Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: daydream

Hallo allemaal,

Ik ga een topic bijhouden over mijn (beruchte;-)) manier van betten van de laatste maanden.

Bankroll: €100,-
Stakes: €1,-
Odd: +/- 2,0 (maar soms ook meer)

Bij verlies van de bet, verdubbel je de inzet.

Vele zullen dit suicide van je bankroll vinden, maar ik heb de laatste maanden erg veel succes met deze manier van spelen. En het gaat ook een beetje om de spanning van betten toch;-)..
Ik verdubbel niet verder dan €32,- trouwens, maar daarvoor zou je 6+ wedstrijden op rij fout moeten hebben... En dat is nog niet eerder gebeurd gelukkig:)

Bet 1:
Spal - Avellino

Tip: X
Odd: 3,40

Stake: €1,-

Bankroll: €99,-
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daydream
Country flagdaydream in 31-10-2016 10:26 Leden topics
in 31-10-2016 10:26 Leden topics
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
daydream:
Bet 3:
Osasuna B - Racing Ferrol

Tip: 1
Odd: 2.35

Stake: €1,-

Bankroll: €100,20,-


RESULT: LOST
0 Vind ik leuk's
Bet 4:
Montana - Botev

Tip: 1 (dnb)
Odd: 2.25

Stake: €2,-

Bankroll: €98,20,-
0 Vind ik leuk's
daydream:
Bet 4:
Montana - Botev

Tip: 1 (dnb)
Odd: 2.25

Stake: €2,-

Bankroll: €98,20,-


Result: WIN !!

Return: €4,50,-

BANKROLL: €102,70,-
0 Vind ik leuk's
Bet 5:
Neftohimik - Perin

Tip: 1
Odd: 2.05

Stake: €1,-

Bankroll: €101,70,-
0 Vind ik leuk's
Hey, ik doe het ook soms op deze manier.
Ik heb enkele verdubbeling systeempjes lopen in NHL (player points en underdog), NBA (combo's), ...
Momenteel zijn ze succesvol, maar ik heb toch al tegengekomen dat het misliep, vooral in het voetbal.
De kunst is vooral niet te snel willen gaan en zorgvuldig je picks te zoeken en natuurlijk komt er
een beetje geluk bij kijken ;-)
Ik ken veel tegenstanders van dit systeem, maar ik geloof er wel in, toch meer dan in allerlei stappenplannen.

Succes!!!
0 Vind ik leuk's
Oke leuk dat je deze manier ook wel eens gebruikt :).

Heb je ook een topic waar je je systeem en tips neerzet? Dan kan ik je wellicht eens volgen :)..

Ja, klopt.. Er zijn veel tegenstanders van dit systeem.. Maar ik geloof er zeker wel in. Je moet je grenzen kennen en niet klakkeloos wedstrijden van odd 2.0 uitkiezen..

Ik probeer het altijd te bedenken aan de hand van voorbeeldjes.. Als je alleen wedstrijden van odd 2.00 kiest en je bet met telkens dezelfde stake, en je wint er 50%, dan heb je nog niks gewonnen. Had je dat met dit systeem gedaan, dan heb je wel mooie winst.

Ik moet alleen zorgen dat ik er niet meer dan 6 fout heb achter elkaar haha
0 Vind ik leuk's
daydream:
Oke leuk dat je deze manier ook wel eens gebruikt :).

Heb je ook een topic waar je je systeem en tips neerzet? Dan kan ik je wellicht eens volgen :)..

Ja, klopt.. Er zijn veel tegenstanders van dit systeem.. Maar ik geloof er zeker wel in. Je moet je grenzen kennen en niet klakkeloos wedstrijden van odd 2.0 uitkiezen..

Ik probeer het altijd te bedenken aan de hand van voorbeeldjes.. Als je alleen wedstrijden van odd 2.00 kiest en je bet met telkens dezelfde stake, en je wint er 50%, dan heb je nog niks gewonnen. Had je dat met dit systeem gedaan, dan heb je wel mooie winst.

Ik moet alleen zorgen dat ik er niet meer dan 6 fout heb achter elkaar haha
e

Ja ik heb hier ook een topic met tips.
Maar verlopig plaats ik alleen tips, ook deze die ik gebruik voor te verdubbelen.
De statistieken ervan hou ik voor mezelf bij in m'n mapje.
Je zegt 6 keer verdubbelen, wat dat ik doe is soms beginnen aan 0,1 euro, klinkt belachelijk, maar
het houd wel minder risico's in, je kan meer verdubbelen dan.

Succes.
0 Vind ik leuk's
daydream:
Bet 5:
Neftohimik - Perin

Tip: 1
Odd: 2.05

Stake: €1,-

Bankroll: €101,70,-


RESULT: WIN !!

BANKROLL: €103,75

Na 5 bets dus €3,75 winst.

Gemiddelde odd: 2.43
0 Vind ik leuk's
Bet 6:
Tamworth - Darlington

Tip: 1 (dnb)
Odd: 2.70

Stake: €1,-

Bankroll: €102,75,-
0 Vind ik leuk's
daydream:
Bet 6:
Tamworth - Darlington

Tip: 1 (dnb)
Odd: 2.70

Stake: €1,-

Bankroll: €102,75,-


Result: WIN !!!

Bankroll: €105,45
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.