Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: cap_schouw

Hallo iedereen,
ik ga mijn tips vanaf nu in dit topic delen.
Ik richt mij vooral op de spelersweddenschappen 'Player goals' en 'Player cards'

#1: Standard Luik - Mouscron Peruwelz - To get a card- van Damme, Jelle Yes @3,00

Dit is een duel in de onderste regionen van de jupiler pro league. Jelle van Damme heeft dit seizoen al 6 gele kaarten weten te pakken en ik verwacht dat dit een duel is waar wel wat spanning op staat, ondanks de geweldige thuisvorm van standard.

De scheidsrechter van dit duel is meneer Johan Verbist. Deze arbiter trekt graag een gele prent; in zijn laatste 8 optredens deelde hij maarliefst 24 keer geel uit. In mijn ogen rede genoeg om deze bet te spelen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cap_schouw
Country flagcap_schouw in 27-12-2015 13:25 Leden topics
in 27-12-2015 13:25 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
#2 Hearts - Celtic - To score a goal - Ciftci, Nadir Yes @2,06

Ciftici start in de diepe spits tegen Hearts, beide ploegen zijn niet in vorm, maar Celtic scoort wel vrijwel altijd minimaal een doelpunt. Ciftci is geen echte doelpuntenmachine maar het begint de laatste tijd wel te lopen, daarom geef ik hem hier wel kans om te scoren.
0 Vind ik leuk's
#3 - Nottingham Forrest - Leeds United - To score a goal - Olivera, Nelson Yes @3,05

Olivera wordt de laatste weken geregeld als aanvaller opgesteld. In de laatste 5 thuiswedstrijden was hij goed voor 4 doelpunten. Gezien de sterke thuisreeks van Nottingham verwacht ik hier ook een overwinning. 3.05 vind ik voor een scorende spits dan ook een prima notering.
0 Vind ik leuk's
#4 - Vincent van der Voort - Kyle Anderson - under 12,5 180-ers @2.10

Van der Voort is opzich geen speler die de 180-ers aan elkaar rijgt. Ik verwacht ook niet dat Anderson de ene na de andere 180-er in het bord gooit, vandaar de under 12,5.
0 Vind ik leuk's
cap_schouw:
#3 - Nottingham Forrest - Leeds United - To score a goal - Olivera, Nelson Yes @3,05

Olivera wordt de laatste weken geregeld als aanvaller opgesteld. In de laatste 5 thuiswedstrijden was hij goed voor 4 doelpunten. Gezien de sterke thuisreeks van Nottingham verwacht ik hier ook een overwinning. 3.05 vind ik voor een scorende spits dan ook een prima notering.


Scherp ! Ik speel ´m mee.
0 Vind ik leuk's
delaawn:
cap_schouw:
#3 - Nottingham Forrest - Leeds United - To score a goal - Olivera, Nelson Yes @3,05

Olivera wordt de laatste weken geregeld als aanvaller opgesteld. In de laatste 5 thuiswedstrijden was hij goed voor 4 doelpunten. Gezien de sterke thuisreeks van Nottingham verwacht ik hier ook een overwinning. 3.05 vind ik voor een scorende spits dan ook een prima notering.


Scherp ! Ik speel ´m mee.

Prima tip. Binnen na 18 minuten.
0 Vind ik leuk's
delaawn:
delaawn:
cap_schouw:
#3 - Nottingham Forrest - Leeds United - To score a goal - Olivera, Nelson Yes @3,05

Olivera wordt de laatste weken geregeld als aanvaller opgesteld. In de laatste 5 thuiswedstrijden was hij goed voor 4 doelpunten. Gezien de sterke thuisreeks van Nottingham verwacht ik hier ook een overwinning. 3.05 vind ik voor een scorende spits dan ook een prima notering.


Scherp ! Ik speel ´m mee.

Prima tip. Binnen na 18 minuten.


(y) Mooi dat je m meegespeeld hebt
0 Vind ik leuk's
#5 SV Zulte waregem - Oostende - To score a goal - Gohi Bi, Zoro yes @2,60

Ik verwacht hier een open wedstrijd waarbij beide ploegen voor de winst gaan spelen. Ik zie beide ploegen wel scoren en Gohi Bi is de topscoorder van de competitie die al 10 keer het net vond. Vind dat deze met 2,60 hoog staat.
0 Vind ik leuk's
#6 SV Zulte Waregem - Oostende - to score a goal - Lepoint, Christophe yes @5,50

Lepoint speelt op de flank op het middenveld en was dit seizoen al 7 keer trefzeker. Dit is absoluut geen zekerheidje maar voor een middenvelder met 7 goals staat een quotering van 5,5 in mijn ogen echt iets te hoog.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.