Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de TV Show: Who Killed Lucy Beale?

Het mysterie dat heel Engeland in zijn greep houdt: "Who Killed Lucy Beale?". Niemand weet het, maar gokken kan je erop. Hier kunnen jullie je eigen climax vertellen en waar jij op bet.

Voor de onwetende hier een link hoe en wat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Who_Killed_Lucy_Beale%3F

Mijn tips hier:
Ian Beale 2 pnt @ 10/1
Peter Beale 0,25 pnt @10/1 (saver)

Ian Beale heeft een zwak alibi, hij was een prostituee aan het bangen toen het gebeurde, prostituees doen alles voor geld dus ook liegen. Hiernaast vond hij vlak voor de dood van Lucy uit dat ze cocaïne gebruiken terwijl dit nooit tot een argument is gekomen. Jane heeft vervolgens geholpen met opruimen en Denise weet het, maar zegt niks overigens weten Ian en Jane niet dat Denise het weet.

Peter was de eerste keus eigenlijk de gehele serie. Peter de tweeling broer en drugs leverancier. Hoorde dat zijn vader tegen Lucy zei dat zij het favoriete kind was en is toen het huis uit gestormd voor wat 'alone time' wat vervolgens als alibi gezien kan worden. Maar wat nou als hij is teruggegaan en Lucy heeft vermoord uit jaloezie. Het feit dat Ian zo duidelijk in de serie aangeeft dat het zijn favoriete kind is, geeft de serie een extra twist.

Hoor graag wat jullie ervan vinden.

Bon sjans
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 18-02-2015 11:11 Offtopic
in 18-02-2015 11:11 Offtopic
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Haha... mooi topic. Ik heb alleen geen enkel idee waar je het precies over hebt...

Hier meer odds:
http://www.betbrian.com/specials/united-kingdom/eastenders-who-killed-lucy-beale-/?languageId=nl_NL&attempt=1
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik doe met je mee datel (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
God. Vermoord een jochie van 6 haar. Sorry guys.

0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
hahaha lol, anti climax
0 Vind ik leuk's
wat was ongeveer de odd op de 6-jarige?
0 Vind ik leuk's
Zullen de makers en spelers van deze serie ook gescreend gaan worden, zodat zij niet gaan wedden met voorkennis? Of het door vertellen aan kennissen etc? De uitslag staat al vast dus omkoping is voor al die betrokken mensen niet nodig en kunnen zo via via instappen om zo even extra te verdienen aan de serie.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Medewerkers van dit soort series worden doorgaans verboden om te wedden hierop. Het hangt natuurlijk af van de eigen integriteit, het valt erg lastig te controleren. Een bookie kan haast onmogelijk weten waar jij werkt en hoe jij aan je informatie komt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.