0 likes

beste Fara, je kunt het beste je wedtips hier plaatsen. dan kunnen we meegenieten van je groene historie

2
2
2 likes
KK-AA-KK

Dan worden we straks allemaal gelimiteerd🙃 Wat gaan we dan doen?

2
0
2 likes

Als je idd structureel duizenden euro's wint zal dat helemaal niet tijdelijk zijn.

Begrijp de fuzz eigenlijk niet. Tal van bookmakers die geen limieten opleggen en die veel betere odds aanbieden waardoor je in no time 10duizenden euro's gaat winnen.

En ook bij 888sport zal je in no time limieten hebben. Iedere Europese bookies moet niks weten van winnende spelers.

2
0
2 likes
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal