Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tennis voor morgen die ik speel
Bastad
- Dimitrov (y)
- David Ferrer 2-0 (n)
Umag
-Dolgopolov (y)
- Marcel Granollers(y)
Stuttgart
- Monaco 2-0 (y)
- Tipsarevic 2-0 (n)
- Guillermo Garcia-Lopez (y)
- Belluci (y)
Newport
- Ryan Harrison (y)
- Isner 2-0 odd van 1.40 bevalt me wel (y)
Scheveningen
- Junqueira (y)
Stanford
Williams 2-0 (y)
Gokje
Rus (n)
Dubbel spel
- Robert Lindstedt /
Horia Tecau (y)
Vragen opmerkingen etc? let me know
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Nog een leuke tip voor vandaag Nick? :d
0 Vind ik leuk's
Een fijne tennisdag met weer wat geld in de zakken. Zal me lijst voor morgen straks plaatsen
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Wat is me dar toch met de dames die hun eigen service niet kunnen behouden , dat is gewoon om ziek van te worden ...
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
Wat is me dar toch met de dames die hun eigen service niet kunnen behouden , dat is gewoon om ziek van te worden ...

Ik snap ook gewoon niet waarom bepaalde dames bovenhands opslaan, er zit totaal geen kracht achter en de ballen stuiten dusdanig op dt de tegenstandster de bal perfect terug kan slaan. Die dames kunnen beter onderhands gaan opslaan want het is een schande voor de tennissport dat zoiets word uitgezonden en zelfs word bezocht door betalende bezoekers.
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
Wat is me dar toch met de dames die hun eigen service niet kunnen behouden , dat is gewoon om ziek van te worden ...

Voor het live betten is het daarentegen weer handig. Zit best veel value in om te betten.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
De gene die ik vandaag speel zijn
-Wickmayer
- Errani (y)
- Isner- Harrison komt er een tiebreak Ja (y)(Dit is een gokje maar zie dit wel gebeuren)
- Hewitt (y)
- Juan Monaco (y)
- Diego Junqueira (n)
- Jerzy Janowicz (y)
- Fernando Verdasco(n)
- Tipsarevic (y)(Ondanks dat hij een heel matig toernooi speelt, en Belluci in goede vorm is verwacht ik dat Tipsarevic hier ze niveau omhoog gaat trekken en als nog wint. Met een odd van 1.65 vind ik het waar om Tipsa te spelen maar de gene die Belluci willen spelen kan ik het niet kwalijk nemen.
- Bubka (y)
- Sock
Gokjes
- Dolgopolov (n) ze odd is naar mij te hoog. Cilic is een goede speler maar dat is Dolgopolov ook. Voor deze odd gok ik op Dolgopolov
Robert Lindstedt /
Horia Tecau (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Wat denk je vandaag van Isner, Verdasco en Cilic?
0 Vind ik leuk's
tom800:
Wat denk je vandaag van Isner, Verdasco en Cilic?

Verdasco gaat wel winnen. Ze tegenstander heeft al 2 maal een set verloren tegen relatief matige spelers. Verdasco is van een hoger niveau die hoort te winnen. Maar ik verwacht wel een close potje. Isner vs Harrison durf ik niet te voorspellen, Isner speelt niet zijn beste spel en Harrison is in vorm ik speel daar als funbet op de tiebreak. Cilic is een goede speler maar voor de value kies ik voor Dolgopolov, daarnaast heeft Dolgo al een keer van hem gewonnen op gravel dus ik ga voor de value want die ligt te hoog op dit moment.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
tom800:
Wat denk je vandaag van Isner, Verdasco en Cilic?

Verdasco gaat wel winnen. Ze tegenstander heeft al 2 maal een set verloren tegen relatief matige spelers. Verdasco is van een hoger niveau die hoort te winnen. Maar ik verwacht wel een close potje. Isner vs Harrison durf ik niet te voorspellen, Isner speelt niet zijn beste spel en Harrison is in vorm ik speel daar als funbet op de tiebreak. Cilic is een goede speler maar voor de value kies ik voor Dolgopolov, daarnaast heeft Dolgo al een keer van hem gewonnen op gravel dus ik ga voor de value want die ligt te hoog op dit moment.

Ok bedankt, kans is inderdaad wel redelijk groot dat Isner/Harrison een tiebreak gaat hebben. Misschien pak ik ook Verdasco in 2 sets. Van Cilic-Dolgopolov ga ik voorlopig afblijven.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.