Tips van: arubart
Hallo,
Ik ben Bart (heb 1,5 jaar op aruba gewoon vandaar de nickname) woon en werk gewoon in NL en ben nu sinds 1,5/2 jaar bezig met wedden en richt me vooral op voetbal en soms een uitschieter naar tennis, maar ik kijk daar veel te weinig van om de spelers echt goed te kennen.
Heb al van alles geprobeerd van combo's tot stappenplan en op spelers die scoren of een kaart krijgen maar ben er nog steeds niet uit wat nu echt goed/winstgevend voor me werk.
Ik zal hier mijn picks delen of goede picks die ik tegen kom op blogabet of andere fora's
de picks die ik op mijn bloga zet zal ik hier kopiëren maar dan is de onderbouwing als die erbij zit in het engels.
mijn bloga: arubart.blogabet.com (resultaten zijn niet heel denderend maar zoals te lezen was ik in het begin niet serieus genoeg en ben ik vanaf augustus alles wat serieuzer gaan spelen en hopelijk sta ik qua units nu voort elke maand in de plus. (ik speel mijn tips zelf ook maar dan op unibet, betvictor, bwin en williamhill.)
Succes ermee als je iets volgt.
VOLGEN IS OP EIGEN RISICO UITERAARD :p
Ik ben Bart (heb 1,5 jaar op aruba gewoon vandaar de nickname) woon en werk gewoon in NL en ben nu sinds 1,5/2 jaar bezig met wedden en richt me vooral op voetbal en soms een uitschieter naar tennis, maar ik kijk daar veel te weinig van om de spelers echt goed te kennen.
Heb al van alles geprobeerd van combo's tot stappenplan en op spelers die scoren of een kaart krijgen maar ben er nog steeds niet uit wat nu echt goed/winstgevend voor me werk.
Ik zal hier mijn picks delen of goede picks die ik tegen kom op blogabet of andere fora's
de picks die ik op mijn bloga zet zal ik hier kopiëren maar dan is de onderbouwing als die erbij zit in het engels.
mijn bloga: arubart.blogabet.com (resultaten zijn niet heel denderend maar zoals te lezen was ik in het begin niet serieus genoeg en ben ik vanaf augustus alles wat serieuzer gaan spelen en hopelijk sta ik qua units nu voort elke maand in de plus. (ik speel mijn tips zelf ook maar dan op unibet, betvictor, bwin en williamhill.)
Succes ermee als je iets volgt.
VOLGEN IS OP EIGEN RISICO UITERAARD :p
in 14-09-2015 11:43 Leden topics
WEEK COMBO !!
https://gyazo.com/c8bc01a47117a776766c11190c9bd34c
relatief lage odds maar wel odds waar ik echt vertrouwen in heb (het gevaarlijkste wat je kan zeggen)
We gaan het zien.
https://gyazo.com/c8bc01a47117a776766c11190c9bd34c
relatief lage odds maar wel odds waar ik echt vertrouwen in heb (het gevaarlijkste wat je kan zeggen)
We gaan het zien.
De dag combo ging fout op 1 bts (Noord Ierland) maar alle bets single spelen dekte de inzet.
Week combo gelijk al mis door het gelijkspel van Polen, achteraf dom natuurlijk omdat polen niet perse hoefde en voor die qoute had ik ook over 2 asian goals kunnen gaan, leermoment.
Week combo gelijk al mis door het gelijkspel van Polen, achteraf dom natuurlijk omdat polen niet perse hoefde en voor die qoute had ik ook over 2 asian goals kunnen gaan, leermoment.
single tips voor vandaag:
Austria u19 over 1.5 team doelpunten @1.77
Sweden u21 to win @1.8
Austria u19 over 1.5 team doelpunten @1.77
Sweden u21 to win @1.8
Toch nog een combo gemaakt, zie in alle 4 value.
https://gyazo.com/3986b2f3ba80c3120a27d9bbd451f4f6
2 goed 2 fout
Rusland ging hard onderuit 3-0
Austria was een lame game 0-0 ft
Sweden won met 0-1
Wales scoorde 2x en werd 2-3 ft
https://gyazo.com/3986b2f3ba80c3120a27d9bbd451f4f6
2 goed 2 fout
Rusland ging hard onderuit 3-0
Austria was een lame game 0-0 ft
Sweden won met 0-1
Wales scoorde 2x en werd 2-3 ft
Banker for today: Latvia U19 - Slovenia U19 --> Slovenia U19 -1 AH @2.00
Wat een bagger wedstrijd, genoeg kansen voor Slovenia maar helaas konden ze niet raak prikken 0-0 ft
Wat een bagger wedstrijd, genoeg kansen voor Slovenia maar helaas konden ze niet raak prikken 0-0 ft
Melbourne Victory - Central Coast Mariners --> Melbourne to score both halves @1.88 (unibet)
Medium stake 10,-
---------------------------------
Melbourne Victory - Central Coast Mariners --> Melbourne to win both halves @2.95 (unibet)
small stake 5,-
POEP ausies zijn hun flow van voorafgaande jaren kwijt... beide fout..
HT2-0 FT 2-1
Medium stake 10,-
---------------------------------
Melbourne Victory - Central Coast Mariners --> Melbourne to win both halves @2.95 (unibet)
small stake 5,-
POEP ausies zijn hun flow van voorafgaande jaren kwijt... beide fout..
HT2-0 FT 2-1
Toch maar weer een bet op de poepausies:
bet 1
Brisbane Roar - Melbourne City --> Home over 1,5 goals @1.79
10,- maakt 17,90
Dman... :( nog meer poep ausies
bet 1
Brisbane Roar - Melbourne City --> Home over 1,5 goals @1.79
10,- maakt 17,90
Dman... :( nog meer poep ausies
Cagliari - Ascoli --> 1 -1 asian @1.61
Crystal Palace - Sunderland --> 1 @1.58
Cracovia - Lechia Gdansk --> 1 DNB @1.72
Eventuele combi odd @4.38
Palace verkeerd andere 2 goed.
Crystal Palace - Sunderland --> 1 @1.58
Cracovia - Lechia Gdansk --> 1 DNB @1.72
Eventuele combi odd @4.38
Palace verkeerd andere 2 goed.
Voor vnv CL
Muller to score @1.8
Bate - Leverkussen BTS @1.82
Eventuele combo odd: 3.28
Muller to score @1.8
arubart:
Voor vnv CL
Muller to score @1.8
Voor vnv CL
Muller to score @1.8
Eindelijk weer een combootje goed
Nieuwste reacties
Voetbalwedden OSM competitieVoetbalwedden OSM competitie
Laatste reactie 13-09-2023 13:59 vanThePokies 13 reacties De TipTopper game: groot succes én meer op komst!De TipTopper game: groot succes én meer op komst!
Laatste reactie 13-09-2023 09:36 vanSupport 90 reacties Wedtips van: Jeroenunibet81Wedtips van: Jeroenunibet81
Laatste reactie 6-09-2023 03:11 vanjeroenunibet81 247 reacties Account opgeschort bij Circus?Account opgeschort bij Circus?
Laatste reactie 4-09-2023 21:43 vanviolentino 2 reacties
Nieuwe onderwerpen
Steeds opnieuw inloggen bij BetcitySteeds opnieuw inloggen bij Betcity
Laatste reactie 31-08-2023 07:58 vanarthur-vl 3 reacties Wedden op het WK voor vrouwen 2023Wedden op het WK voor vrouwen 2023
Laatste reactie 21-07-2023 09:15 vanRepelbaarsje 1 reacties