Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: rodajc

Goedendag,

Ik speelde voorheen eigenlijk alleen mijn eigen picks, wat redelijk tot goed ging. Maar nu ik minder tijd heb gekregen red ik het niet meer om wedstrijden met een goede kwaliteit te analyseren. Nu volg ik wat tippers op blogabet (soms scroll ik de main feed wel eens door) en vind daar vaak erg sterke bets. Ik speel zo dus alleen bets met een sterke uitleg of gewoon picks die er sterk uit zien. Ik moet zeggen dat dit echt heel erg winstgevend is. Daarom heb ik besloten (ook omdat er vraag naar is) die picks van de betreffende mensen hier te delen. Zelf bet ik alleen nog maar zelfstandig op de MLS (soms ook nog Nederland), die tips zal ik hier ook neerzetten.
Ik volg ook nog 3 paid tippers, die tips zal ik hier niet plaatsen. Ze zijn namelijk niet voor niets paid.

Bet van mezelf: Volendam - Jong PSV over 3 total goals (SBObet) @1.87 VOID

Bet van Blogabet: http://vikingbets.blogabet.com/9899343/Paris%20Saint-Germain%20FC%20-%20FC%20Girondins%20de%20Bordeaux LOST
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagrodajc
11-09-2015 19:44 in Leden topics
6 reacties
Voor vannacht een MLS betje:
New York Red Bulls - Chicago Fire over 3 total goals (sbobet) @1.99 WON
0
0
0 likes
Eigen tip voor vannacht: LA Galaxy -1.25 (SBObet) @2.08

Eigen tip voor vandaag: Roda to win (SBObet) @2.2

Tip van bloga: http://tusch.blogabet.com/9910818/Eintracht%20Frankfurt%20-%20Koln

0
0
0 likes
Nog een voor vannacht: Monterrey - Cruz Azul Over 2.5 (sbobet) @2.05

EDIT: Kom er net achter dat Cordona niet meespeelt, met deze info kan je deze bet beter links laten liggen (gelukkig heb ik hem zelf ook nog niet gezet).
0
0
0 likes
Die kooktip van laatst he..

OM TE JANKEN! :(
0
0
0 likes
Verwarm de oven voor op 200 ºC. Leg de zalm in de ovenschaal. Rasp de gele schil van 1 citroen en pers de vrucht uit. Meng het rasp met de olie en bestrijk de zalm ermee. Bestrooi met peper en zout naar smaak. Halveer de andere citroen en leg ernaast. Rooster de vis 15 min. in de oven.
Breng de wijn aan de kook met de sjalot en laat tot 1/3 inkoken. Zeef de wijn en schenk terug in de pan. Zet het vuur laag en klop de blokjes boter er stuk voor stuk door met een garde. Voeg 1 el citroensap en de kruiden toe. Breng op smaak met peper en zout.
Leg de zalm en citroenhelften op een grote schaal. Serveer de saus apart erbij. Lekker met Aardappelsalade met dragon (recept op ah.nl/allerhande).
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal