Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: De matchfixer

Welkom bij mijn topic. Ik zal mezelf allereerst even voorstellen. Mijn naam is ‘’De Matchfixer’’ en ik heb mij sinds kort geregistreerd op voetbalwedden. Ik volg dit forum al een aantal jaren, en ik ben altijd actief geweest op de achtergrond. Nu voel ik mij geroepen om mijn steentje bij te dragen aan de community.

Ik heb inmiddels een hoop ervaring opgedaan. Zo heb ik op het platform blogabet samengewerkt met de grootste namen van het platform. Hiervan heb ik erg veel geleerd en ben ik in contact gekomen met interessante personen zoals: traders die werken bij bookmakers, wedders die spelen met hoge inzet en mensen met ongelofelijk veel kennis en ervaring. De meeste tips zal ik live delen via dit forum, en de live chat. De bookmakers waar de tips meestal te spelen zijn: Bwin, unibet, betfirst, bet365 en william hill.

Disclaimer: Ik ben geen echte matchfixer. Ik verkoop geen gefixte wedstrijden en geef geen all-in weddenschappen.

Jullie zullen spoedig van mij horen: geen woorden, maar daden.

13 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagDeMatchfixer in 1-03-2018 09:58 Leden topics
in 1-03-2018 09:58 Leden topics
3 reacties

waar blijven die tips? ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Niks ervan, ik ben de matchfixer.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 5 mrt. 2018, 15:24 schreef boostie:

Niks ervan, ik ben de matchfixer.

geef jij dan eens wat goede tips he :d

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Plaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 4x €10 free bets te krijgen. Er zijn geen minimale odds vereist voor het verkijgen van de free bets.