Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met nienhaus-afca

Hallo allemaal,
Ik ben nu een paar maanden lid op voetbalwedden en gok nu zo'n twee jaar op voetbalwedstrijden.
Ik ga in dit topic mijn bets plaatsen die ik speel en zal ik ook tips geven die ik dan wel niet speel.
Ik hoop natuurlijk om zoveel mogelijk winst te maken, maarja zelfs de zeker wedstrijden zijn niet zeker met wedden.
Vandaag twee wedstrijden in Groep D
Ik verwacht twee open wedstrijden en in alle groepduels (behalve de 1e speeldag van de Poule des Doods) zijn meer dan 2 doelpunten gevallen. Ik verwacht dat ook in deze groepsduels.
Oekraïne - Frankrijk over1,5 @1,35 (y)
Zweden - Engeland over1,5 @1,35 (y)
combi @1,82 (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nienhaus-afca
Country flagnienhaus-afca in 15-06-2012 05:39 Leden topics
in 15-06-2012 05:39 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanavond worden in Group A de laatste wedstrijden gespeeld
Ik schat de Russen vele malen sterker in als de Grieken. De Grieken moeten winnen, maar de Russen zullen bij winst de Duitsers (zo goed als) ontlopen.
Polen tegen Tsjechië wordt een wedstrijd waar waarschijnlijk 1team van doorgaat en de ander eruit ligt. Het zal niet een volledig open duel worden, maar er moeten toch wel doelpunten vallen (zeker voor Polen).
Griekenland - Rusland - Rusland @1,70 (n)
Tsjechië - Polen - over 1,5 @1,30 (n)
combi @2,21 (n)
0 Vind ik leuk's
nienhaus-afca:
Vanavond worden in Group A de laatste wedstrijden gespeeld
Ik schat de Russen vele malen sterker in als de Grieken. De Grieken moeten winnen, maar de Russen zullen bij winst de Duitsers (zo goed als) ontlopen.
Polen tegen Tsjechië wordt een wedstrijd waar waarschijnlijk 1team van doorgaat en de ander eruit ligt. Het zal niet een volledig open duel worden, maar er moeten toch wel doelpunten vallen (zeker voor Polen).
Griekenland - Rusland - Rusland @1,70
Tsjechië - Polen - over 1,5 @1,30
combi @2,21

Hele leuke combi op voorhand (y)
0 Vind ik leuk's
Vandaag is het D-day voor het Nederlands elftal.
Het kan vandaag in deze poule alle kanten op. Ik ben optimistisch en ga voor een funbetje.
Portugal - Nederland (1-0) 2 @4,60
Denemarken - Duitsland 2 @1,60
combi @7,36
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.