Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
2nd Q bets
Don't try this @ home ;-) chase system

W1: Dallas - LAL : -2,5 loss
W1: Golden State - Utah: -2,5 win
W2: Portland - Chicago: -1,5 win
W2: Toronto - Milwaukee: -2,5 win

Openstaand
W2: Dallas-Indiana 24/11
0 Vind ik leuk's
Tips:

Philadelphia-Phoenix: 2 -9,5 win
Toronto-Milwaukee: Over 199,5 win
Toronto-Milwauke: 2 8,5 loss
Atlanta-Detroit: 2 8,5 loss
Atlanta-Detroit: under 197,5 win
Okc-Broolyn: 2 1,5 win
Golden state-utah: ht 1 -6,5 win
Denver-New Orleans: 2 -1,5 loss

Lang geleden dat ik zo een groot aantal bets heb gespeeld. Hopelijk loont het wat!!!
0 Vind ik leuk's
Mooie nacht met een 5/8 voor de gewone tips (15% winst) en een 3/4 voor de 2nd quarters. Er wordt ook in de twee matchen gewonnen waar ik aan de tweede kans zat.
Result: 8-4

Resultaat tot nu
Gewone tips: 18-11
Series: 5-0
0 Vind ik leuk's
2nd quarter home teams

W2: San antonio-Brooklyn: -2,5 win
W2: Houston-Dallas: +0,5 win

Moeilijke wedstrijden vandaag aangezie de tegenteams ook in mijn lijst van 8 teams zitten.
0 Vind ik leuk's
Tips voor vanavond tot hiertoe: ik speel trouwens altijd met odds rond de lines. D.w.z. altijd een odd tussen 1,85 en 2.

Milwaukee-Washington: 2 -3,5
San Antonio-Brooklyn: over 193,5

Bij Milwauke schijnen er wat zieken te zijn en ze spelen trouwens al hun vierde game in vijf dagen.
Er volgen ee misschien nog.
0 Vind ik leuk's
Leuke picks.
Helaas sla ik de Spurs over vandaag.
Washington en Mavs speel ik mee! :)
0 Vind ik leuk's
~
Bon dit zal het zijn voor vannacht voor de gewone tips die ik allen nog steeds als single bets speel:

Milwauke-Washington: 2 -2,5 win
San Antonio-Brooklyn: over 193,5 loss
San Antonio-Brooklyn: 1 -4,5 2ndT loss
Indiana-Phoenix: 2 HT -0,5 win
Houston-Dallas: 2 -4,5 loss
New York-Phila: under 199,5 win
Utah-New Orleans: 1 2,5 loss
Minnesota-Sacramento: 2 -8,5 win

Livetip gedeeld in chat:
Phoenix-Indiana : 1 -11,5 (odd. 2,85) win

GL voor mezelf en al diegene die op nba betten
0 Vind ik leuk's
Livetip maakt het goed bij de gewone tips, anders was het matig geweest. Nu toch nog 5 van de 9 met een mooie odd voor de laatste. New Orleans achteraf toch eenn slechte tip als ik het nog eens bekijk maar goed... Leren uit de fouten.

Waar ik wel zeer tevreden over ben zijn de series 2nd q. Beiden goed in wedstrijd 2 met een moeilijke tegenstander!

Resultaten tot dusver:
Tips: 23-15

Series: 7-0
0 Vind ik leuk's
Er vroeg bij vandaag voor de Amerikanen wakker worden ;)
Best goede lines naar mijn mening

Boston-Portland: 2 -5,5 win
OKC-Golden state: 2 -7,5 loss
LAL-Denver: 2 -1,5 win

OKC-Golden State: under 193,5 win
Memphis-LAC: 1 q3 -0,5 win
Boston-Portland: over 209,5 loss

OKC heeft de beste defence thuis en Golden State heeft buiten in LA (slechte defence) ook toch minder gescoord in away games, vandaar under

27-17
0 Vind ik leuk's
Dit zijn inderdaad de enige value bets voor vannacht, voor de rest niks.
Hoe kom je bij de Q3 -0.5 voor Memphis?
0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.