Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Santiiago

Hallo allemaal,
Sinds het begin van het NBA seizoen volg ik deze competitie van nabij.
De meeste nachten waren succesvol (met uitzondering van de laatste, een complete ramp!)
Op vraag van enkele leden (en ook voor mijn gemak , ipv steeds PM's te beantwoorden) zal ik hier mijn NBA tips plaatsen. Mocht er anders nog iets interessant zijn, plaats ik het hier ook wel.
Je kiest er zelf voor wat je wil meespelen :d (Op eigen risico uiteraard ;-) )
Veel succes allemaal ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santiiago
Country flagsantiiago in 3-01-2012 12:35 Leden topics
in 3-01-2012 12:35 Leden topics
1037 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Denver Nuggets - Sacramento Kings
Denver Nuggets -12.0 @ 1.91

Dallas Mavericks - Phoenix Suns
Dallas Mavericks @ 1.25
Boston Celtics - New Jersey Nets
Boston Celtics -13.5 @ 1.91

Orlando Magic - Washington Wizards
Orlando Magic -12.0 @ 1.91
Detroit Pistons - Chicago Bulls
Under 180.5 @ 1.91
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
Pff gister bijna 85 euro gewonnen, als chicago gewoon 2 puntjes minder had gescoord :-@
(y) :d maar ja volgende keer beter
maar ja wel 15 euro winst met andere combo :)
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
chomponthis2005:
San Antonio Spurs - Golden State Warriors over 192,5 @ 1.85

Deze samen met de Bulls over, en een paar tips van Santii maakten gister alweer voetbalverlies goed (y)
Sacramento Kings - Milwaukee Bucks Handicap (2,5:0) 2 @ 1.85. Kings 3e nacht achter elkaar, plus die line staat vanavond op 4,5 ipv 2,5, wedden? Was gister ook met Philly :)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Heb een paar tips van je mee mogen pakken. en die waren ook nog is goed, bedankt daarvoor!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
kurdy:
Pff gister bijna 85 euro gewonnen, als chicago gewoon 2 puntjes minder had gescoord :-@
(y) :d maar ja volgende keer beter
maar ja wel 15 euro winst met andere combo :)

Inderdaad Kurdy , alles correct , behalve Detroit under ! :-@ Echt in de allerlaatste seconde gooit Detroit nog 2punter'tje binnen , effe balen zeg ! Maar isuiteindelijk toch een heeeeeele goede nacht geweest !! :d (y)
0 Vind ik leuk's
chomponthis2005:
chomponthis2005:
San Antonio Spurs - Golden State Warriors over 192,5 @ 1.85

Deze samen met de Bulls over, en een paar tips van Santii maakten gister alweer voetbalverlies goed (y)
Sacramento Kings - Milwaukee Bucks Handicap (2,5:0) 2 @ 1.85. Kings 3e nacht achter elkaar, plus die line staat vanavond op 4,5 ipv 2,5, wedden? Was gister ook met Philly :)

Mooi ! (y) Levert je waarschijnlijk ook iets moois op ! :d
Heb je effe geluk zeg , met Detroit ! Hij was bijna binnen voor mij , 1punt over 181 (h) Jammer voor mij helaas , maar goed voor jou ! ;-) Ben toch zeeeeeeeeer tevreden over mijn nacht :d Mooi winst behaald !! :d (y)
0 Vind ik leuk's
joostvwillegen:
Heb een paar tips van je mee mogen pakken. en die waren ook nog is goed, bedankt daarvoor!

Geen probleem !! :d (y)
0 Vind ik leuk's
santiiago:
@ Chomp : Toronto is inderdaad zeer wisselvallig .. Daarom zou ik er af blijven .. Ze kunnen bij wijze van spreken deze wedstrijd met 15ptn verschil winnen, maar tegelijkertijd ook verliezen met 15ptn ..
Ik speelde vanmiddag ook een single voetbal :
Bastia - Lyon @ 2.35 (De odd was te hoog om deze te laten liggen) Resultaat : 0-2 , dus betje binnen ! (y)
Voor deze nacht speel ik waarschijnlijk ook nog volgende NBA combi :
Maimi - Indiana : over 196.5 @ 1.91 (y) 201ptn
Detroit - Chicago : under 181 @ 1.91 (n) 182 (aller,allerlaatste seconde scoort Detroit 2ptn ,effe balen zeg !
LA Clippers - Houston : Over 200.5 @ 1.91 (y) 206ptn
Boston - New Jersey -13 @ 1.91 (y) 89-70
Orlando - Washington -12 @ 1.91 (y) 103-85
Is meer een funbetje, maar heeft zeker kans van slagen @ 25.42
Veel succes iedereen ! (y)

ik heb die funbet genomen , maar dan wel in systeemcombo 4/5 en idd , ik kon mijn toetsenbord bijna door mijn raam gooien toen die laatste 2 ptn nog vielen in de slot seconde, maar ondanks die ene misser heb ik dus nog 4/5 wat mij nog een (kleine) winst oplevert bovenop return van mijn inzet
was eerste maal dat ik speelde op Basket , maar ik denk dat ik je wat verder ga volgen hierin
Thanks mate (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
santiiago:
@ Chomp : Toronto is inderdaad zeer wisselvallig .. Daarom zou ik er af blijven .. Ze kunnen bij wijze van spreken deze wedstrijd met 15ptn verschil winnen, maar tegelijkertijd ook verliezen met 15ptn ..
Ik speelde vanmiddag ook een single voetbal :
Bastia - Lyon @ 2.35 (De odd was te hoog om deze te laten liggen) Resultaat : 0-2 , dus betje binnen ! (y)
Voor deze nacht speel ik waarschijnlijk ook nog volgende NBA combi :
Maimi - Indiana : over 196.5 @ 1.91 (y) 201ptn
Detroit - Chicago : under 181 @ 1.91 (n) 182 (aller,allerlaatste seconde scoort Detroit 2ptn ,effe balen zeg !
LA Clippers - Houston : Over 200.5 @ 1.91 (y) 206ptn
Boston - New Jersey -13 @ 1.91 (y) 89-70
Orlando - Washington -12 @ 1.91 (y) 103-85
Is meer een funbetje, maar heeft zeker kans van slagen @ 25.42
Veel succes iedereen ! (y)

ik heb die funbet genomen , maar dan wel in systeemcombo 4/5 en idd , ik kon mijn toetsenbord bijna door mijn raam gooien toen die laatste 2 ptn nog vielen in de slot seconde, maar ondanks die ene misser heb ik dus nog 4/5 wat mij nog een (kleine) winst oplevert bovenop return van mijn inzet
was eerste maal dat ik speelde op Basket , maar ik denk dat ik je wat verder ga volgen hierin
Thanks mate (y)

Inderdaad ! (y) Ik twijfelde nog om 4/5 systeem te nemen , maar heb dan toch maar gekozen voor de combi , helaas ;-)
Anders alles correct en mooie winst , dus kan niet klagen :d Geen probleem ! (y)
0 Vind ik leuk's
Goed bezig Santii vannacht weer, ik stuur je mijn mogelijk bets zo ff in pm. dan kunnen we ze weer even door nemen. ik ga je funbet volgende keer meespelen hij was eeeeeeeerg close dit keer.
Al met al een goede nacht voor ons op de NBA
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.