Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: timbarrett

Vanaf vandaag ga ik beginnen met het wedden op de NL Competitie! De meeste weten dat ik normaal gesproken op combinaties wed maar ik ga nu voor de enkelvoudige weddenschappen en wil deze tips graag met jullie delen. Iedere enkelvoudige NL Competitie wedstrijd dat ik speel noteer ik in mijn eigen topic en dat hou ik bij met mijn eigen NL Competitie Tracker. Het kan zijn dat ik dit later ook bij andere landen ga doen maar vooralsnog alleen de Nederlandse competitie en bekerwedstrijden.

NL Competitie Pick #1
De Graafschap – PEC Zwolle Winst PEC Zwolle

Notering 2.55
Inzet: € 50,00
Bookmaker: Unibet
Mogelijke uitbetaling: € 127,50

Er zijn nog geen weddenschappen gespeeld dus de statistieken staan nog op 0:

Versie 1.2
Duitse, Engelse en Spaanse competitie erbij gemaakt
BTS, BTS + Win Thuis team en BTS + Win Uit team toegevoegd
Resultaat invullen werkt weer.

Versie 1.1
Prematch/Live keuze toegevoegd

Versie 1.0

Keuzelijst
Thuis Team
Keuze uit een lijst met de 18 eredivisie clubs, de jupiler Leauge teams dienen wel handmatig ingevoerd te worden in de regel i.v.m. een limiet met de lijst aanmaken

Uit Team
Keuze uit een lijst met de 18 eredivisie clubs, de jupiler Leauge teams dienen wel handmatig ingevoerd te worden in de regel i.v.m. een limiet met de lijst aanmaken

Picks
Deze staan voor geprogrammeerd in de keuzelijst, andere kunnen handmatig ingetypt worden:
- Winst Thuis Team, Gelijkspel, Winst Uit Team
- Over 1,5 Over 2,5 Over 3,5 Over 4.5 Over 5.5
- Under 1,5 Under 2,5 Under 3,5 Under 4,5 Under 5,5

Resultaat
- Goed: Kies je goed dan berekent die de pure winst die je krijgt € 10,00 @ 1.97 = € 9,70 profit
- Fout: Kies je fout dan wordt de inzet van de totale profit afgetrokken
- Void: Profit wordt dan € 0,00

Competitie
- Eredivisie
- Jupiler Leauge
- KNVB Beker
- Johan Cruijff Schaal

Statistieken
- De totale inzet wordt bijgehouden
- De gemiddelde odd wordt bijgehouden
- De aantal wedstrijden goed wordt bijgehouden
- De aantal wedstrijden fout wordt bijgehouden
- De totale profit wordt bijgehouden
- Percentage winst/verlies van aantal wedstrijden (Void wordt niet meegerekend!)

Indien VOID
De wedstrijd telt wel mee voor de statistieken zoals de gemiddelde odd en het totaal ingezet bedrag omdat de wedstrijd wel is gespeeld . Bij Profit wordt het bedrag wel € 0,00 omdat de bet niet is gewonnen of verloren. De void heeft dus geen effect op de totale profit.

Downloaden
Rechtermuisknop op de URL / Doel Opslaan ALS:

Nederlandse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/NLCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx

Duitse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/DUCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx

Engelse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/ENCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx

Spaanse Competitie
www.timbarrett.nl/VW/SPCompetitie2015-2016BettingTrackerV1.2.xlsx

NL DU EN SP FR BE Competities in 1 excel
www.timbarrett.nl/VW/Competitie2015-2016BettingTracker.xlsx
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagtimbarrett
15-08-2015 08:55 in Leden topics
22 reacties
Speel hem gelijk mee.
Ziet er goed uit Tim ! (y)
0
0
0 likes
Hoe vaker het kwartje valt, hoe rijker ik word.
Ik ga ook meespelen met je!
0
0
0 likes
Ziet er idd goed uit! Ik wens je succes en zal ongetwijfeld tips met je meespelen.
0
0
0 likes
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
(y) s6 speel mee

zwolle vrat ze op
0
0
0 likes
my life is a risk

NL Competitie Pick #1
De Graafschap – PEC Zwolle Winst PEC Zwolle Resultaat 0-3

Notering 2.55
Mogelijke uitbetaling: € 127,50

Een lekker begin want meteen € 77,50 profit!
Voor vandaag 3 wedstrijden geplaatst dus hopelijk wordt deze lijn vastgehouden!

NL Competitie Pick #2
12:30 PSV - Groningen Over 3.5 Corners door Uit Team

Notering 2.15
Mogelijke uitbetaling: € 107,50

Toelichting:
Normaal wed ik nooit op Corners maar ik vind deze odd wel erg hoog liggen aangezien PSV niet de beste verdedigers heeft en Groningen minstens 4 corners wist te krijgen in de laatste 2 ontmoetingen waarvan 1 recent. Vorige week kreeg groningen 7 cornerss tegen Twente en Den Haag kreeg er vorige week 7 tegen psv. Op winst of handicaps speel ik niets want bij Groningen wilt het score tot nu toe nog niet lukken dus ik weet niet wat ik er van moet verwachten.

NL Competitie Pick #3
14:30 Cambuur - Feyenoord Over 3.0 Asian Goals

Notering 2.23
Mogelijke uitbetaling: € 111,50

Toelichting:
De laatste 5 wedstrijden van Cambuur (Ja vriendschappelijk meegerekend) waren allemaal geëindigd met minstens 3 goals. Feyenoord heeft dit jaar een leuk elftal waaronder Kuyt die het team kan dragen met zijn ervaring en kan zorgen dat feyenoord maximaal presteert. Met Kramer hebben ze er alleen maar meer scorend vermogen bij gekregen. Ik verwacht hier toch wel zo'n 4 doelpunten en pak daarom een veiligere lijn over 3.0 asian met een leuke odd waarbij ik met precies 3 goals de inzet terug krijg.

NL Competitie Pick #4
16:30 Heracles - Nec Over 1.5 Goals door Uit Team

Notering 2.38
Mogelijke uitbetaling: € 119,00

Toelichting:
NEC wordt denk ik door de meeste flink onderschat. Ze werden dan wel kampioen van de Jupiler Leauge maar de manier waarop is toch zeer indrukwekkend en op jahanbakhsh na hebben ze nog veel over gehouden van het elftal van vorig jaar. Roda was in de Jupiler Leauge geen partij voor NEC en Roda wist vorige week toch simpel de goals mee te pakken tegen een slecht verdedigend Heracles. NEC heeft de aanvallende kwaliteiten ervoor met Ars en Limbombe om het tegen een club als Heracles die de laatste 2 jaren zeer matig presteert er minstens 2 in te prikken.
0
0
0 likes
Ars, start waarschijnlijk niet maar Santos in de punt!
Succes (y)
0
0
0 likes
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Ik krijg de melding bij de rij 'resultaat' dat de cellen beveiligd zijn en ik ze dus niet kan wijzigen. Weet jij misschien het wachtwoord hiervan Tim?
0
0
0 likes
Aah balen de tips van vandaag liepen totaal niet. Ik PM je kinetic.
0
0
0 likes
zie toch graag wat meer van je, zie je vaak in de chat vandaar.
0
0
0 likes
sirmike:
zie toch graag wat meer van je, zie je vaak in de chat vandaar.

Morgen en overmorgen weer!
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal