Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: superwin

Beste leden,

Mijn spel is gebaseerd op informatie die ik verzamel van internet en verwerk in mijn eigen Excel bestanden.
Hierbij probeer ik onderscheidend te zijn, door criteria te hanteren die je niet zo snel tegenkomt in de meeste statistieken.
De eerste tips die ik hier plaats, zijn gebaseerd op zeer ongebruikelijke criteria(Funstats). Toch wil ik zien in hoeverre deze voorspellingen uitkomen. Ook zal ik tips gaan plaatsen, die meer op logica zijn gebaseerd.

Mijn eerste tips volgens mijn Funstats, het percentage geeft aan hoe vaak het eerder is gevallen:

FC Twente - SC Heerenveen no goal 81,82% (n)
Bayer Leverkusen - FC Cologne over 2,5 81,82% (y)
Hoffenheim - Eintracht Frankfurt no goal 81,82% (y)
Paris FC - Red Star onder 2,5 84,62% (y)
AC Milan - Atalanta over 2,5 81,82% (n)
Novara - Brescia onder 2,5 81,82% (n)
Pescara - Ternana onder 2,5 81,82% (n)
Mallorca - Zaragoza onder 2,5/no goal 86,36% (y)(Y)
55,56% goed

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar superwin
Country flagsuperwin in 7-11-2015 11:12 Leden topics
in 7-11-2015 11:12 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Om 14:00 uur begint Landsberg tegen Wolfratshausen (Oberliga Bayern Sud). Landsberg is thuis nog ongeslagen (6-0-0) en heeft uit al 11 wedstrijden gespeeld (3-4-4). De laatste 4 wedstrijden waren allemaal uit en nu eindelijk weer een thuismatch. Ik verwacht een thuiszege, tegen 1,70 bij Unibet. De tegenstander is een middenmoter en heeft de laatste 4 wedstrijden niet meer gewonnen.

Uitslag 1-1 (n)
0 Vind ik leuk's
Nieuwe Funstats voor 8 november 2015:

Feyenoord - Ajax over 2,5 81,82% (n)
Vitesse - AZ Alkmaar 1 home win 81,82% (n)
Bordeaux - Monaco onder 2,5 83,33% (n)
Frosinone - Genoa onder 2,5 90,91% (n)
Sampdoria - Fiorentina 1 home win 81,82% (n)
SSC Napoli - Udinese 1 home win 81,82% (y)
Perugia - Virtus Lanciano onder 2,5 81,82% (y)
Elche - Osasuna onder 2,5 90,91% (n)
Sporting CP B - Penafiel onder 2,5 85,71% (n)

22,22 % goed.
Slechte score.
0 Vind ik leuk's
Waarom noem je het funstats?
0 Vind ik leuk's
Hoe ver ga je precies terug in de tijd?? Als ik zelf AC Milaan - Atalanta opzoek en kijk naar de laatste 10 onderlinge duels zijn er slechts 4 boven de 2,5 geëindigd. Neem ik de laatste 10 wedstijden van AC Milaan in zn algemeen kom ik tot 5 boven de 2,5 en neem ik de laatste 10 thuiswedstrijden van Milaan kom ik tot 4 boven de 2,5. Hoe kom je dan aan die 81,82%?
0 Vind ik leuk's
De reden dat ik ze maar Funstats noem (met een knipoog naar Funbets), is dat de voorspellingen niet gebaseerd zijn op logica.
Het percentage 81,82% bij AC Milan tegen Atalanta, is niet tot stand gekomen op basis van resultaten van AC Milan of Atalanta. Deze zijn berekend op basis van criteria waar deze wedstrijd aan voldoet t.o.v. andere, eerder gespeelde wedstrijden in deze competitie.
Misschien nog een beetje vaag, maar als ik precies uitleg hoe ik het doe, verklaren jullie mij misschien wel voor gek. Als de resultaten tegen vallen, dan stop ik ermee. Vandaar funstats, alleen spelen als je er achter staat.
0 Vind ik leuk's
Vandaag, 8 november, de laatste speeldag van de Tippeligaen.
Alleen voor plaats 14/15 moet nog een beslissing vallen, voor de rest is alles al beslist.
Deze competitie staat voor veel doelpunten. Iedereen kan lekker vrijuit voetballen. Of ze gaan het publiek vermaken of het wordt een saaie boel.
Ik ga voor het eerste. Ik reken op veel doelpunten. Alle 8 wedstrijden meer dan 2,5 doelpunt en ook beide teams die scoren.


Een dag niet gegokt, is een dag verloren.
0 Vind ik leuk's
superwin:
Vandaag, 8 november, de laatste speeldag van de Tippeligaen.
Alleen voor plaats 14/15 moet nog een beslissing vallen, voor de rest is alles al beslist.
Deze competitie staat voor veel doelpunten. Iedereen kan lekker vrijuit voetballen. Of ze gaan het publiek vermaken of het wordt een saaie boel.
Ik ga voor het eerste. Ik reken op veel doelpunten. Alle 8 wedstrijden meer dan 2,5 doelpunt en ook beide teams die scoren.


Een dag niet gegokt, is een dag verloren.


4 wedstrijden over 2,5 en BTTS (y)(y)
2 wedstrijden over 2,5 (y)
2 wedstrijden under 2,5 en no goal (n)

0 Vind ik leuk's
Funstats voor 14/15 november 2015:



Een dag niet gegokt, is een dag verloren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.