Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: jeweetzellef

Hallo mensen,

Ik ben voornamelijk bekend met de Nederlands competitie. Meeste tips zullen dan ook voornamelijk van Eredivisie zijn. Ik zal ze zo goed mogelijk proberen te onderbouwen. Op dit moment erg geïnteresseerd in corner bets.

West Bromwich Albion - Manchester City most corners Man. City ah -1.5 @1.96 unibet

City speelt waarschijnlijk met Sterling en Jesus Navas op de flanken. Jesus Navas zoekt regelmatig de achterlijn op en ook als ik naar de wedstrijden van Sterling kijk in de voorbereiding gaat hij regelmatig richting die achterlijn.
West Bromwich Albion zal denk ik vrij compact verdedigen en het zal dan ook vrij druk in het midden zijn waardoor ik denk dat City juist die flanken zal opzoeken. Daar heeft City denk ik ook de backs voor. Ook heeft city natuurlijk spelers die goed zijn in vrije trappen en afstandsschoten.
West Bromwich Albion heeft voornamelijk spelers die door het midden willen aanvallen. McManaman is wel iemand die de flanken opzoekt, maar redelijke kans dat hij niet eens mee doet.

Voor de statistiekenliefhebbers City had vorig seizoen meeste corners voor en minste tegen.

Mocht City achter komen is het verstandig een over te spelen. ;)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeweetzellef
Country flagjeweetzellef in 10-08-2015 12:21 Leden topics
in 10-08-2015 12:21 Leden topics
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Opening stadion Heracles, dus er moet gewonnen worden. En dat zal denk ik niet heel makkelijk gaan. Verwacht veel afstandschoten en aanvallen over de vleugels van Heracles.Ik verwacht eigenlijk überhaupt veel doelpogingen van Heracles. Daarnaast heeft NEC ook wel spelers die wat corners voor me kunnen fixen. Ik verwacht weer een "open" wedstrijd en ik denk niet dat die 11 corners een probleem is, maar je weet maar nooit.
0 Vind ik leuk's
dat is wel goed gekomen toch?
0 Vind ik leuk's
Ik ben echt aan het proberen me te verdiepen in de corners. En dan met name de eredivisie. Al ben ik er al achter dat scoreverloop heel belangrijk is en dat het een beetje mee moet zitten.

AZ-Willem II -1.5 AZ corner hc @2.07

Willem II op de vleugels niet heel sterk en de Sa komt ook regelmatig naar binnen toe voor het schot.
AZ pakte in hun eerste eredivisie en europese wedstrijden al redelijk wat corners en ik zie ze dat in deze wedstrijd ook weer doen. AZ heeft de speelstijl en spelers voor redelijk wat corners. Alleen mag Hupperts voor mij ietsje meer die achterlijn opzoeken ipv een vroege voorzet.


Cambuur - Heracles Cambuur over 5.5 corners @1.8

Zoals ik al in het cornertopic zei Cambuur pakt relatief veel corners en 6 moet zeker te doen zijn.


En de thuisteams pakken hier en daar altijd een extra cornertje mee.
0 Vind ik leuk's
NEC-Ajax Ajax winst @1.7

Wil je stunten tegen een Ajax/psv/feyenoord denk ik sowieso dat je keeper een goede dag moet hebben. En gezien het optreden van Halldórsson tegen Heracles lijkt me die kans vrij klein.
Daarnaast zal Limbombe de baas Kenny Tete vaak tegen komen. Tete voor mij nu al speler van het seizoen en mag voor bij direct in de basis bij Nederlands elftal.
0 Vind ik leuk's
Dordrecht-Volendam Volendam over 1.5 doelpunten @2.28

Deze is meer voor de leuk. Dordrecht moet 1 op 1 gaan spelen, maar kunnen en willen de spelers eigenlijk liever niet. Aldus Everse.
Over 2.5 lijkt me ook een optie.

@3:30 en 12:10
https://www.youtube.com/watch?v=xm_ohsLoASI

0 Vind ik leuk's
Had die Everse toch goed gezien.

Goed nieuws Narsingh in de basis bij cambuur dus grote kans dat die 6 corners gaan lukken. (y)
0 Vind ik leuk's
Bij rust dacht ik dat komt niet meer goed bij Cambuur 4-0 achter en pas 1 hoekschop, maar deze boys hebben een gave. Superslecht spelen en dan toch nog 7 corners weten te fixen in die tweede helft. Chapeau! (y) 8-5 in corners hebben ze toch nog een beetje gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Je hebt goede tips man ik ga je in de gaten houden, ik zie dat je alles heel goed analyseert en je weet wat je doet (y)
0 Vind ik leuk's
Ja dank je. Gaat de laatste tijd ook wel beter. Ik heb veel meer geduld om te wachten op een mooie bet.
Net zoals je ook bij poker leert tight is right!
0 Vind ik leuk's
Maccabi Tel Aviv - FC Basel FC Basel winst @2.10 && FC Basel meer dan 5.5 corners @2.06

Ondanks het gelijke spel van vorige week geloof ik toch wel dat er een behoorlijk kwaliteitsverschil is. En zie ik Maccabi eigenlijk niet nog eens stunten.
Basel ook goed aan het seizoen begonnen behalve vorige week alles gewonnen. Scoren veel.
Maccabi zijn geluk houdt ooit op. Vorige week 2 schoten op doel en 2 goals. Bij het eerste doelpunt zat wat geluk bij. En ook vorige ronde heeft het natuurlijk ook wel een beetje meegezeten. Tuurlijk zullen zij hun kansen krijgen vandaag, maar toch zie ik ze niet heel makkelijk scoren.
Ik denk zeker dat FC Basel vandaag de betere zal zijn. Alleen is de vraag of dat ook terug te zien zal zijn in de uitslag.


Depay to score @2.8
Als Depay 1 ding kan is het naar binnen komen en op goal schieten. Als je dat niet goed verdedigd heb je een probleem. Brugge heeft een probleem. :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.