Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Mangata

Komend weekend begint het voetbalseizoen weer op traditionele wijze met de kampioen tegen de bekerwinnaar. In China wordt morgen om de Trophée des Champions gespeeld, terwijl we morgenavond kunnen we met het bord op schoot het vernieuwde team van PSV kunnen zien tegen het (redelijk) in tact gebleven Feyenoord. Na een nachtje slapen kunnen we er weer goed voor gaan zitten, Chelsea - Manchester City. Volgende week kunnen we de Super Cups van Zuidelijk Europa zien en dan is het seizoen 2018/19 officieel geopend.

Het vorige seizoen was in principe een goed jaar voor mij. Ik heb een hoop wins, lost en voids maar uiteindelijk ben ik toch bijna duizend euro in de plus geëindigd, waar ik alleen maar mee wil zeggen dat ik het seizoen met redelijk kleine stakes begon. Ik hou van de uitdaging aangaan, ik hou van risico, spanning en sensatie. Ik heb erg veel zin in het nieuwe voetbalseizoen en ik hoop jullie ook. Laten we proberen de bookmakers te slim af te zijn.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagMangata in 3-08-2018 19:33 Leden topics
in 3-08-2018 19:33 Leden topics
12 reacties

Vrijdag 10 augustus

Tip 1: PEC Zwolle - SC Heerenveen: Goal in both halves @1.56 :white_check_mark:

Tip 2: Manchester United - Leicester City AH +1,5 @1.50 :white_check_mark:

Tip 3: Combination 1 @1.99 :x:

Bericht gewijzigd door Mangata op Sat 11 Aug 2018, 07:03
0 Vind ik leuk's
  • leuke quote,bewijs het maar
0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

SINGLES

:flag_nl: PEC Zwolle- SC Heerenveen

:trophy: Eredivisie (Nederland)

:round_pushpin: Goal in both halves @1.52 (Unibet) (1/3)

:hourglass_flowing_sand: 20:00

:euro: ?‚?10 inleg, maakt ?‚?15,20

:part_alternation_mark: Weinig risico

:england: Manchester United - Leicester City

:trophy: Premier League (Engeland)

:round_pushpin: Leicester City AH +1,5 @1.50 (Unibet) (1/3)

:hourglass_flowing_sand: 21:00

:euro: ?‚?20 inleg, maakt ?‚?30

:part_alternation_mark: Weinig risico

VERDUBBELAAR

:flag_fr: AC Ajaccio - Sochaux (DNB!) @1.40

:flag_be: Club Brugge - Kortrijk @1.27

:flag_fr: Marseille - Toulouse (DNB!) @1.12

:computer: Unibet @1.99

:stopwatch: Eerste wedstrijd begint 20:00, uitslag ongeveer 22:30 bekend.

:euro: ?‚?15 inleg maakt ?‚?29,87

:part_alternation_mark: Marseille amper risico, Ajaccio en Club Brugge weinig risico

..

..

..

:moneybag: Mogelijke winst vandaag: ?‚?30,07

:part_alternation_mark: Risico: Low risk bets vandaag, want het is nog even aftasten in het begin van het seizoen.

Bericht gewijzigd door Mangata op Fri 10 Aug 2018, 13:52
5 Vind ik leuk's

Dit ziet er goed uit, je hebt er aardig wat tijd in gestopt zo te zien! Mooie banners ook.

Maar uiteindelijk draait het om de tips natuurlijk. Ik ga zeker volgen, ben benieuwd!

0 Vind ik leuk's

Goede tips wat betekent DNB

0 Vind ik leuk's

ShowMeDaMane, het draait uiteraard allemaal om het resultaat. In de toekomst gaan er meer tips volgen met duidelijke onderbouwing en zo hoop ik er (samen met de volgers) een topseizoen van te maken. Thanks voor je reactie!

Jorddkkroon, of het goede tips zijn moet nog uitwijzen natuurlijk, maar bedankt voor je reactie. DNB staat voor Draw No Bet. Dus dat je je inzet terugkrijgt bij een gelijkspel. In deze tips zet ik dus in op Draw No Bet [Dikgedrukte team].

3 Vind ik leuk's

Heel overzichtelijk, speel ze nog niet mee maar ga ze in de gaten houden. wens je veel succes!

0 Vind ik leuk's

De twee singles zijn binnen, PEC - Heerenveen was vrij easy, terwijl bij Leicester het geluk aan mijn zijde was vandaag. Helaas op 1 doelpunt de combi verloren. Vanmiddag zal ik weer proberen enkele bets te tippen.

2 Vind ik leuk's

Mooi overzichtelijk en ook mooie tips!

Ik ga degene meevolgen die ik ook wel goed zie komen.

TIP: Ipv te reageren onder je oorspronkelijke bericht, kan je ook je bericht bewerken en dan de goede tips groen kleuren en de foute rood, is het voor iedereen direct duidelijk welke juist waren ;)

1 Vind ik leuk's

SINGLES

:flag_at: Red Bull Salzburg - Austria Wien

:trophy:?Bundesliga?(Oostenrijk)

:round_pushpin: Red Bull Salzburg AH -1.25 @1.78 (Unibet) (1/3)

:hourglass_flowing_sand: 17:00

:euro: ?‚?10 inleg, maakt ?‚?17,80

:part_alternation_mark: Ik schat deze als weinig risico, maar als je minder risico wilt kun je ook AH -1 spelen @1.54.

VERDUBBELAAR

:flag_nl:?PSV - FC Utrecht @1.40

:scotland:?Hearts - Celtic AT o1.25* @1.28

:flag_nl:?Willem II?- VVV-Venlo o1.5 @1.15

:computer:?Unibet?@2.06

:stopwatch: Eerste wedstrijd begint 13:00!

:euro: ?‚?10 inleg maakt ?‚?20,60

:part_alternation_mark: In principe weinig risico. PSV winst is nog het gevaarlijkst, kun je nagaan.

...

..

.

:moneybag: Mogelijke winst vandaag: ?‚?18,40.

:part_alternation_mark: Risico: Nog steeds doen we rustig aan vandaag.

:question:AT o1.25* staat voor Asian Total, te vinden onder Asian Lines. Dit betekent dat we bij 1 doelpunt de helft verliezen en bij meer dan 1 winnen we.

:soon: Kans is redelijk groot dat er vandaag meer tips komen. Stay tuned.

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Moderators

Country flag
dionysiou
Country flag
joevidov
Country flag
datel13
Country flag
rutger133
Country flag
rollings
Country flag