Tips van: lcvh01
Wedden op voetbal. Een activiteit waar ik mij nu zo'n 7 jaar actief mee bezighoudt. Naast alle plezier die ik in die zeven jaar heb gehad (en natuurlijk nog steeds heb) heb ik ook mogen ervaren dat een mens over allerlei emoties beschikt die ik voor deze zeven jaar nog nooit ervaren had.
Welke better kent het niet? De 90e minuut breekt aan en je hebt nog één doelpunt nodig om een mooie winst bij te kunnen schrijven. Met nog 2 minuten aan extra tijd overheerst de spanning nog altijd het gevoel van berusting. De spanning giert door je lichaam. De opgebouwde adrenaline bereikt zijn hoogtepunt... en dan breken de laatste 20 seconden aan. Precies op dat moment dat je de hoop en adrenaline om wilt gaan zetten in berusting en je lichaam van binnen even helemaal stil is, valt enkele tellen voor het laatste eindsignaal toch nog dat ene doelpunt! Je ontploft van blijdschap, je hebt een adrenaline kick van jewelste en het voldane gevoel slaat toe. Ergens misschien zelfs nog een klein gevoel van ongeloof. Ongeloof vanwege het bedrag dat je zojuist hebt gewonnen.
Allerlei emoties die ik zelf ook heb mogen ervaren! Natuurlijk ook de situaties waar dat ene doelpunt niet meer viel, maar laten we het positief houden en daar geen woorden aan vuil te gaan maken.. hehe!
Mijn toppunt van de ervaring van deze emoties, een ervaring die ik gelukkig vaak heb mogen ervaren, maar toch steekt daar 1 dag bovenuit, niet al te lang geleden. Ik stortte €5 op Unibet om buiten in de tuin op mijn mobiel ter ontspanning even lekker te gaan blackjacken met een zeer lage inzet. Voordat ik uberhaupt 1 hand had gespeeld dacht ik; laat ik eens kijken in de live sectie wat er op dit moment aan voetbal allemaal gaande is. Van het een kwam het ander, en binnen nog net geen 8 uur tijd, was die €5 op mijn balans veranderd naar €2383,-. Oké, dit zijn misschien uitzonderlijke situaties,(of toch niet?), maar dat maakt het voor mij allemaal niet minder onvergetelijk.
Omdat het zonnetje ook nu weer lekker schijnt, dacht ik, voor de ontspanning weer eens gewoon een traject te gaan starten met €5. Voordat ik dit traject start, dacht ik, ik post het hier zodat andere mee kunnen spelen, en/of alleen de voortgang kunnen volgen. Alle weddenschappen die ik plaats, post ik hier, zodat dus andere eventueel kunnen meespelen. Let op; ik start met €5, en de wedstrijden die ik speel zal ik als reactie met de uiteindelijke uitslag en actuele bankroll enz posten als reactie in dit topic! Benieuwd of ik/wij samen een onvergetelijk wedtraject kunnen ervaren.
(Er kunnen ook tickets tussen zitten met live weddenschappen. Ik begrijp dat dit het misschien lastig maakt om actueel mee te spelen. Maar goed, mochten er aan de hand van de resultaten van dit trajectje mensen geïnteresseerd zijn om actueel mee te gaan spelen, dan zal ik hier iets op bedenken)!
Bij een stand van 1-1 geplaatst in de 15e minuut.
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen