Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (darts) van ospro

Hallo leden,

Met de world matchplay aanstaande zal ik eens wat dartpicks plaatsen hier. Twijfel je? Speel dan niet mee, ik heb zo mijn favorieten en minder favorieten om op te betten.

Michael van Gerwen is bij de bookie's favoriet, maar op @2.85 vind ik dat geen value om te spelen. De man om in de gaten te houden is Phil Taylor, die de afgelopen 7 jaar ongenaakbaar is geweest op de world matchplay. 'Als het weer warmer wordt, gaat Phil beter spelen' wordt weleens gezegd. Phil Taylor kwam vorig jaar het toernooi door (waarin hij een tot tranen toe geroerde Michael in de finale met 16-8 en een gemiddelde van 107 versloeg) zonder een enkele partij onder de 100 gemiddeld te gooien.

Ten eerste dus Phil Taylor toernooiwinnaar @4.33 3/10 - De relatief lage stake is puur en alleen omdat ik het niet hoop, aangezien ik Phil geen leuke speler vind.

Ten tweede kan je ook World matchplay winner v Gerwen of Taylor @1.62 3/10 spelen.

Ten derde, voor de echte veilige betters v Gerwen, Taylor of Gary Anderson @1.30 6/10

Quarter winners
Taylor quarter 3 @1.73 3/10
Wright quarter 2 @4.50 1/10
en in combi x@7.79 1/10

Wade quarter 4 @4.50 2/10
Anderson quarter 4 @1.62 5/10 - Ik zie niemand anders dan Wade of Anderson dit kwart winnen. Wade altijd ijzersterk in dit lange format van de world matchplay, bij hem ligt de value. Ik zie hem best Gary Anderson verslaan in de kwartfinale, hoe erg ik het ook niet hoop. De bet op Anderson is puur indekken, niet aan te raden single te spelen.



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ospro
Country flag ospro in 13-07-2015 22:16 Leden topics
in 13-07-2015 22:16 Leden topics
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
live: michael smith matchwin @3.20
0 Vind ik leuk's
Brendan dolan matchwin @2.08 2/10

Jenkins -2.5 @2.10 3/10
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
Thornton won nog nooit een wedstrijd op de Matchplay en dat hij afgelopen weekend goed gooide staat totaal los van deze wedstrijd tegen Keegan Brown. Brown is juist de favoriet ipv Thornton en die odd van 1,67 is het risico niet waard dus je tip is onbegrijpelijk in mijn ogen en volgens de statistieken ook!


Brown toch gewonnen ondanks dat ik helemaal belachelijk werd gemaakt. :) Succes verder (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.