Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Extra bet voor vannacht
Miami Marlins at New York Mets
Tip: Miami Marlins Fout
De NYM hebben de laatste twee partijen verloren en kregen in totaal 13 runs tegen. Dit is redelijk hoog en heeft te maken met Santana. Heeft al meer als 3000 ballen gegooid en het lijkt of zijn schouder het op dit moment niet houdt. ( Hier is hij een tijd geleden aan geopereerd). Simpelweg om die reden speel ik vanavond voor de Marlins.
Houston Astros at Milwaukee Brewers
Tip: Houston Astros fout
Deze bet maak ik puur voor de 'value' De pitcher van MB heeft een slecht gemiddelde en ik denk dat de Astros daar gebruik van gaan maken.
Atlanta Braves at Los Angeles Dodgers
Tip:Atlanta Braves (y)
Phoenix Suns at Utah Jazz
Over 203.5 fout
Sacramento Kings at Oklahoma City Thunder
Tip: Oklahoma City Thunder (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Een kleine winst gepakt.
Toch wel een paar opvallende uitslagen. Zal eind van de middag/begin avond nieuwe bets plaatsen
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
De mlb bets die ik plaats vanavond.
Boston Red Sox at Minnesota Twins (y)
Tip: Meer dan 9
St. Louis Cardinals at Chicago Cubs
Tip: St. Louis Cardinals(y)

Chicago White Sox at Oakland Athletics
Tip: Chicago White Sox(n)
Houston Astros at Milwaukee Brewers
Tip: Milwaukee Brewers(n)
Mocht iemand uitleg willen geef het aan
:)
Had ik maar bij me voorgevoel gehouden van de astros. Geen winst op de mlb deze nacht. Daarentegen ook geen verlies.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
NBA bets voor vannacht
Charlotte Bobcats at Orlando Magic (n)
Spread
Tip: Orlando Magic -14,5
Washington Wizards at Cleveland Cavaliers (n)
Totaalscore
Tip: Meer dan 194,5
Los Angeles Clippers at New York Knicks (y)
Money Line (US)
Tip: New York Knicks
Chicago Bulls at Indiana Pacers (y)
Spread
Tip: Chicago Bulls -2,5
Zie dat ik me moneyline Washington vergeten ben te plaatsen. Kleine profit op de nba vandaag waarbij Milwaukee toch wel de grote verrassing van vannacht was.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ook veel succes gewnest Nick met jou topic en de tips (y). Van NBA vind ik het altijd leuk om onderbouwing te lezen. Zelf volg ik NBA zo nu en dan en vind het echt een spectaculaire sport. In ieder geval ga ik jou topic in de gaten houden om zo wellicht wat tips mee te spelen op de Amerikaanse sporten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Kansas City Royals at Cleveland Indians
Wie wint
Tip: Cleveland Indians (n)
Blijft ongelofelijk deze pot...
San Francisco Giants at Cincinnati Reds
Wie wint
Tip: San Franciso Giants (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Hierbij me NBA picks. Het is nu vooral een schaakspel aan het worden van teams die als ze verliezen een betere positie krijgen in de play offs.
Hierbij in ieder geval mijn gedachtes over een aantal potjes
Dallas Mavericks at Atlanta Hawks
Money Line (US)
Tip: Atlanta Hawks(y)
De Hawks moeten winnen om home court adventage te krijgen. Daarentegen willen de Mavericks verliezen om niet tegen de Lakers te moeten spelen in ronde één. Daarentegen spelen ze dan als ik het goed heb tegen OKC en dat is toch een makkelijkere tegenstander.
Dallas Mavericks at Atlanta Hawks
Spread
Tip: Atlanta Hawks -5 (y)
Zelfde reden als de hierboven genoemde.
Milwaukee Bucks at Boston Celtics
Totaalscore
Tip: Minder dan 192 (y)
Deze bet maak ik puur op wat de trainer van de Celtics zei: Ik laat het liefst me spelers rusten en als ze fit zijn maakt het niet uit of we uit of thuis spelen. Dit geeft bij mij de gedachte aan dat de Celtics het rustig aan gaan doen. MB heeft slechts een gemiddelde van 81 punten per wedstrijd waardoor ik denk dat de score onder de 192 blijft.
New Jersey Nets at Toronto Raptors
(Totaalscore)
Tip: Minder dan 183 (y)
Beide teams willen niet winnen om hun huidige positie te behouden. Als ze winnen moeten ze in de playoffs spelen tegen een sterkere tegenstander wat beide teams niet willen. Ik verwacht dus veel missers en sloom spel. Deze bet loopt trouwens als een sneeuwbal aangezien de odds van minder 185 nu al teruggebracht zijn naar 183... Ik verwacht dat deze nog lager wordt.
De in mijn ogen free money
Detroit pistons WIN ( Heel philly 76 rust of speelt vanavond niet) (y)
Golden State warriors VERLIES ( Ze moeten verliezen om hun zevende plaats te behouden om hun eerste ronde keuze te behouden) (y)
Mocht er meer informatie nodig zijn of heb je een andere gedachte erover? Laat het me weten.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
MLB heeft de eerste verrassingen al helaas kostte me dat wel me combo.
Voor vannacht speel ik de volgende
Toronto Blue Jays at Baltimore Orioles
Tip: Toronto Blue Jays (n)
Boston Red Sox at Chicago White Sox
Tip: Boston Red Sox (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
De la lakers maken net bekend dat kobe niet speelt en waarschijnlijk met een b-team speelt.
La lakers-sacramento kings
tip: -6 sacramento kings. (y)
Deze speel ik high stakes
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Is kijken hoe goed je bent.. Speel ze blind mee :s
0 Vind ik leuk's
.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.