Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Santiiago

Hallo allemaal,
Sinds het begin van het NBA seizoen volg ik deze competitie van nabij.
De meeste nachten waren succesvol (met uitzondering van de laatste, een complete ramp!)
Op vraag van enkele leden (en ook voor mijn gemak , ipv steeds PM's te beantwoorden) zal ik hier mijn NBA tips plaatsen. Mocht er anders nog iets interessant zijn, plaats ik het hier ook wel.
Je kiest er zelf voor wat je wil meespelen :d (Op eigen risico uiteraard ;-) )
Veel succes allemaal ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santiiago
Country flagsantiiago in 3-01-2012 12:35 Leden topics
in 3-01-2012 12:35 Leden topics
1037 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Uiteindelijk 2 correcte tips ... Konden er zeker 2 meer zijn !
Atlanta Hawks stonden de hele wedstrijd meer dan 10 ptn voor .. In de laatste seconden (nog 3 te spelen) van het laatste kwart kwam Chicago uiteindelijk op voorsprong & bleef het verschil 2 ptn: 76-74
Ook Houston +7.5 was heel close. Een hele spannende wedstrijd. Houston hield heel goed stand. Het laatste kwart was er teveel aan. Deze verloren ze met 8 ptn waardoor het verschil uiteindelijk slechts 9 ptn bedroeg. Jammer dat het laatste shot van de Lakers erin vliegt , anders was de bet binnen ..
Straks tips voor deze nacht ! (y)
0 Vind ik leuk's
nicktuuk:
NBA vanacht! Speel winst La Lakers Sacramento Kings + 7 Cleveland Cavaliers -4 Succes allen!

Heel jammer van Sacramento Nick ! :-(
Anders hele mooie !
0 Vind ik leuk's
Binnen (y)
Ik zat vnvd te denken aan:
San Antonio Spurs - Golden State Warriors over 192,5 @ 1.85
Waarom?
Last season, Golden State didn't play much defense, spending the majority of their energy on the offensive end. In their games together, the Spurs averaged 113 PPG while only allowing Golden State 98 PPG. Although Mark Jackson might have them thinking about defense, they still are pretty much the same team. This will be a good game to break in newer rotations and schemes that the Spurs will have to use to account for the costly loss of Manu.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Binnen (y) Ik zat vnvd te denken aan: San Antonio Spurs - Golden State Warriors over 192,5 @ 1.85 Waarom? Last season, Golden State didn't play much defense, spending the majority of their energy on the offensive end. In their games together, the Spurs averaged 113 PPG while only allowing Golden State 98 PPG. Although Mark Jackson might have them thinking about defense, they still are pretty much the same team. This will be a good game to break in newer rotations and schemes that the Spurs will have to use to account for the costly loss of Manu.

Is een leuke Chomp , maar hou er rekening mee dat de sterspeler (en spelmaker die een belangrijke schakel is in het team) Ginobili een handbreuk opliep en een tijdje out is ! Hoe zullen de Spurs hierop reageren is de vraag .......
0 Vind ik leuk's
01:00 Orlando Magic – Washington Wizards
Pick : Orlando Magic @ 1.12 (y)
Pick : Orlando Magic - 13 @ 1.91 (y)
Orlando won hun 3 thuiswedstrijden heel vlotjes.
Washington Wizards is de enige ploeg die nog geen enkele partij winnend
wist af te sluiten. Ze verloren dus met andere woorden hun 3 uitwedstrijden.
01:30 Boston Celtics – New Jersey Nets
Pick : Boston Celtics @ 1.08 (y)
Pick : Boston Celtics – 12.5 @ 1.91 (y)
Boston won hun 2 thuiswedstrijden. Het was niet altijd even overtuigend,
en ook de marges bleven beperkt tot 10ptn. De Nets zijn samen met de
Washington Wizards de zwakke broertjes van de NBA. De Nets wonnen
slechts 1 uitwedstrijd (van de 4) . Het was dan uitgerekend nog tegen de Wizards.
01:30 Detroit Pistons – Chicago Bulls
Pick : under 181 @ 1.91 (n)
01:30 Miami Heat – Indiana Pacers
Pick : over 196.5 @ 1.91 (y)
Miami is thuis ijzersterk. Enkele dagen geleden verloren ze thuis voor de eerste maal tegen
Atlanta Hawks. Ze zullen dus gebrand zijn om geen 2de nederlaag op rij te lijden. Miami scoort
thuis gemiddeld 107 ptn , Indiana uit 89. Clubs kunnen tegen Miami altijd wel dat tikkeltje meer.
02:30 Dallas Mavericks – Phoenix Suns
Pick : Dallas Mavericks @ 1.30 (y)
Dallas is een sterke thuisploeg. Enkel tegen Miami verloren ze thuis. Ze wonnen
o.a. tegen het sterke Oklahoma City met een 11puntenkloof. Phoenix heeft er 2
uitwedstrijden opzitten : 1 verloren en 1 gewonnen wedstrijd.
03:00 Denver Nuggets – Sacramento Kings
Pick : Denver Nuggets @ 1.16 (y)
Pick : Denver Nuggets – 10.5 @ 1.91 (y)
Bij Denver hetzelfde verhaal. De thuisploeg won al zijn thuiswedstrijden (3),
waaronder een mooie overwinning tegen de LA Lakers. De Sacramento Kings
speelden nog maar 1 uitwedstrijd. Deze verloren ze met harde cijfers : 22ptn verschil.
04:30 LA Clippers – Houston
Pick : LA Clippers @ 1.40 (y)
Pick : over 200.5 @ 1.91 (y)
Pick : LA Clippers -3.5 1ste helft (y)
De LA Clippers moesten de afgelopen 2 dag geen duel spelen, terwijl Houston de voorbije 2 nachten
telkens in actie kwam. De Clippers zijn dus veel fitter en uitgerust, wat een voordeel kan zijn. Ik
verwacht dus een goede start van de Clippers.
22:00 Barcelona – Osasuna
Pick : Barcelona @ 1.09 (y)
Hier hoeft geen commentaar bij veronderstel ik ;-)
COMBI'S
01:00 Orlando Magic - Washington Wizards 1.12 (y)
01:30 Boston Celtics - New Jersey Nets 1.08 (y)
03:00 Denver Nuggets - Sacramento Kings 1.16 (y)
22:00 Barcelona - Osasuna 1.07 (y)
@ 1.50
04:30 LA Clippers - Houston 1.40 (y)
02:30 Dallas - Phoenix 1.30 (y)
@ 1.82
Deze combi's staan al vast : deze speel ik zeker !
Zet heel veel in op eerste combi .. Op 2de staat er ook redelijk wat maar minder ....
Straks volgt waarschijnlijk nog wel 1 of 2 combi's ! :d
Maak voor jezelf uit wat je wel en niet speelt (y)
0 Vind ik leuk's
Nog 2 extra tips : zijn wel risicovol maar mogelijk : ;-)
01:30 Detroit Pistons – Chicago Bulls
Pick : Detroit Pistons @ 3.00 (n)
Pick : Detroit Pistons +6 @ 1.91
Detroit Pistons is sterk thuis. Ze kregen tot nog toe in hun 3 thuiswedstrijden steeds kleppers
Voorgeschoteld. 2x wonnen ze , enkel tegen Cleveland lieten ze een steek vallen. Chicago is zeker
geen slechte uitploeg. Ze wonnen 3 van hun 4 uitwedstrijden. Volgens mij wordt dit een close-match
die in het voordeel van Detroit kan uitdraaien.
02:30 San Antonio Spurs – Golden State Warriors
Pick : Golden State Warriors @ 4.50 (n)
Golden State won tegen Chicago & New York. Dit is een hele prestatie voor het team. De Spurs
missen hun sterspeler Ginobili (en hun belangrijkste, de spelmaker). Hij liep in de vorige partij
een handbreuk op en is een tijdje out. De vraag is dus : kunnen de Spurs ook het spel maken
zonder hun sterspeler ? Een mooie odd voor de Warriors die het proberen waard is.
0 Vind ik leuk's
Toronto Raptors - Cleveland Cavaliers
3-Way 2 @ 2,40
Toronto wisselvallig, geen geweldige defense, Cleveland is voor mij dé verrassing, swingend. Kan best dat ze het hier laten liggen tegen Toronto, maar ik vind de odd erg lekker.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
@ Chomp : Toronto is inderdaad zeer wisselvallig .. Daarom zou ik er af blijven .. Ze kunnen bij wijze van spreken deze wedstrijd met 15ptn verschil winnen, maar tegelijkertijd ook verliezen met 15ptn ..
Ik speelde vanmiddag ook een single voetbal :
Bastia - Lyon @ 2.35 (De odd was te hoog om deze te laten liggen) Resultaat : 0-2 , dus betje binnen ! (y)
Voor deze nacht speel ik waarschijnlijk ook nog volgende NBA combi :
Maimi - Indiana : over 196.5 @ 1.91 (y) 201ptn
Detroit - Chicago : under 181 @ 1.91 (n) 182 (aller,allerlaatste seconde scoort Detroit 2ptn ,effe balen zeg !
LA Clippers - Houston : Over 200.5 @ 1.91 (y) 206ptn
Boston - New Jersey -13 @ 1.91 (y) 89-70
Orlando - Washington -12 @ 1.91 (y) 103-85
Is meer een funbetje, maar heeft zeker kans van slagen @ 25.42
Veel succes iedereen ! (y)
0 Vind ik leuk's
ik zat ook even te kijken naar de nba alleen vraag me af bij welke bookmaker je speelt?
0 Vind ik leuk's
soundworks:
ik zat ook even te kijken naar de nba alleen vraag me af bij welke bookmaker je speelt?

Bwin :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.