Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kinitics Tips

Hallo,
Ik doe veel tips mee met jullie, maar zelf speel ik ook nog weleens wat.
Ik wed vooral op voetbal, basketbal en ijshockey.
Hierbij mijn weddenschap voor vannacht:
Carolina Hurricanes - Pittsburgh Penguins Inclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 2 1,67
New York Islanders - Toronto Maple Leafs Inclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 2 2,06
Phoenix Coyotes - Minnesota Wild Inclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 1 1,70
St Louis Blues - Chicago Blackhawks Inclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: 2 1,94
Ik speel deze in een 3/4 systeem.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kinetic
Country flagkinetic in 28-02-2013 22:54 Leden topics
in 28-02-2013 22:54 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jammer genoeg maar 2 van de 4 goed :(.
Deze heb ik voor vannacht.
Chicago Blackhawks - Columbus Blue Jackets Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 1,62
Toronto Raptors - Indiana Pacers Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 2,02
Washington Wizards - New York Knicks Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 1 2,15
Denver Nuggets - Oklahoma City Thunder Handicap Inclusief overtime Je weddenschap: Denver Nuggets +2.0
Deze speel ik in een 3/4 systeem
0 Vind ik leuk's
Speel deze in een 2/3 systeem :)
Phoenix Suns - Atlanta Hawks Wedstrijd Inclusief overtime Je weddenschap: 2 1,55
Brooklyn Nets - Dallas Mavericks Over/OnderTotaal aantal punten thuisploeg - inclusief extra tijd Je weddenschap: Under 99.0 1,90
Orlando Magic - Houston Rockets Over/OnderTotaal aantal punten thuisploeg - inclusief extra tijd Je weddenschap: Under 101.5 1,90
0 Vind ik leuk's
Sinds ik het hier op zet gaat alles fout pfff
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.