Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Santiiago

Hallo allemaal,
Sinds het begin van het NBA seizoen volg ik deze competitie van nabij.
De meeste nachten waren succesvol (met uitzondering van de laatste, een complete ramp!)
Op vraag van enkele leden (en ook voor mijn gemak , ipv steeds PM's te beantwoorden) zal ik hier mijn NBA tips plaatsen. Mocht er anders nog iets interessant zijn, plaats ik het hier ook wel.
Je kiest er zelf voor wat je wil meespelen :d (Op eigen risico uiteraard ;-) )
Veel succes allemaal ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santiiago
Country flagsantiiago in 3-01-2012 12:35 Leden topics
in 3-01-2012 12:35 Leden topics
1037 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik seel met je mee santi volg je tips al een tijdje met nba hoplelijk goeie uitslag wat denk je trouwens van de bobcasts tegen die knicks?
0 Vind ik leuk's
@ Soundworks : Leuk :d ! Succes deze nacht (y)
@ Gijsie 4 : Heb er wel wat vertrouwen in , in deze nacht :d ! Zie de New York Knicks echt niet graag spelen , terwijl ik wel hou van de spelstijl van de Bobcats :d ! Ik hoop dus stiekem wel op een goede partij van de Bobcats ( mijn gevoel zegt dat het een close wedstrijd wordt ;-) ) Maar zou eraf blijven (y) Succes deze nacht (y)
0 Vind ik leuk's
ga toch nog een vraag stellen want kan het nergens egt vinden op internet:p
met dat -13,5 bedoel je neem ik aan die spread tenminste dat zie ik bij bwin staan.
betekent dat dat ze met dat aantal punten verschil moeten winnen ofzo?
0 Vind ik leuk's
Geen probleem :d !
Inderdaad , hiermee wordt bedoeld dat een ploeg met 13.5 punten verschil wint (voor alle duidelijkheid : 14 punten of meer ;-) )
(y)
0 Vind ik leuk's
dankjewel
ga vanavond je combi's meespelen ben benieuwd:D
0 Vind ik leuk's
@ Soundworks : Ok , hopen op opnieuw een 'groene' nacht ! :d (y)
0 Vind ik leuk's
Oeps, verkeerde topic!
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Santii, mijn combi van 3 was correct, denver verassend onderuit pff
Blij dat ik hem zo speelde :d
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Vincent , ik 2 combi's van de 3 correct ! :d Bij mij liet enkel Denver het afweten , verloren echt zwaar (13ptn verschil) .. Odd van New Orleans was 9.00 ! Ongelooflijk zeg ! Maar ben blij dat ik opnieuw winst maak (y) :d
Bedankt voor de mooie tips (first to 20points :d) Ga dat wel eens vaker spelen , krijg je altijd odd van rond de 1.50 voor heb ik gezien :d
Straks mijn combi's voor vandaag & deze nacht ! (y)
0 Vind ik leuk's
Mijn voetbalcombi's voor vandaag :
10/jan 15:00 Hoffenheim - FSV Frankfurt 1 1,22 (n) 2-2 Zwaar balen :/ Had ook livebet staan op Hoffenheim bij 0-1 achterstand @ 2.05 .. Komen ze 2-1 voor en paar minuten latern 2-2 ... :/
10/jan 16:00 Al Sadd - Schalke 04 2 1,18 (n) 2-1
10/jan 22:00 Malaga - Real Madrid 2 1,35 (y) 0-1
@ 1.94

10/jan 19:30 Galatasaray - Adana Demirspor 1 1,10 (y) 4-1
10/jan 20:45 Sheffield Utd - Yeovil 1 1,40 (y) 4-0
10/jan 20:45 Luton - Stockport 1 1,30 (y) 1-0
@ 2.00 BINNEN ! :d
Galatasaray nam ik erbij om de quote naar 2.00 te brengen ..
Hoffenheim speelt niet op neutraal veld , maar thuis , daarom vind ik het een leuke want 1.22 tegen het mindere FSV is mooi :d
Later deze dag NBA-bets ..
Succes ! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.