Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mokum1995

Goeiendag,

Hier zal ik binnenkort wat tips gaan delen waarvan ik denk dat ze goed zijn en waarvan de odds nog niet teveel gedaald zijn. Het is belangrijk dat je mijn staking plan volgt om je winst te maximaliseren. Ik stake als volgt;
1/10 = Het proberen waard, value op hoge odds in meeste gevallen.
2/10 = Small, kleine weddenschap waarbij genoeg value is maar de kans op winst niet erg groot is of andersom.
3/10 = Small/medium, valt tussen de small en medium en wordt niet erg vaak gebruikt.
4/10 = Medium, deze stake zal het meest voorkomen, al deze weddenschappen hebben value en een grote kans om te winnen.
5/10 = Medium/large, hoog vertrouwen of hoge value.
6/10 = Large, deze weddenschappen bevatten hoge value EN een hoog gehalte aan vertrouwen.
7/10 t/m 10/10 gebruik ik zelf voor omgekochte wedstrijden waar ik van op de hoogte ben maar deze zal ik hier niet delen en de stakes dus ook niet gebruiken.

Speel verstandig, gok nooit meer dan dat je kunt verliezen en hanteer 1/10 als 0,25% van je bankroll. Op deze manier zul je nooit failliet gaan door het volgen van mijn tips en controleer je de downswings ;)
Hou ook in de gedachte dat je nooit odds moet spelen die veel lager zijn dan dat ik neerzet, heb je een vraag of een odd nogsteeds speelbaar is vraag het dan gerust in een PM. Ik zal odds neerzetten van aziatische bookmakers of de meer gerespecteerde Europese bookmakers als William Hill waar je niet snel gelimiteerd zult worden.
Als je vragen hebt aangaande me tips of over wat dan ook stuur me gerust een PM!

Groeten,

Mokum1995
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mokum1995
Country flagmokum1995 in 1-05-2015 13:11 Leden topics
in 1-05-2015 13:11 Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
waarom zou je de omgekochte wedstrijden niet weergeven?
0 Vind ik leuk's
jeroendt:
waarom zou je de omgekochte wedstrijden niet weergeven?


Ooit iemand gezien die omgekochte wedstrijden in het publiek rond gooit? Nee ik ook niet.
Simpelweg omdat ik daarmee meer te verliezen dan te winnen heb.
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd Mokum, we zullen het wel merken of je daadwerkelijk zo goed bent. ;-)
0 Vind ik leuk's
--
0 Vind ik leuk's
Leerlingen die smorgens nog aan me voorrstelde 250 euro voor informatie zijn hier al eigen tips aan het verkopen ! :d
0 Vind ik leuk's
Ik eet je op in elke spel die er actueel op het moment is ! wil je wedden geen probleem, wil je pokeren ook direct! Jij zijt nog te groen om daarme te beginnen, jij moet mat meisjes eerst gaan wandelen , vertellen over je capasiteiten, genieten van het leven en binnen paar jaar als je iets volwassener wordt en iets bijleert kan je hier aan andere mensen je info doorgeven ! 18-20 jaar dat is de beste tijd van het leven !
0 Vind ik leuk's
Waarom laat je me niet uitdrukken en verwijder wat ik schrijf ?
0 Vind ik leuk's
yuriy-antwerpen:
Waarom laat je me niet uitdrukken en verwijder wat ik schrijf ?


Ik verwijder niks, dit doen de moderators en ben ik blij mee. Als je mij iets wilt vertellen kun je dat doen in een PM zodat iedereen hier mijn tips kan zien en niet het gezwets van een rare belg te lezen.
0 Vind ik leuk's
Ik dag je uit om te pokeren online of ofline, wat denk je erover?

Mvg

Yuriy
0 Vind ik leuk's
yuriy-antwerpen:
Ik dag je uit om te pokeren online of ofline, wat denk je erover?

Mvg

Yuriy


Ik speel poker niet serieus, alleen van tijd tot tijd met vrienden.
Evengoed bedankt voor je aanbod (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.