Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: psvmike

Na lange tijd afwezig te zijn geweest op het forum heb ik besloten om het wedden weer eens op te pakken. Ik speel combi's van maximaal 2 wedstrijden of singles. Ben hier 2 weken geleden mee begonnen en het gaat met goed af. Heb inmiddels mn stack van 20 euro weten te verdubbelen. Vandaar dat ik mijn tips met jullie wil delen. Hoop dat ik jullie hier je voordeel uit kunnen halen.Succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 2-12-2015 15:10 Leden topics
in 2-12-2015 15:10 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eerste tip:
Cracovia Krakow - Podbeskidzie Pick: Cracovia over 1,5 @1,7

Cracovia is een sterkte thuisploeg en scoren veel. Bij de tegenstander missen ze 2 belangrijke spelers in de verdediging. Hierdoor komen er 2 jonge verdedigers in het centrum waarvan er al eentje op scherp staat. Ik verwacht dat de ervaren aanval van Cracovia wel 2 doelpunten zal maken vanavond.

Montpeiller - Ajaccio Pick ; Montpeiller +0.25 @1,25
Montpeiller is ook sterk thuis en heeft een enorme boost gekregen na de 2-4 winst bij Lyon. Ajaccio mist 2 belangrijke ervaren verdedigers en bovendien doet de eerste keeper niet mee. Odd is laag maar ik ga voor een zekerheidje en om te odd te verhogen in combi.
Eventueel ook speelbaar: Montpeiller over 1,5 @2

Totale combi 2,32 inzet 6/10
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Helaas Franse competitie blijft onvoorspelbaar.. Ik blijf er voortaan vanaf.
Morgen weer nieuwe bets
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
PSV - CSKA Total goals first half under 1,5 @1,5

Verwacht een spannende maar vooral hele voorzichtige wedstrijd van beide ploegen. CSKA gaf aan op de counter te gaan spelen
en psv zal hiervoor moeten waken. Dus gecontroleerd aanvallend voetbal. Bovendien wordt er met een schuin oog gekeken naar de wedstrijd
tussen Wolfsburg en Man Utd. Op het moment dat er daar een ploeg op voorsprong komt is een gelijkspel voor PSV ook genoeg.
Verwacht dat de doelpunten in de tweede helft gaan vallen!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.