Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mokum1995

Goeiendag,

Hier zal ik binnenkort wat tips gaan delen waarvan ik denk dat ze goed zijn en waarvan de odds nog niet teveel gedaald zijn. Het is belangrijk dat je mijn staking plan volgt om je winst te maximaliseren. Ik stake als volgt;
1/10 = Het proberen waard, value op hoge odds in meeste gevallen.
2/10 = Small, kleine weddenschap waarbij genoeg value is maar de kans op winst niet erg groot is of andersom.
3/10 = Small/medium, valt tussen de small en medium en wordt niet erg vaak gebruikt.
4/10 = Medium, deze stake zal het meest voorkomen, al deze weddenschappen hebben value en een grote kans om te winnen.
5/10 = Medium/large, hoog vertrouwen of hoge value.
6/10 = Large, deze weddenschappen bevatten hoge value EN een hoog gehalte aan vertrouwen.
7/10 t/m 10/10 gebruik ik zelf voor omgekochte wedstrijden waar ik van op de hoogte ben maar deze zal ik hier niet delen en de stakes dus ook niet gebruiken.

Speel verstandig, gok nooit meer dan dat je kunt verliezen en hanteer 1/10 als 0,25% van je bankroll. Op deze manier zul je nooit failliet gaan door het volgen van mijn tips en controleer je de downswings ;)
Hou ook in de gedachte dat je nooit odds moet spelen die veel lager zijn dan dat ik neerzet, heb je een vraag of een odd nogsteeds speelbaar is vraag het dan gerust in een PM. Ik zal odds neerzetten van aziatische bookmakers of de meer gerespecteerde Europese bookmakers als William Hill waar je niet snel gelimiteerd zult worden.
Als je vragen hebt aangaande me tips of over wat dan ook stuur me gerust een PM!

Groeten,

Mokum1995
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mokum1995
Country flagmokum1995 in 1-05-2015 13:11 Leden topics
in 1-05-2015 13:11 Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
--
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit, heb er een tientje op gezet.
0 Vind ik leuk's
mokum1995:

Vida - Marathon
Today, 02 May 2015, 23:30
Honduras » Liga Nacional
Bet; Vida to win @ 2.10 (bet365/marathon/tipico/bwin etc)
Stake; 4/10

Helaas geen aziatische bookmakers hier maar denk dat de meesten wel gebruik kunnen maken van williamhill eventueel met een 2.00 odd.
Vida moet winnen vandaag om play offs te behalen terwijl marathon liever zou verliezen om een makkelijker team tegen te komen in de playoffs.
De coach van Marathon ontkent dat hij de punten weg zal geven maar zal wel met een ander team op de proppen komen, marathon zal dan ook spelen zonder 4 basiskrachten en daarnaast zijn er nog 3 twijfelgevallen waarvan ik verwacht dat ze rust zullen krijgen omdat risico’s nemen in deze wedstrijd belachelijk zou zijn.


Jammer van Vida.... Leyton Orient ook drama met een speler meer een 0-2 weggeven...

0 Vind ik leuk's
Het is akelig stil hier
0 Vind ik leuk's
7/10 t/m 10/10 gebruik ik zelf voor omgekochte wedstrijden waar ik van op de hoogte ben maar deze zal ik hier niet delen en de stakes dus ook niet gebruiken.

:'( :'( :'( alleen om dit neem ik jou al niet serieus gg
0 Vind ik leuk's
don't believe the hype
Dat hij zijn eigen picks verwijderd zegt genoeg lijkt me ;)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.