Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Melvinkef

Ik ga geheel vrijblijvend (en op eigen risico) tips delen.
Mijn eerste tip is:
Sunderland - Manchester City
Sunderland heeft van die 10 wedstrijden in de Premier League nog maar 1 wedstrijd gewonnen, thuis van Newcastle United (2-1).
De goals moet komen van Altidore en Fletcher, bij Sunderland. En het gekke is, dat ze elke thuiswedstrijd scoren, maar ook altijd goals tegen krijgen.
City moet het nu hebben van Negredo en in grotere mate van Aguero, die namelijk erg op dreef is de laatste tijd. City zit momenteel in een flow, mede door de vroege plaatsing voor de volgende ronde in de CL.
Uit heeft City niet bijster veel punten gehaald in de Premier League. Maar desondanks wint City wel.
Ik geef jullie de keus uit 4 bets
Sunderland - Manchester City
(Manchester City wins) @1.44
Sunderland-Manchester City
(both score) @1.73
Sunderland-Manchester City
(correct score 1-3) @11
Sunderland-Manchester City
(over 3.5) @2.50
Fenerbahçe - Galatasaray
De derby van Istanbul, de wedstrijd tussen Kuyt en Sneijder.
Ik zal het vrij kort houden. Fenerbahçe gaat winnen, omdat ze al 14 jaar thuis ongeslagen zijn tegen Galatasaray.
Ze spelen voor eigen publiek (de hel van Istanbul) en Kuyt, Webo, Sow en Emenike zijn in scorings vorm.
Galatasaray moet zelfs Sneijder missen (dacht ik te menen, vergeef me als het niet zo is). Daarbij maakt Galatasaray een vrij povere indruk de laatste tijd.
Fenerbahçe - Galatasaray
(Fenerbahçe wins) @2.10
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar melvinkef
Country flagmelvinkef in 10-11-2013 04:19 Leden topics
in 10-11-2013 04:19 Leden topics
535 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ukraine v France - Draw No Bet
Ukraine @ 2.20€

Iceland v Croatia - Total Match Goals Under/Over
Over 2.5 @ 2.50€

Portugal v Sweden - Teams To Score
Both Teams @ 2.10€

Jordan v Uruguay - Total Match Goals Under/Over
Over 2.5 @ 1.91€

Mexico v New Zealand - Total Match Goals Under/Over
Over 2.5 @ 1.61€

Greece v Romania - Both Teams To Score
Yes @ 2.30€

Accumulators / Multiples
Accumulator (6)1 Bet?
Win @ 81.92
Wat denken jullie, haalbaar? :9~
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Bij zo een grote combi is er vast 1 die fout gaat, zo niet heb je een mooie te pakken
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Bij zo een grote combi is er vast 1 die fout gaat, zo niet heb je een mooie te pakken

Je kan ze ook door twee delen, dat je twee combi's van drie hebt.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
of door 3, dan heb je 3 combi's van twee ;-)
0 Vind ik leuk's
melvinkef:
mokum001:
Bij zo een grote combi is er vast 1 die fout gaat, zo niet heb je een mooie te pakken

Je kan ze ook door twee delen, dat je twee combi's van drie hebt.

Klopt dat zou ik ook eerder doen, maar omdat je zelf aangaf 1 bet te willen spelen.
Alles single is natuurlijk ook een optie..
0 Vind ik leuk's
Ik had vergeten om zelf in te zetten op Jordanie - Uruguay, dus ik snel 20 euro ingezet op OVER 2.5, maar het stond al 0-2 en de odds waren miserabel. Ik dan maar OVER 3.5 gedaan. Toch weer 40 eurootjes.
In de '89ste minuut 10 euro op 5e goal voor Uruguay, scoort Cavani in de '92ste minuut de 0-5. Dus met 30 euro in een half uurtje toch 85 euro winst.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
FC Utrecht - PSV Eindhoven
Ik hoef niet uit te leggen dat PSV in een erbarmelijke vorm verkeert. Sinds september is er geen uit wedstrijd meer gewonnen door PSV, laat staan gelijkspel. Sterker nog, de laatste uit overwinning dateert van 3 Augustus 2013, in en tegen ADO Den Haag, toen PSV nog in een bloedvorm verkeerde.
FC Utrecht daarintegen presteert wisselvallig, maar niet slecht. Thuis in de Galgenwaard is FC Utrecht nagenoeg onverslaanbaar. De laatste verloren partij in eigen huis dateert van 26 Mei 2013, tegen FC Twente. Dat was de laatste wedstrijd van het seizoen, en ging om des keizers baard.
FC Utrecht en PSV is geen gelukkig huwelijk op wedstrijd gebied, PSV heeft het heel vaak zeer moeilijk in de Galgenwaard. In de huidige vorm, Utrecht thuis nog niet verloren, en PSV uit en thuis een lange reeks van verliezen...
Ik ga op een redelijke veilige odd.
Mijn voorspelling FC Utrecht 1X/@1.75
========================================================================================
SC Cambuur Leeuwarden - AFC Ajax
Cambuur de promovendus, doet het naar verwachting redelijk. Ze staan weliswaar op een non-degradatie positie, maar thuis kunnen ze soms wel verassen. Al zijn ze niet zo verrassend goed als PEC Zwolle (bijvoorbeeld). Tegen de middenmoters en laagvliegers hebben ze thuis veel punten gepakt. Maar tegen de subtop en topploegen geen schijn van kans.
Ajax is in bloedvorm, en ruikt bloed. Het zal geen monsterscore worden.
Mijn voorspelling AFC Ajax -1/@2.60
========================================================================================
Vitesse - NAC Breda
De in bloedvorm stekende Vitesse maakt geen onderscheid in uit of thuis wedstrijden. Maar toch zijn ze thuis gesteund door de kleine trouwe aanhang. NAC is bezig aan een redelijk seizoen, met hier en daar een uitschieter. De enige opvallende eindscore was tegen PSV. Tegen Vitesse maakt de ploef van Gudelj geen schijn van kans. Dat bewijst niet alleen de statistieken tussen Vitesse - NAC (dik in het voordeel van Vitesse), maar ook de huidige vorm. Vitesse is een ploeg die in de laatste 10 minuten van de 2de helft de genade klap uitdeelt.
Mijn voorspelling Vitesse - NAC 2nd half o1.5/@1.53
========================================================================================
FC Twente - Go Ahead Eagles
FC Twente speelt een beetje in de luwte van Ajax en Vitesse, en toch staan ze keurig op de 3e positie. Persoonlijk ben ik niet zo weg van wat FC Twente laat zien. Maar ze pakken toch hun punten in cruciale wedstrijden. Thuis zijn ze wat wisselvallig, ze verliezen, spelen gelijk en winnen. Er zit geen rode draad in hun thuis voordeel. Wel valt iets opmerkelijks op, dat er gemiddeld 4 goals worden gescoord in de Grolsch Veste.
GAE is het een beetje hetzelfde liedje, maar dan een niveau lager. GAE scoort, maar krijgen in uitwedstrijden ontzettend veel goals tegen.
Mijn voorspelling FC Twente - Go Ahead Eagles o2.5/@1.30
========================================================================================
FC Barcelona - Villarreal
Barcelona thuis, is als een goede waakhond die omgeving bewaakt van zijn baasje. Hier word nagenoeg nooit punten verspild, laat staan verliezen.
Neymar en Alexis zijn in topvorm, en scoren makkelijk (nu Messi even een ommetje doet). Barcelona heeft thuis nooit echt problemen met Villarreal.
Ik hou het vrij kort maar krachtig.
Mijn voorspelling FC Barcelona -1/@1.73
========================================================================================
Al met al 5 leuke voorspellingen. Met totale odd van @15.67
Ik ga deze in een combi spelen, met 100 euro inzet.
Omdat ze helemaal niet onmogelijk zijn.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
speel hem mee, ook voor 100 ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Ik speel hem mee voor 10 bitcoins
0 Vind ik leuk's
Kon het niet onder elkaar krijgen. Maar het is toch wel duidelijk. Moet nog 6 van de 19 wedstrijden, maar het zal wel weer ergens spaak lopen.
Eindelijk een funbet die niet meteen bij de eerste wedstrijden mis ging. Jammer dat ik niet 20 euro ingezet heb :P
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.