Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kampers Voetbal Tips

Ik ga her mijn voetbal tips zetten, Ik ga zeker niet elke dag een tip zetten, en ga ook proberen een beetje selectief te zijn in mijn keuze.
Cercle Brugge - Club Brugge
Trainer Garrido lijkt stilaan zijn ploeg op de rails te krijgen. En bij Cercle Brugge hebben ze zich al neergelegd bij PO3. Bij Club Brugge zal Blondel waarschijnlijk in de ploeg gedropt worden voor deze stads derby. Laat nu net de laatste zege van Cercle tegen Genk zijn in de competitie toch ook geen makkelijke ploeg. Als we het klassement er eens bijhalen zien we dat het de Nr 16 de nr 6 ontvangt. Ook zal van een thuisvoordeel niet echt veel sprake zijn omdat ze beide het zelfde stadion hebben. Het enige zal zijn dat Club minder supporters zal hebben dan anders.
Club Brugge zal er alles aan doen om deze inhaalwedstrijd te gaan winnen zeker na het puntenverlies van Anderlecht gisteren. Als ze deze wedstrijd weten te winnen zullen ze op plaats 4 komen te staan op 15 punten van leider Anderlecht. Bij Cercle Brugge zit dan ook alles nog eens tegen dit seizoen plus dat ze ronduit slecht speelde tegen Charleroi. Ze geven veel ruimte weg in de verdediging en dit gaat dodelijk zijn tegen Club Brugge (eigenlijk elke ploeg :D ) maar zeker met een Bacca in de spits. Club moet en Cercle kan niet dus..
Ik ga voor een overwinning voor Club Brugge @1.64 betfair
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kampers
Country flagkampers in 28-02-2013 10:01 Leden topics
in 28-02-2013 10:01 Leden topics
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het is niet de bedoeling dat je voor iedere sport/competitie/land een nieuw topic opent. Dat is ook de reden dat ik je andere voetbal topic (usa) heb gesloten. Plaats in dit topic al je tips voor voetbal wedstrijden.
Overzicht is 'king' :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Club Brugge over 2.5 :p
0 Vind ik leuk's
Club Brugge @1.64 (0-3) +0.64
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Westerlo - Borinage
Sinds de komt van Oleg Iachtchouk in de winterstop heeft Westerlo er weer een belangrijke/ervaren speler bij. Samen met Bart Goor hebben ze twee sterke spelers die altijd werken voor het team. Westerlo Heeft he nieuwe jaar nog maar één keer verloren en dit was in de topper op het veld van Mouscron Peruwelz (1-0). Westerlo is ook volwassener in wedstrijden dan voor de winterstop. Tegen Brussels kwamen ze na 40min al met 10 man te vallen door een rode kaart van Geudens. Geudens zal er vandaag dus ook niet bijzijn tegen Borinage maar lijkt mij geen probleem. Na Westerlo is Borinage de sterkste uitploeg in de competitie dus dit beloofd zeker een mooi duel te worden. Westerlo scoorde in zijn laatste vier thuisduels minstens 3 doenlpunten. Bij Borinage is het altijd wat moeilijker om afstand te nemen van de tegenstand. Ze wisten hun laatste wedstrijd wel te winnen op het veld van Antwerp (dat wel wat uit vorm is) met 2-3. Westerlo moet deze wedstrijd eigenlijk winnen om kans te blijven maken op de titel om zo terug naar eerste klasse te kunnen opgaan. Westerlo wist eerder dit seizoen ook al te winnen op het veld van Borinage met 0-1. Mijn pick is dus ...
Westerlo @1.74 betfair
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Westerlo @1.74 (2-0) +0.74
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
St. Truiden - Brüssel
Dit duel is de nummer vier tegen de nummer zestien van het klassement. St. Truiden is DE ploeg in vorm in de reeks en Brussels krijgt zo moeilijk een wedstrijd gewonnen. Vorige wedstrijd kon Brussels een Westerlo met 10 spelers in eigen huis het niet eens lastig maken. St. Truiden kreeg in zijn laatste vijf wedstrijden geen enkel tegendoelpunt binnen en maakte er zelf maar liefst 13. St. Truiden moet ook winnen om in het spoor te blijven van de koplopers. Voor mij word dit dus ...
St. Truiden @1.47 pinnacle
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
St. Truiden @1.47 (1-0) +0,47
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Oudenaarde - Mouscron Peruwelz
De 15e van het klassement ontvangt vandaag de nummer 3. Mouscron Peruwelz zag eerder deze speeldag de concurenten al winnen. Westerlo sprong in het klassement al over hen en St. Truiden kwam dichter bij dus de ploeg uit Moeskroen kan maar beter winnen om de titelstrijd kracht bij te zetten. Oudenaarde is pas sinds dit jaar in tweede klasse en wisselt slechte momenten af met hele slecht momenten. Momenteel zitten ze in een heel slecht moment. Na de winterstop haalde ze uit 6 wedstrijden maar 1 punt op eigen veld tegen Aalst (ook niet meteen een ploeg in goede doen dit seizoen). Mouscron Peruwelz heeft dan ook iets recht te zetten na een 0-1 nederlaag op eigen veld tegen Oudenaarde. Ze speelden nu ook (Westerlo, Tubize, Oostende en St. Truiden) Van deze laatste verloren ze dan ook maar St. Truiden is dan ook de ploeg van het moment. Volgens mij laat Mouscron Peruwelz zich niet nog eens verrassen door Oudenaarde dus voor mij word het...
Mouscron Peruwelz @1.88 pinnacle
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Mouscron Peruwelz @1.88 (0-1) +0.88
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.