Tips van: De matchfixer
Welkom bij mijn topic. Ik zal mezelf allereerst even voorstellen. Mijn naam is ‘’De Matchfixer’’ en ik heb mij sinds kort geregistreerd op voetbalwedden. Ik volg dit forum al een aantal jaren, en ik ben altijd actief geweest op de achtergrond. Nu voel ik mij geroepen om mijn steentje bij te dragen aan de community.
Ik heb inmiddels een hoop ervaring opgedaan. Zo heb ik op het platform blogabet samengewerkt met de grootste namen van het platform. Hiervan heb ik erg veel geleerd en ben ik in contact gekomen met interessante personen zoals: traders die werken bij bookmakers, wedders die spelen met hoge inzet en mensen met ongelofelijk veel kennis en ervaring. De meeste tips zal ik live delen via dit forum, en de live chat. De bookmakers waar de tips meestal te spelen zijn: Bwin, unibet, betfirst, bet365 en william hill.
Disclaimer: Ik ben geen echte matchfixer. Ik verkoop geen gefixte wedstrijden en geef geen all-in weddenschappen.
Jullie zullen spoedig van mij horen: geen woorden, maar daden.
waar blijven die tips? ;)
Niks ervan, ik ben de matchfixer.
geef jij dan eens wat goede tips he :d
Nieuwste reacties
De TipTopper game: groot succes én meer op komst!De TipTopper game: groot succes én meer op komst!
Laatste reactie 18-04-2023 16:27 van Support 80 reacties
Nieuwe onderwerpen
Weddenschap op Napoleon GamesWeddenschap op Napoleon Games
Laatste reactie 14-03-2023 12:34 van fabio2525 0 reacties