Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van brammetje85

De beste picks van de dag in dit topic. Ik zal mijn bankroll gaan bijhouden in dit topic. Volg mij om snel te kunnen zien wanneer ik tips heb geplaatst. Reacties in het topic zijn altijd welkom, kritisch of niet. Ik zet mijn tips dan ook niet meer in de chat zoals ik voorheen deed maar doe dit in dit topic. Allemaal succes en laat maar weten via een reactie of je mijn bets meespeelt of niet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brammetje85
Country flagbrammetje85 in 26-06-2012 20:18 Leden topics
in 26-06-2012 20:18 Leden topics
240 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel op dit moment bij unibet mijn bankroll is 244,46. 7 dagen geleden 200 gestort.
Mijn wedtip voor vannacht is:
Grêmio Barueri-SP - América-MG speel 2 @2,05, 10 euro erop. (0-1) (y)
Ook heb ik vast op Spanje gebet omdat ik verwacht dat de odds zullen dalen .
Spanje @2,00, 10 euro erop. (0-0) (n)
Live bet Spanje bereikt finale @1,65 10 erop (y)
0 Vind ik leuk's
Waarom heb je de titel van je topic in hoofdletters...Dat stoort mij een beetje. Verder veel succes met je tips.
0 Vind ik leuk's
etienne29:
Waarom heb je de titel van je topic in hoofdletters...Dat stoort mij een beetje. Verder veel succes met je tips.

Omdat er wel een mod dit een dezer momenten zal aanpassen zodat het uniform is met de rest ;o)
succes met jouw topic, en we gaan dat eens volgen
0 Vind ik leuk's
Ik zal zo nu en dan eens gluren
0 Vind ik leuk's
-
etienne29:
Waarom heb je de titel van je topic in hoofdletters...Dat stoort mij een beetje. Verder veel succes met je tips.

Is reeds aangepast.
0 Vind ik leuk's
nottripping:
Ik zal zo nu en dan eens gluren

Daar is dit topic voor, je gluurt maar ;-)
0 Vind ik leuk's
Grêmio Barueri-SP - América-MG, volg je deze competitie / teams ook echt of doe je gewoon research voor een bet?
0 Vind ik leuk's
jeroendegen:
Grêmio Barueri-SP - América-MG, volg je deze competitie / teams ook echt of doe je gewoon research voor een bet?

Ik doe research voor wedstrijden in Zuid-Amerika. Ik hoop dat er op voetbalwedden.net ook nog echte "kenners" zijn van deze nogal lastig te voorspellen competities.
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
jeroendegen:
Grêmio Barueri-SP - América-MG, volg je deze competitie / teams ook echt of doe je gewoon research voor een bet?

Ik doe research voor wedstrijden in Zuid-Amerika. Ik hoop dat er op voetbalwedden.net ook nog echte "kenners" zijn van deze nogal lastig te voorspellen competities.

Inderdaad, ik vind dit soort wedstrijden ook erg lastig te voorspellen vandaar mijn vraag.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Tip voor morgen 28-juni-2012:
FC Lahti - VPS speel 2 @2,40 10 erop. (1-0) (n)
Duitsland - Italie speel 1 @1,82. 10 erop (1-2) (n)
Live bet next goal italie @2,85 dnb 10 erop bij stand 0-2 (n)
Slechte dag man, ik lijk de aex beursgang wel. Bankroll: 221,46
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.