Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mboy10

Ik zal voortaan mijn tips hier plaatsen voor de mensen die mee willen spelen. ik deel graag mijn kennis met jullie en hoop dat jullie ook aan mijn tips geld verdienen.. 100% op winnende tips zou mooi zijn, maar misschien onrealistisch, maar hoop toch met veel tips zo'n 75/80% winstgevend te zijn. Succes allemaal!
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagmboy10
13-05-2016 02:57 in Leden topics
9 reacties
Vandaag beginnen we met San Jose Sharks - Nashville Predators

San Jose Sharks laatste 4 thuiswedstrijden alle 4 gewonnen.
Predators 1 uitzege uit laatse 5 uitwedstrijden
29 keer eerder gespeeld tegen elkaar in San Jose 22-7 voor San Jose
het is de beslissingswedstrijd en ik ben ervan overtuigd dat de Sharks het thuis af gaan maken.

TIP :

San Jose Sharks win!

GL!
0
0
0 likes
Eerste tip binnen!

San Jose heeft met 5-0 gewonnen afgelopen nacht!

voor vandaag heb ik alvast een tip voor een wedstrijd uit Japan, Gamba Osaka - Jubil Iwata beide teams scoren..

beide teams hebben een slechte verdediging en krijgen bijna elke wedstrijden een tegen..
Iwata heeft van de 6 uitwedstrijden pas 1 keer verloren. Gamba Osaka pas 1 gewonnen van hun 5 thuiswedstrijden dit seizoen, maar dit komt mede door de Champions League wedstrijden waar ze inmiddels uitgeschakeld zijn en kunnen gaan richten op de competitie. ik zie hier wel doelpunten aan beide kanten vallen.

TIP :

Beide teams scoren

Succes!
0
0
0 likes
Hallo, nice al 2 op 2 als ik me niet vergis.
Ik had San Jose ook getipt.
Doe zo verder man.
0
0
0 likes
succes met je tips mboy (y)
0
0
0 likes
belgium17:
Hallo, nice al 2 op 2 als ik me niet vergis.
Ik had San Jose ook getipt.
Doe zo verder man.

ja klopt thanks man!
0
0
0 likes
vandaag in Frankrijk ;

Angers - Toulouse

dubbel kans Angers.. ploeg is thuis moeilijk te kloppen en wil het publiek thuis nog wel wat geven!

1X dus!!

0
0
0 likes
vandaag in Amerika,

Montreal Impact - Philadelphia Union

Montreal Impact over 1.5 teamgoals!

Montreal heeft een heel sterke aanval met onder minder Drogba,
de ploeg scoort makkelijk en ik zie wel value in over 1.5 teamgoals voor Montreal Impact.

Toronto - Vancouver Whitecaps

Beide teams scoren! odd staad veel te hoog en zou in mijn ogen niet over de 1,55 zitten..
Toronto heeft met Giovinco een makkelijk scorende spits, maar in de verdediging staat het nog niet goed.
Ik zie Vancouver Whitecaps wel winnen.. voor de risktakers kun je ook Toronto wint en beide teams scoren spelen..

0
0
0 likes
Vannacht : Cerro Porteno - Deportivo Capiata

Over 3,5 goals..

Banfield - Veleze Sarsfield

Home team over 1.5 goals

Golden State Warriors - Oklahoma City Thunder

GSW - 7,5 punten verschil winst.

Pittsburgh Penguins - Tampa Bay Lightning

over 5,5 goals

Succes!
0
0
0 likes
vorige 4 tips leverden maar 1 goede op.. helaas..

Ongeloofelijk dat 1e periode 4 goals vielen bij Penguins en daarna niks meer.
en GSW die 13 punten bij rust voor stonden en verloren alsnog.

vandaag meer geluk! hier komen mijn tips..:

Gaziantepspor - Antalyaspor

Beide scoren

Genclerbirligi - Eskisehirspor

Eskisehirspor to win

Galatasaray - Kayserispor

over 3.5 goals

Osmanlispor - Akishar

Osmanlispor over 1.5 teamgoals

Go Ahead Eagles - De Graafschap

Go Ahead Draw No Bet

Falkirk - Kilmarnock

Kilmarnock over 1.5 teamgoals

Succes!
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal