Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tips voor vanavond, allen aan 5/10

Miami-Chicago: 2 -4,5 @ 1,97 win 75-93
Chicago doet het goed buitenshuis dit jaar. Miami verloor 5 van de laaste 6 thuiswedstrijden dit jaar en covered praktisch niets thuis. Enige risico is dat Noah er nog steeds niet bij is en daar ligt eventueel een kans voor Miami en voral voor Bosh. Toch zie ik Chicago gewoon coveren.

New York-Toronto: 2 -6,5 @ 1,95 loss 90-95
Mooie odd voor een team dat buitenshuis een covering heeft van 78% ATS. NY is gewoon een faalteam en gaan dit jaar met de billen bloot, al hebben ze wel veel close matchen gehad. Tegen Boston eerste keer overtuigend gewonnen. Toronto gewoon beresterk zelfs zonder DeRozan

Minnesota-LAL: 1 @ 2,2 loss 94-100
Lakers hebben laatste twee wedstrijden gewonnen verrassend genoeg maar ze zouden op road games nooit het voordeel mogen krijgen in mijn ogen. Minnesota is eveneens een slecht seizoen bezig door de vele geblesseerden maar ik geeft ze vanavond alleszins meer kans dan de Lakers, dit is samenstelling met de mooie odd is voor mij de tip waard.

New Orleans-Golden State: 2 Q2 -1,5 @ 1.95 win 20-32
Waarom? Omdat de statestieken het zeggen. GSW wint Bijna altijd Q2
0 Vind ik leuk's
Ik neem er 3 mee, laat alleen lakers links liggen verwacht dat ze winnen maar met de lakers weet je het nooit!

Succes alvast,
0 Vind ik leuk's
Goed dat je Lakers niet hebt meegenomen. Ik bet nooit meer tegen mijn team ;) (van kleinsaf fan van LAL en bulls)
Ik ben gewoon te aangedaan van hun slechte defence dat ik er al ga tegen betten denk ik. Kobe passeert Michael Jordan in all time scoring list deze nacht.
Spijtig van Toronto, net een basket te kort.
0 Vind ik leuk's
Cleveland-Charlotte: 1 -10,5 @ 1,98
Nog eens tijd om te vlammen bij Cleveland. Zie geen reden waarom Charlotte een rol van betekenis zou spelen in deze wedstrijd. Cleveland thuis 5 wedstrijdn op rij ongeslagen.

Cleveland-Charlotte: 1 over 104,5 @ 1,83
Halen ze laatste wedstrijden altijd en Charlotte heeft een vrij povere defence normaal gezien.

Phoenix-Milwaukee: 1 -4,5 @ 1,93
Phoenix niet zo sterk bezig. Vandaag ideale gelegenheid om er wat van te maken tegen Milwaukee.

Atlanta-Chicago: under 190,5 @ 3
Ik zie hier wel value in. Chicago B2B, incasseren maar weinig punten tegenwoordig. Atlanta eveneens zeer sterke defence en geven niet veel over de 100 weg. Probleem is dat ze eveneens niet al te vlot scoren laatste twee weken. Daarom vermoed ik hier een lage score.

Indiana-LAL: under 199,5 @ 1,91
Lakers derde road game in vier dagen. Indiana heeft een ijzersterke defence en houden de scores altijd laag in home games
0 Vind ik leuk's
Vanaf nu post ik men tips hier http://jossmos.blogabet.com al blijf ik hier ook actief
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.