Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zuid Amerikaanse voetbal tips van MasterK

Goedenmiddag medeforumleden,
De oude garde kent me nog wel,de nieuwe leden hebben mij nog niet gezien.
Na een tijd van vervelende omstandigheden waarin ik geen kans zeg om weddenschappen en tips te plaatsen heb ik toch weer besloten om dit op te pakken. Mede door verzoeken van mede leden dit toch heil zagen in mijn tips (h)
De markt die ik speel is Zuid Amerika, soms Midden Amerika, vooral omdat de odds (ook de DNB) daar goed liggen, en er uit mijn ervaring nog leuke winsten zijn te behalen.
Ik speel ook veel NBA (heb een season pass dus kijk nagenoeg alle wedstrijden) en misschien dat er ook nog een aantal tips voor de NBA hier tussen door zullen komen.
De eerste wedstrijd die mij in het oog springt is de volgende:
Guatemala- Apertura 3.00 uur Xelaju - Comunicaciones
De nummer 1 van de ranglijst, Comunicaciones, gaat op bezoek bij de nummer 9 van de ranglijst, Xelaju.
Comunicaciones heeft in de laatste 5 wedstrijden 3 keer gewonnen,1x gelijk gespeeld en 1x verloren.
De thuisploeg heeft uit de laatste 5 wedstrijden slechts 3 punten gehaald, en hebben 3x op rij verloren.
Clubtopscoorders bij Comunicaciones zijn Arreola met 7 goals, Ramirez en Ordonez met 5 goals en Lopez met 4 goals.
Bij Xelaju heeft de braziliaan Silva al 9x het net weten te vinden en de mexicaan Mendivil heeft 4x gescoord.
Qua goal difference zit er wel een ruim verschil, 34-11 tegenover 25-28.
Als ik afga op bovenstaande informatie, ga ik voor een DNB voor de uitploeg. Echter kan je als combo ook een x2 goed kwijt.
Comunicaciones DNB @1.67 (Unibet)
Comunicaciones x2 @1.34 (Unibet)
Helaas 2-0 geworden na een 0-0 ruststand!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 6-11-2013 11:45 Leden topics
in 6-11-2013 11:45 Leden topics
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.