Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA 16 toernooi XBOX One

Heb het eerder langs zien komen maar het is al een hele tijd geleden (paar maandjes geloof ik) dus had het idee om weer een toernooi te begonnen. Alleen nog niet echt een idee qua setup en hoe het gaat met het prijzengeld, ligt er ook aan aan de hoeveelheid mensen er mee doen. Als er mensen interesse hebben in een toernooi en ook hulp willen bieden met het opzetten laat dan een berichtje achter!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kakitani
Country flagkakitani in 19-10-2015 17:22 Offtopic
in 19-10-2015 17:22 Offtopic
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Het hangt er van af hoeveel mensen er mee doen. Het inschrijven kan bij deze beginnen en zal doorgaan tot de 23ste tot we 12 deelnemers hebben bereikt. Ik heb voor dit aantal gekozen omdat ik niet denk dat we er 16 gaan halen, indien dat het geval is kunnen we het nog altijd veranderen. 8 vind ik dan weer te weinig dus hoop ik dat we de 12 kunnen bereiken. Voor €10 doe je mee. Laat je gamertag hier achter als je interesse hebt!

De regels voor het doorstoten tot de kwartfinale is als volgt:

Drie groepen van 4 teams, de nummers 1&2 gaan automatisch door en de twee beste nummers 2 gaan ook door, dus als het ware een wildcard die je nog kunt verdienen ook al heb je de groepsfase niet goed gespeeld. In de poulefase speelt iedereen 2 keer tegen elkaar, hetzelfde geld voor de kwart en halve finale. De finale zal om een wedstrijd gaan. Nogmaals, dit is in het geval er 12 mensen mee doen! Dus als er toch 16 teams blijken mee te doen dan gaan uiteraard de eerste 2 per poule door.

Teams:

Alle teams zijn toegestaan, zowel club als land en van 1 ster tot 5 sterren. Hier geld wie het eerst haalt wie het eerst maalt. Dus als er eenmaal iemand Chelsea heeft geclaimd is hij voor diegene vast gezet. Zelf speel ik met Zenit, dus die is alvast voor mij als men het niet erg vindt :D

Spelinstellingen:

Wedstrijden duren 6 minuten per helft, spelsnelheid staat op normaal, besturing op willekeurig, de standaard instellingen van FIFA vriendschappelijk en met de upgedate teams in hun huidige vorm!

Regels:

- Zodra men de knock-out fase heeft bereikt geld het zelfde systeem als in de CL. Speelt bijvoorbeeld ik met Zenit 1-1 thuis tegen Chelsea en wordt Chelsea tegen Zenit een bloedeloos gelijkspel (evert referentie) dan ben ik uitgeschakeld. Dus uitdoelpunten tellen dan dubbel zoals wel bekend is! Wordt de einduitslag over beide wedstrijd gelijk, dan zal er nog een wedstrijd moeten worden gespeeld om te bepalen wie er door gaan. Wordt die weer gelijk, dan blijven we door gaan tot er een winnaar overblijft.

- Cheaten en lagswitchen (met opzet met de verbinding klooien) is verboden, in geval van een van deze twee is het meteen gedaan met je!

- Als het internet uitvalt dan is de je eigen probleem, klinkt hard maar helaas moet het wel zo en gaat dus de automatische 3-0 overwinning naar je tegenstander. Met een beetje geluk kan dit nog in je voordeel werken met doelsaldo ;)

- Ook samenspannen heeft als gevolg diskwalificatie.

Bijhouden van uitslagen:

Het bijhouden van de uitslagen zal door een van de twee spelers gedaan moeten worden door middel van of een foto in dit topic te plaatsen (voor het geval mensen kinderachtig gaan doen) of als men gewoon als volwassene beide de uitslag kunt bevestigen.

Prijzen:

Prijzengeld wordt als volgt verdeeld:
1ste plaats is goed voor 70% van het prijzengeld
2de plaats is goed voor 20% van het prijzengeld
3de plaats is goed voor 10% van het prijzengeld

Laten we er een mooi toernooi van maken! Met vriendelijke groet, Kakitani!
0 Vind ik leuk's
Lijstje voor de deelnemers met team, gamertag en VW-naam ( in die volgorde ) :

1. Zenit, LevyFR1908, Kakitani
2. Real Madrid, Reck Nero, 7seas
3. KAA Gent, RogviJacobsen, Rogvi
4. Liverpool FC, Bewussie, imaginary
5. Galatasaray, EndieHandy, Endiehandy
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Als dit lijstje gevuld is zal ik door middel van loting in 3 groepen vormen.
0 Vind ik leuk's
Ik moet helaas nog tot vrijdag wachten op mijn salaris om FIFA 16 te kopen :(

Je kunt me er wel alvast bijzetten:

Gamertag: Reck Nero
Team: Real Madrid
0 Vind ik leuk's
~
7seas:
Ik moet helaas nog tot vrijdag wachten op mijn salaris om FIFA 16 te kopen :(

Je kunt me er wel alvast bijzetten:

Gamertag: Reck Nero
Team: Real Madrid


Top dat je mee doet!
0 Vind ik leuk's
Helaas geen XBOX, wel een PS4. Volgende keer beter :) Succes!
0 Vind ik leuk's
kakitani:
Lijstje voor de deelnemers met team, gamertag en VW-naam ( in die volgorde ) :

1. Zenit, LevyFR1908, Kakitani
2. Real Madrid, Reck Nero, 7seas
3. FC Bayern, onzemichael, onzemichael
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Als dit lijstje gevuld is zal ik door middel van loting in 3 groepen vormen.


0 Vind ik leuk's
Kunnen we dit ook niet voor FIFA 16 op de PS4 doen?
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
sw0tty:
Kunnen we dit ook niet voor FIFA 16 op de PS4 doen?


Maak even een eigen topic aan ;)


Ik heb trouwens een XBOX 360, maakt dat een probleem om te spelen tegen een XBOX one?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Ik heb trouwens een XBOX 360, maakt dat een probleem om te spelen tegen een XBOX one?


Volgens mij kan dat niet.

Ik doe ook wel mee voor de fun :

Lijstje voor de deelnemers met team, gamertag en VW-naam ( in die volgorde ) :

1. Zenit, LevyFR1908, Kakitani
2. Real Madrid, Reck Nero, 7seas
3. FC Bayern, onzemichael, onzemichael ?
4. KAA Gent, RogviJacobsen, Rogvi
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Als dit lijstje gevuld is zal ik door middel van loting in 3 groepen vormen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.