Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat is waar maar vond Detroit laatste match echt zwak, daarvoor trouwens ook al. Suns is redelijk bezig en zie ze vandaag gewoon bevestigen. Ze spelen away ook erg sterk al zegt dat niet veel na die enkele wedstrijden.
Voor mij zijn het logische picks maarja het is en blijft de NBA :D
0 Vind ik leuk's
Toronto toegevoegd aangezien er 5man out zou zijn bij Memphis door buikgriep. Ook een moment om in deze wedstrijd een statement te maken voor Toronto!
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Toronto toegevoegd aangezien er 5man out zou zijn bij Memphis door buikgriep. Ook een moment om in deze wedstrijd een statement te maken voor Toronto!


Las het ook, Beal bij Wizards ook gametime decision en Carmelo ook questionable..
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Hoi Bjorn,

Ik heb persoonlijk niet heel veel verstand van NBA, maar volg het wel erg goed qua statistieken. Ik ken de spelers ook niet verders. Ik hou je lijstjes de komende tijd in de gaten;)
0 Vind ik leuk's
masterk:
bjorn-1880:
Toronto toegevoegd aangezien er 5man out zou zijn bij Memphis door buikgriep. Ook een moment om in deze wedstrijd een statement te maken voor Toronto!


Las het ook, Beal bij Wizards ook gametime decision en Carmelo ook questionable..

Laatste nieuws is dat Carmelo gaat spelen, Beal nog steeds Game/time dis en de 5 man van mhempis nog vraagtekens, Courtney lee is nog na het ziekenhuis gegaan vandaag wegens uitdroging.
0 Vind ik leuk's
chico:
masterk:
bjorn-1880:
Toronto toegevoegd aangezien er 5man out zou zijn bij Memphis door buikgriep. Ook een moment om in deze wedstrijd een statement te maken voor Toronto!


Las het ook, Beal bij Wizards ook gametime decision en Carmelo ook questionable..

Laatste nieuws is dat Carmelo gaat spelen, Beal nog steeds Game/time dis en de 5 man van mhempis nog vraagtekens, Courtney lee is nog na het ziekenhuis gegaan vandaag wegens uitdroging.


Knicks-Twolves laat ik zowiezo lopen,wolves zonder Pekovic en Rubio, 2 faalteams tegenover elkaar..Dallas speel ik wel,kunnen nu laten zien dat ze for real zijn!
Las net dat Lee desondanks vanavond gewoon wil starten
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Nice pick van Dallas! Ik had twijfels dus toch niet gedaan.

Knicks zoals je aangeeft faalteam :) zelfs tegen een gehavend Minnesota een pak slaag.
Toronto doet het zoals verwacht al was het nipt en stonden ze lang achter... Phoenix doet het ook weer maar daar kom ik een half puntje tekort, echt balen...
La lakers staat op en doet me deugd, fan sinds tien jaar en doet pijn aan de ogen laatste jaren ze zo zien spelen.

Seriestactiek loopt niet op wieltjes maar maak me geen zorgen over. Zoals uitgelegd pas verlies na 4games verlies q2 van hetzelfde team.
! Wel opletten dat dit 1ne verlies dan dezelfde waarde heeft als 19keer winst van een serie. !

Brooklyn lijkt een goede keuze. Spurs doet het statistisch gezien niet zo goed maar ik geloof er in, top 3 beste bank.
0 Vind ik leuk's
Gasol en Rose zeker out, butler twijfelachtig. Gay is ook wel twijfelachtig voor Kings maar zou volgens laatste berichten spelen. Laatste twee jaar kreeg Chicago er een pak slaag.
Miami zonder Wade en Deng, spelen niet al te best 1st q en Clippers heeft een sterke bank, vandaar first half.

Sacramento-Chicago: 1 -2 win
Sacramento-Chicago: over 194,5 loss
Miami-LAC: 2 HT -1,5 win

191 punten met een laag 4de quart, zonde maar toch weer winst. Partij live bekeken.

Resultaten tot nu:
Losse tips: 13-8
Series: 2-0
0 Vind ik leuk's
Bjorin-1880,

Nog wat tips voor vanavond klaarliggen wat betreft de NBA? Ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Tips komen vanavond. Veel wedstrijden dus even tijd insteken na het werk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.