Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Red de democratie: Teken GEENPEIL

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Toch even aandacht voor dit schitterende initiatief. Het is weinig moeite en het geeft een heerlijk gevoel. Of je nou voor of tegen bent als Nederlander met stemrecht ben je verplicht dit te tekenen.

teken.geenpeil.nl/

Heb je nou weer dikke winsten gepakt dit weekend of op deze blauwe maandag, doneer dan ook eventjes wat van je winst aan het goede doel!

http://www.worldofcrowdfunding.com/geef-gul-voor-geenpeil

Bij voorbaat dank.

xxx free money
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 7-09-2015 13:08 Offtopic
in 7-09-2015 13:08 Offtopic
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb het ook al in de begindagen van het initiatief getekend - voor mij is dit referendum specifiek niet super belangrijk. Het gaat mij meer om dat áls dit lukt, dat we dit in de toekomst voor veel meer kwesties kunnen gebruiken zoals Zwitserland dat ook doet.

0 Vind ik leuk's
~
syndra:
Heb het ook al in de begindagen van het initiatief getekend - voor mij is dit referendum specifiek niet super belangrijk. Het gaat mij meer om dat áls dit lukt, dat we dit in de toekomst voor veel meer kwesties kunnen gebruiken zoals Zwitserland dat ook doet.


Same for me! (y)
0 Vind ik leuk's
Ook al getekend, Nederland uit de EU! Oke, daar gaat dit referendum niet over maar toch een mooi begin!
0 Vind ik leuk's
Aaah zijn we nu ook een politiek forum???

Ik vind het wel wat kortzichtig al dat geneuzel over Nederland uit de EU.

Een EU zal nooit 100% werken als alle landen er nog zoveel verschillen op nahouden qua belastingverdragen / verschillende standpunten t.a.v. immigratiebeleid / grove verschillen in economieën, maar ook op het gebied van omgangsvormen en gebruiken (o.a. taal). Er zijn nog veel bergen te verzetten, maar we zitten er nu éénmaal in en ik denk echter dat uit de EU stappen enorme gevolgen heeft voor de onderlinge verhoudingen, import & export en dat het ons op veel meer vlakken zal gaan raken, zeker op de lange termijn...

Wel moeten we voorlopig stoppen met het toelaten van nieuwe (zwakke) landen totdat alles een beetje stabieler is en moet er veel meer draagvlak voor de EU worden gecreëerd in de landen onderling, maar hoe????
0 Vind ik leuk's
Ik ben tegen referenda, maar ik ben nog meer tegen het associatieverdrag van de EU met Oekraïne. Heb daarom getekend.
0 Vind ik leuk's
onslowacidcrew:
Ook al getekend, Nederland uit de EU! Oke, daar gaat dit referendum niet over maar toch een mooi begin!

Vanwege dit soort reacties ben ik tegen referenda. Nederland verdient netto van alle EU-landen het meeste geld door de EU, letterlijk miljarden euro's vanwege de handel met het buitenland.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.